Raskaustestin tulkinnasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.........

Vieras
Ensimmäisessä raskaudessa tein testin samana päivänä ku menkkojen piti alkaa. Heti kun testin alue alkoi värjäytyä, piirtyi kuvaan samantien kaksi viivaa.

Nyt toisessa tein testin kaksi päivää sen jälkeen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa ja haalea viiva piirtyi vasta hetken päästä. Se toinen viiva oli siis jo näkyvissä ennen kuin toinen tuli siihen. Siitä parin päivän päästä uuden ja sama juttu.

Raskaana siis ilmeisesti olen, mutta jäin miettimään miksi testi käyttäytyi niin erilailla kun ensimmäisellä kerralla?

Mullakin testi näytti todella pitkään hyvin heikkoa tulosta, viikkonäyttöinen jopa liian vähän viikkoja.

Silti tunsin raskauden hyvin selvästi: rintojen ja alavatsan kipuilut + muut klassiset "oireet".

Ovulaatiotestin kontrolliviiva näytti kalpealta testiviivaan verrattuna ja sen perusteella sitten päätin, että tulos todella on positiivinen. Ja olihan se.

Ei niihin raskaustesteihin pitäisi tulla sitä toistaa viivaa ollenkaan, ellet sitten tosiaan ole raskaana.

Mihin aikaan vuorokaudesta teit testin?
Mulla kans ei antanu kirkkaan punaista viivaa ollenkaan (kolme eri päivinä tehtyä testiä) viikon sisällä. Eikä edes vahvistunu. Sit tein viikkonäytöllisellä ja se näytti oikein. Nyt raskaus puolivälissä.

[QUOTE="Jeba";30248717]En tahtoisi pelotella, mutta mulla kohdunulkoisessa raskaudessa tuli vain haaleita viivoja ja normiraskauksissa aina kunnon viivat.

kannattaa tarkkailla tilannetta.[/QUOTE]

oirehtiiko kohdunulkoinen raskaus jotenkin? Jotenkin tuokin on käynyt mielessä, en tiedä miksi..

Toisen testin tein päivällä (ensimmäisen kun hätäilin ;) ) ja toisen tein sitten aamupissasta.

[QUOTE="a.p";30248988]oirehtiiko kohdunulkoinen raskaus jotenkin? Jotenkin tuokin on käynyt mielessä, en tiedä miksi..

Toisen testin tein päivällä (ensimmäisen kun hätäilin ;) ) ja toisen tein sitten aamupissasta.[/QUOTE]

Ihan normaalit raskausoireet itselläni oli vaikka viivat olivat todella haaleita. Tyly totuus eli tuulimuna paljastui sitten np-ultrassa. :( Onneksi siitä sitten jo 2 kk päästä raskauduin uudelleen ja nyt vauva on 6 kk vanha.

Yhteistyössä