Raskaustestin luotettavuus, jos on kerennyt jäätyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meemi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"meemi"

Vieras
Eli menkat myöhässä kohta kaksi viikkoa.. aika herkkänä olen ollut ja hiukan etovakin olo välillä.

Eilen ostin apteekin oman raskaustestin ja käytiin sen jälkeen anoppilassa kylässä.. Raskaustesti jäi autonhanskalokeroon ja lähtiessämme sieltä pois pakkasta oli -2-3 astetta. Oiskohan tuo kerennyt jäätyä, kun auto seisoi 4-5tuntia?

Pakkauksessa luki isolla, ettei saisi jäätyä ja sälytys +4-30 asteessa.

Niin ja ihan selvä negahan sieltä tuli, kun testin illalla tein :(

[QUOTE="meemi";27427067]Eli menkat myöhässä kohta kaksi viikkoa.. aika herkkänä olen ollut ja hiukan etovakin olo välillä.

Eilen ostin apteekin oman raskaustestin ja käytiin sen jälkeen anoppilassa kylässä.. Raskaustesti jäi autonhanskalokeroon ja lähtiessämme sieltä pois pakkasta oli -2-3 astetta. Oiskohan tuo kerennyt jäätyä, kun auto seisoi 4-5tuntia?

Pakkauksessa luki isolla, ettei saisi jäätyä ja sälytys +4-30 asteessa.

Niin ja ihan selvä negahan sieltä tuli, kun testin illalla tein :([/QUOTE]

Niin sitä, että voiko tohon negaan täysin luottaa? Vai oisko vielä mahollista, että olisin raskaana? Ja jos se on ennättänyt jäätyä, niin oliskohan testiin pitänyt tulla sitten epäonnistunut tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäminä;27427081:
Senköhän takia miekin oon saanu jo kuukauden negoja? Mulla on kuukauden ollu myöhässä ja netistä tilasin. Oiskohan ne jäätyny postilaatikossa ollessa.

Jotkinhan testit vissiinkin kestävät jäätymisen. Onko sulla vielä pakkausseloste tallessa, lukase mitä sanotaan? Ja mä luulen, että ovat kerenneet laatikossa jäätyä jos ovat vähän pitemmän aikaa siellä kerenneet olla..

[QUOTE="nuu";27427090]No voithan sä käydä ostaan uuden jos noin mieltä kaihertaa[/QUOTE]

Niinhän sitä vois, mutta en tiiä... tunnustaa etten kestä, jos taas nega tulee. Nyt on edes pieni toivo jäljellä.

Kahtoo jos ei parin päivän päästä ala menkkoja näkymään, niin sit käydä testi ostamassa.

Kuulostaa nyt epätoivoiselta toiveajattelulta! Mutta osta uusi testi, ja usko sitten siihen tulokseen äläkä keksimällä keksi syitä, miksi se olisi väärä tulos tai testi viallinen.

[QUOTE="Vieras";27427117]Kuulostaa nyt epätoivoiselta toiveajattelulta! Mutta osta uusi testi, ja usko sitten siihen tulokseen äläkä keksimällä keksi syitä, miksi se olisi väärä tulos tai testi viallinen.[/QUOTE]

Epätoivonen olen, en hetkessä paksuksi pamahda.

Eikä tämä ole mielestäni keksimällä keksitty syy, koska pakkausselosteessa luki isolla ei saa jäätyä! Ja tässähän minä nyt kysyin, että oisko tuo kerennyt jäätyä!!!!

Minulla jäi talvipakkasilla auton takakonttiin raskaustesti vajaaksi vuorokaudeksi ja selvää plussaa näytti sama testi kun seuraavana päivänä testasin.Raskaana olin, joten ei ainakaan omalla kohdallani ollut mitään vaikutusta, vaikka noin pitkään kylmässä olikin.

Yhteistyössä