Hae Anna.fi-sivustolta

Rasvaprosentti

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä Tietämätön2, 12.02.2008.

1. oivoi Vierailija

Naisella pitääkin olla rasvakudosta enemmän kuin miehellä. Muuten menee naiseus pois ja rinnat.

2. Höpö höpö Vierailija

Oma rasvaprosenttini naisena on 18 %. Ei mulla se ole rintoihin vaikuttanut, ne kun ovat rauhaskudosta, ei rasvaa.

Kaikki pelaa vielä, on menkat ja naiselliset muodot, vaikka olenkin jo 51v.

3. vierailija Vierailija

Olen huomannut että rasvaprosentti johtuu lähinnä painosta. Olen samanpainoinen kuin sinä ja pituuksinen about. 162/62. Itse olen tässä painossa jo ylipainoinen rasvaprosentti kapusi kilpparinkin takia 35.2. Ennen noin 30. Kysymys on painosta kun rasvasta puhutaan. Minäkin olen ihannepainon ylärajalla jo pituuteen nähden. Jos haluaa olla vähärasvainen painaa silloin vähän. Ite laihdutan 10 kg pois. Liikunta ei tiettyyn rajaan asti auta koska kaikki rasva ei muutu lihaksiksi jos sitä on paljon. Laihtuminen on ainoa keino. Ja on yksilöllistä missä painossa rasvaa on vähän. Toisilla se on yli painoindeksin jopa (bodaajat) toisilla indeksin alarajalla. Kuten mulla. Koska en luonnostaan saa lihaksia helposti. Turha painaa paljon koska etupäässä se on rasvaa.

4. vierailija Vierailija

Mäkin pidän sitä parempana mittarina. No täl hetkel paino /pituus 162/62 ja prosentti 35 Mäkin olen pienilihaksinen. Ehkä se on niin ettei pienikokoinen voi painaa vaan pitäis olla pieni myös painoltaan. Pelkkä lihasten treenaus tuskin hävittää 35 % rasvaa tai 30%. Jos ei ala dodaajaksi. Muuten ei rasvaa tarvita niin paljoa. Se on jopa turhaa omistaa niin paljoa jos ei ole lihaksia asun on pienikokoinen. Oon huomannut et mun pitää pysyä pienessä painossa. Ja silloinkin on parhaillaan ollut 24 % tai 25%.Siijen olin jo hyvin tyytyväinen. 24 % on jo urheilullinen ei sen tarvi 18-20 olla. Kaikki ei semmoiseen pysty. Ja jos pystyy se vaatii vuosien pitkäjänteisen työn. Ehkä3- 5-vuotta. Ensin laihdutettaan rasvat. Sit lihasta mutta ei ylimääräsiä kaloreita kun se kertyy rasvaksi joillakin ihmisillä helpommin. Kuten mulla.

5. vierailija Vierailija

Korjaus jos ei ala bodaajaksi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus