raskausviikkoja vasta vajaa 10 takana ja hervoton maha!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallomaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallomaha

Vieras
Mä en tajuu! En oo syöny mitenkään normaalia enempää tai epäterveellisemmin. Maha ei ollu raskautta ennen mikään pyykkilauta, muttei mikään plösöjen plösökään. Mutta nyt, en voi mitenkään kohta piilottaa tätä palloani! Tiistaina eka neuvolakäynti, sit selviää mikä siellä mahassa on :D

Onko ensimmäinen?
Olen käsittänyt että toisesta tulee maha helpommin näkyviin, mulla ekasta vieraat näki vasta joskus viikoilla 20 +.. .joten sillä musta tosi aikaisin kyllä :o

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Onko ensimmäinen?
Olen käsittänyt että toisesta tulee maha helpommin näkyviin, mulla ekasta vieraat näki vasta joskus viikoilla 20 +.. .joten sillä musta tosi aikaisin kyllä :o

Kolmas tää on, mut siitäki huolimatta oon ollut aivan "monttu auki" tän palloni kans. Painajaiset kaksosista kummittelee edelleen mielessä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Onko ensimmäinen?

Kolmas tää on, mut siitäki huolimatta oon ollut aivan "monttu auki" tän palloni kans. Painajaiset kaksosista kummittelee edelleen mielessä...

Ahaa... No jos siellä siis on kaksoset... tai kolmoset :D No ei vaiskaan, kohtahan tuo selviää. Ja tsemppiä ja toivomaasi tulosta (lukumäärän suhteen) toivottelen ;)

Mulla oli sama tilanne mutta odotinkin neljättä ja ikääkin oli / on.
Onnistuin peittämään väljällä puserolla vatsani, mutta noin viikosta 8 vatsa oli niin iso, etten sopinut enää omiin vaatteisiini.

Ja ei se mitään alkuraskauden turvotusta ollut, eikä sieltä mitään vauvamahaa myöhemmin tullut esiin, vaan se vatsa jatkoi samaa rataa kasvuaan, olin loppuraskaudesta todella valtavan kokoinen.

Vauva oli noin vajaa 4 kk ikäinen kun olin jo suunnilleen normaalimitoissani, että kyllä sen sitten poiskin saa...

oli tässä raskaudessa jo viikolla 7 vatsa yhtä iso kun esikoista odottaessa viikolla 20, siis piiloon ei saanut. nyt rv 41 ja on kyllä pienempi kuin esikoisen loppu raskaudessa. ja ihan yksi vaan tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
oli tässä raskaudessa jo viikolla 7 vatsa yhtä iso kun esikoista odottaessa viikolla 20, siis piiloon ei saanut. nyt rv 41 ja on kyllä pienempi kuin esikoisen loppu raskaudessa. ja ihan yksi vaan tulossa.

Kiitos, juuri nämä sanat halusinkin kuulla :)

Mä tätä kuvaa tungen aina näihin ketjuihin mut oikeesti, rv 9+ ja maha oli jo niin iso ettei mitään toivoa ollut peitellä...

http://www.aijaa.com/v.php?i=2385752.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Mä tätä kuvaa tungen aina näihin ketjuihin mut oikeesti, rv 9+ ja maha oli jo niin iso ettei mitään toivoa ollut peitellä...

IHANA, herkkä kuva! Olet todella kaunis. Mulla samaa kokoa toi maha, tosin olen kyllä muutenki isompi kuin sinä. Utelenpa tässä samalla, että vieläkö sinä kasvatat mahaa vai oletko jo saanut vauvan?

IHANA, herkkä kuva! Olet todella kaunis. Mulla samaa kokoa toi maha, tosin olen kyllä muutenki isompi kuin sinä. Utelenpa tässä samalla, että vieläkö sinä kasvatat mahaa vai oletko jo saanut vauvan?

Kiitos! :)
Valitettavasti tuo raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 14 :(
Mutta jotta ei ihan surutteluksi tämä nyt mene niin nyt on menossa 5+1 ;)

• Tykkää
Reactions: Marianna81

Pahoitteluni keskenmenosta. Mutta ihana kuulla että odotat nyt :) Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea ja voimia raskauteen!

Pahoitteluni keskenmenosta. Mutta ihana kuulla että odotat nyt :) Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea ja voimia raskauteen!
Kiiitos :) Ja sitä samaa sinulle

:flower:

Mäkin kolmosta odotin niin luulin et kaksoset tulee.. näkyi niin aikasin masu.. vko 17 oli isompi maha kun ekaa ootin ja viikkoja oli 30.. pullahti sillon kunnon masu.. ja jo tosi aikasin.. myös siinä 10 vaiheella näky selvästi et raskaana olin..

Yhteistyössä