Raskin antaa tytön mennä mökille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evelie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

evelie

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
1 091
0
36
...mummun ja hänen miehen kanssa. Matkaa 100 km, tulevat vasta sunnuntaina, mikäli en käy aiemmin tyttöä hakemassa... Mulla tulee ikävä! Tyttö on 3 v 9 kk. Ja oli hyvin innoissaan menossa mökille, ennenkin on yötä siellä ollut, mutta ei näin pitkää aikaa...
Mutta kun tuo laskettu aika on niin lähellä, että varmempi on tytön olla siellä jos vaikka kiire lähtö tulee. Kävin jo yön osastolla, mutta kotiin pistivät kun ei ollut synnytys käynnissä vielä. Ja tänään ei ole ainuttakaan supistusta tullut...

varasti hyvä ratkaisu oli, tyttö saa extra huomiota mummulta ja sinä saat levätä ja kerätä voimmia tulevaan koitokseen =)
peukkuja tulevaan ja kyllä tuon ikäinen tyttö pärjää varmasti mökillä, voithan soittaa monta kertaa päivässä :D

Ja ihan varmasti soitankin! Joo, kyllä mä ajattelin levätä, kun yöt on aika resuisia ollut. Ja kaverin luo ajattelin mennä teelle ihan yksinään, voi olla taas vähän aikaa viimeisiä kertoja kun yksin pääsee mihinkään. Ja se mun LA on muuten ylihuomenna... Kiva ois jos ei tällä kertaa tarvis käynnistysapua. =)

Yhteistyössä