Hae Anna.fi-sivustolta

Ratsastussaappaat

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Siru -68, 30.07.2007.

1. Siru -68 Vierailija

Onko teillä antaa vinkkejä minkä merkkiset/malliset ratsastussaappaat sopisivat minunlaiselleni hoikalle naiselle jolla on kuitenkin suht paksut pohkeet? Kokeilin Aigle-merkkisiä XL-varrella, pohkeesta oli ok, mutta muutoin aivan liian isot, juurikan nilkan kohdalta.

2. tumppi-67 Vierailija

Itse tässä juuri hankintoja tekemässä, kun ajattelin aloittaa uudestaan nuoruusajan harrastuksen. Housuja olen haeskellut, edullisia, kun en viitsisi hirveästi maksaa "sunnuntaiharrastusta" varten.

Itselläni on vanhat jodhpur- kengät, muodista pois ;oD näköjään kokonaan, mutta ajattelin kehdata niillä vielä mennä, kun ovat vielä ihan kunnossa. Jodhpur- kenkiä saa kyllä ihan 70 e. Itse ajattelin ostaa lyhyet chapsit, nyt on kaikkia hienoja uusia vetska venyke- juttuja. Kokeilin muutamia ja mulle lyhyenlännälle paksupohkeelle ainakin suht ok mittasuhteet. Tuntuu kätevämmältä mun mielestä jodhpur+ chapsit - yhdistelmä.

Itsellä on kyllä ollut pitkät saappaat aikoinaan kahdetkin ja toiset oli ainakin hieman löpöt nilkasta, kun pohje riittävän iso.

3. salme59 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    varsin hyvä vaihtoehto on juuri nilkkurit-siis ratsastuskengät ja chapsit.
    tässä linkki http://borjes.webkaupat.info/ johon kannattaa tutustua. Olen ostanut sieltä itselleni esim kengät ja öljykangastakin. Kilpailukykyiset hinnat!

4. salme59 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    varsin hyvä vaihtoehto on juuri nilkkurit-siis ratsastuskengät ja chapsit.
    tässä linkki http://borjes.webkaupat.info/ johon kannattaa tutustua. Olen ostanut sieltä itselleni esim kengät ja öljykangastakin. Kilpailukykyiset hinnat!

5. Siru-68 Vierailija

Kiitokset vastauksistanne. Taidankin samantien tsekata tuon webbiosoitteen! :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri