Raskausviikko 10 ja veristä vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kipuja? Voi seurata nyt vaan, tais sit jos pelottaa/ahdistaa niin saikkuahan voit hakea illaksi.. jos ei vuoto ylly/ole kovia kipuja, tuskin ultraavat. Ä-poliin yhteyttä tai naistenpolin päivystykseen.

Tsemppiä!! Itse vasta olin tuossa tilanteessa, mulla alkuraskaudessa tuli 9+ viikoilla todella paljon veristä vuotoa ja menkkakipuja muutamaan otteeseen, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin!! Nyt mennään jo 21 viikolla :)

Koita levätä!!

[QUOTE="Jude";24249946]Onko kipuja? Voi seurata nyt vaan, tais sit jos pelottaa/ahdistaa niin saikkuahan voit hakea illaksi.. jos ei vuoto ylly/ole kovia kipuja, tuskin ultraavat. Ä-poliin yhteyttä tai naistenpolin päivystykseen.

Tsemppiä!! Itse vasta olin tuossa tilanteessa, mulla alkuraskaudessa tuli 9+ viikoilla todella paljon veristä vuotoa ja menkkakipuja muutamaan otteeseen, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin!! Nyt mennään jo 21 viikolla :)

Koita levätä!![/QUOTE]

Alaselkä on kipeä, muita kipuja ei ole. Viime raskaudessa ei ollut mitään vuotoa, joten pelottavalta tämä tuntuu.. Verta tuli kyllä vain vähän.

[QUOTE="Mie vaan";24250040]Mulla sama, viikkoja samat ja verta silloin tällöin. Kuulemma normaalia kohdunsuun verestystä jos ei ole kipuja :)[/QUOTE]

Ootko käyny lääkärissä kuitenkin? Onko ne katsoneet kohdunsuun tilanteen?

Jos ei ole kipuja eikä runsasta vuotoa, niin ota iisisti mutta silti seuraile tilannetta. Mulla tässä toisessa raskaudessa alkumetreillä oli vuotoa liki kokonaisen kuukauden ja kaikki oli hyvin, nyt mennään jo yli puoltaväliä.

Yhteistyössä