ja taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Ei jumankauta voi olla totta ettei aikuinen mies tajua pysyä kotonaan |O Tää rakas miehen kaveri josta olen täälläkin kirjottanu meinas sitten änkee yöks tänne. Siinä vaiheessa en voinu hillitä itteeni ja huusin että tää ei oo mikään s..tanan lepokoti |O Mies ottaa kassinsa ja lähtee kytkeen kaverinsa kanssa, ei siinä mitään, mua vaan ketuttaa niin raskaasti että mies sanoo lähtevänsä tästä yhteisestä asunnosta ja sitten antaa luvan kaverilleen tulla tänne yöks. Ei mene mun järkeen!!
Lähtis saakeli eikä tässä pyöri, ihan olen antanu kämppää rauhassa ettiä mutta kaikki alko tosta sen hemmetin kaverista niin se ei saakeli täällä öitään vietä |O

Mun tekis mieli hajottaa jotain, niin ottaa aivoon....mutta en viitti!

Siis onko tää nyt se sama tarina, jossa miehen kaveri vietti kaikki illat teillä saunoen ja syöden kaapit tyhjäksi? Onko miehes suuttunut siitä, että et halua sen kaverin loisivan teillä kaiken aikaa ja on nyt muuttamassa pois? Ja nyt sitten olis taas kaveri tulossa yöksi? Voi hyvää päivää!!!! Tsemppiä sulle :hug:

tää on niin uskomatonta, että todellakin haluaisin tavata apn miehen ja kaverin. ja todellakin myös kiskoisin niistä irti tän jutun juonen. mä en tajua että kukaan voi olla noin imbesilli kuin ne kaks sankaria.

Alkuperäinen kirjoittaja omena:
Siis onko tää nyt se sama tarina, jossa miehen kaveri vietti kaikki illat teillä saunoen ja syöden kaapit tyhjäksi? Onko miehes suuttunut siitä, että et halua sen kaverin loisivan teillä kaiken aikaa ja on nyt muuttamassa pois? Ja nyt sitten olis taas kaveri tulossa yöksi? Voi hyvää päivää!!!! Tsemppiä sulle :hug:

En edes tiedä mistä mies on suuttunu, mutta annoin vaihtoehdon että jos kaveri ei lopeta jatkuvaa ravaamistaan täällä niin jompikumpi meistä lähtee, mies sano lähtevänsä.
ukko anto luvan tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
Onko sun miehes ja tää kaveri ihan vajaita kummatkin?

On, ja todellakin molemmat. Oisinpa pikkasen aikasemmin tämänkin nähny.

Mut parempi myöhään...
On varmasti helpotus jos mies muuttaa pois. Vaikka ainahan se kurjaa on :hug:

Kyllä mua vaivaa hirveesti miks tuo ukko muuttu tommoseks, en olis ikinä enkä missään vaiheessa voinu uskoo tämmöstä siitä. Herttasempaa ja kivempaa miestä saa ettiä mikä se oli, nyt se on täysin eri ihminen.
:/
Harmittaahan tää kun ei mitään edes tiedä, olen ulkona kun lumiukko.

No tässä vaiheessa kun se ei enää haittaa, että suuttuuko sun mies vai ei, niin soita ihmeessä sen kaverin vaimolle ja kysy siltä, mikä sitä sen miestä oikein vaivaa. Ehkä se sitten puhuisi sen omansa kanssa ja te voitte sitten koittaa hoitaa vielä parisuhteenne kuntoon.

Yhteistyössä