Rasvaimuun, toipuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moi! Olen menossa rasvaimuun kesäkuun alussa ja olisi kiva kuulla muiden kokemuksia etenkin toipumisen ja lopputuloksen osalta. Olen 26v, painan 54kg, pituus 163cm, yläosa xs-s, alaosa m-L. Olen siis muuten hoikka, mutta vyötärön alapuolelle tullut äitiltä perityt geenikilot, joita en ole liikunnalla ja terveellisemmällä ruokavaliolla saanut pois. Ensin levenee jenkkakahvat, sitten lantion kohdalla on kolot, ja sitten reidet leviävät sellaisesta kohtaa, että pylly näyttää edestäpäin katsottuna olevan liian alhaalla. Vaatettaminen on tuskaa kun kropan malli noin epätasainen ja jalat vielä suhteessa lyhyet. Eli jenkkikset sekä ulko- ja sisäreidet imetään.

Ensinäkin mieluusti lukisin kokemuksia, joissa suht samat ongelma-alueet, ja sitten kiinnostaa ylipäätään rasvaimusta toipuminen. Minut operoi Plastic Surger Centerin Karl Johan Svedjeholm, hän sanoi että jo parin päivän päästä olisi työkuntoinen ja mustelmat häviäisivät 8-11 päivässä. Tuloksen näkee kuulemma jo leikkauspöydällä. Tämä on varmasti tilanne monen kohdalla, mutta onko yleistä, että kipu ja turvotus voi kestää pitkäänkin? Sattuuko niiden tukihousujen pitäminen? Milloin koitte olevanne työkuntoisia? Kiitos jos vastailette!

Yhteistyössä