V
vieras ap
Vieras
Auttakaa nyt ja sanokaa että antaisitteko te kohdella lapsianne noin eriarvoisesti vain sen perusteella mitä löytyy housuista että joku tavallinen sana kielletään toiselta mutta toiselta ei?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en kysy!:Mutta mitä itse riidan ratkaisemiseen tulee, on se teidän itse ratkaistava. Joko saat miehen uskomaan, että hänen näkemyksensä on hassu. Tai annat miehellekin päätäntävaltaa tässä kasvatusasiassa. Olkoonkin, että outoa on tavallisen sanan käyttö kieltää, on miehellä kai isänä oikeus tehdä joskus omituisiakin päätöksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Olkaa tyytyväsiä että teillä on asiat noin hyvin, että tuommoisesta asiasta tulee perheriita. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikamies:Se miesvoi tehdä niitä omituisia päätöksiään ihan jossain muussa asiassa, kuin sellaisessa joka menee jo syrjinnän puolelle. Siis aivan älytöntä naisen alistamista mitä typerä ukkos opettaa lapselleen. Että naisilta on joidenkin sanojen käyttö kielletty? Mitä vielä?? Millähän pimeällä se siippas elää.
Lyön muuten vetoa, että tämä ei ole ainoa omituinen piirre miehessäsi. Kattonne alla taitaa elellä aito sovinistisika jonka mielestä mies on perheenpää ja se älykkäämpi osapuoli joka sanelee miten naisen tulee olla ja käyttäytyä.
Pthyi.
Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Olkaa tyytyväsiä että teillä on asiat noin hyvin, että tuommoisesta asiasta tulee perheriita. :flower:
Paitsi että jos noin pienestä saa jo kriisin aikaiseksi niin miten on sitten muiden asioiden kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn sulta ap:Kuule ap. Tässä ketjussa on suurin osa sanonut että ukkos on outo eikä hyväksyis tuommosta käytöstä mieheltään. En minäkään.
Onko miehesi ulkomaalainen (=eri kulttuuri) vai mikä kumma sen ajatusmaailman noin kieroutuneeksi vetää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Olkaa tyytyväsiä että teillä on asiat noin hyvin, että tuommoisesta asiasta tulee perheriita. :flower:
Paitsi että jos noin pienestä saa jo kriisin aikaiseksi niin miten on sitten muiden asioiden kanssa?
Tulee ehkä suurena yllätyksenä että meillä ei tapella oikeastaan koskaan, ollaan hyvinkin samaa mieltä kaikista muista kasvatusasioista. Mies on joskus kertonut että naisten ei sovi syljeskellä tai vihellellä, mutta minua nuo asiat ei ole vaivanneet koska en kumpaakaan teekään. Lienee joku kierous hänen kasvatuksessaan, en tiedä. Kriisi tästä tulee siksi että ensimmäistä kertaa olen alkanut miettimään opettaako mieheni tyttärelleni alistumista tavalla tai toisella. Minä en sitä hyväksy.