Raskautumisesta jos kuukautiset jäävät väliin / tulevat joka toinen kuukausi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sandra

Vieras
Eli mulla tällainen ongelma:
Olemme nyt yrittäneet vauvaa vasta ensimmäisen kierron ajan ja kuukautisten piti nyt alkaa ja eivät tulleet. Herkät ja vähemmän herkät testit kaikki negaa. Edelliset menkat tulivat 11.11. ja sitä ennen jäivät myös kerran (lokakuussa) väliin. Jos nyt sitten en ole raskaana niinkuin epäilenkin, niin onko mahdollisuutta tulla raskaaksi tästä uudesta "kierrosta" kun menkkoja ei tullut? Jäikö viime kierrossa ovulaatio tulematta vai miksi menkkoja ei tullut? Onko yleensäkään mahdollista tulla raskaaksi jos kuukautiset tulevat vain joka toinen kuukausi vai tuleeko ovulaatio kuitenkin, vaikkei menkkoja tulisikaan?

Aion kyllä ottaa yhteyttä lääkäriin jos tilanne ei nyt tästä eteenpäin muutu, mutta onko kellään kokemusta tällaisesta tilanteesta? Huolettaa vain, että saako vauvahaaveet heittää kaivoon.. =(

Mulla oli vähän samanlainen tilanne eli pitkä kierto tai mahdollisesti juuri jokatoiset jäi välistä ja yli vuosi saatiin odottaa ennenkuin tärppäs mutta nyt siis kuitenkin raskaana. On aika epätodennäköistä että ekasta kierrosta tärppää vaikka sitäkin kuuluu tapahtuvan. Kärsivällisyyttä peliin.

Mulla aina olleet epäsäännölliset, ja diagnoosi; polykystiset munasarjat. en ovuloi joka kuu, vaan miten sattuu; joten raskaaksitulo on sattumanvaraista; kaksi toivottua ja odotettua sattumaa olemme saaneet -02 ja -08 (ei ehkäisyä 8 vuoteen) paitsi nyt.

Yhteistyössä