Hae Anna.fi-sivustolta

rattijuoppo Mattila

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä vituttaa nää juopot!, 16.08.2006.

1. Hipii Vierailija

Niin se on, eihän Mattilat näitä lue, vaan fanit. Jos lukisivat tietäisivät missä mennään.

2. tohta Vierailija

Kyllä äiti lukee ja vastaa heti, on kuultu juoruja ja huomaahan sen.

3. hyvvvä Vierailija

Kyllä on taas ollut mukavaa kuunneltava Anniina pohjoises- suomessa.!

4. jejejej Vierailija

5. jepppp1 Vierailija

Hei, nyt on aikaa jo kulunut, onko Anniina jo saanut ajokorttinsa takaisin?

6. mersullamennään Vierailija

7. miku 64 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    eiköhän tytöt ole atojensa eteen painaneet työtä ihan tarpeeksi, keikkailu yötä myöten ei ole sieltä helpoimmasta päästä, osasta viestejä ei käy esiin muu kuin peri suomalainen kateus, ja vielä kateus ja eiköhän suomen kaltaiseen pieneen maahan sovi lisää laulajia vaikka mattiloita, ps ,suomessa kyllä rattijuoppoja riittää osoittelematta, yhtään anniinaa. terveiset muuten annelille, ja hyvää kevättä

8. Lahettaja: Vierailija

Joo, olis nyt kännipäissään ajanut vielä jonkun ulkopuolisen kuoliaaks, niin sais nähdä, miten paapottais, vai mitä?

9. Kännissä Vierailija

se esiintyykin olimme lomamatkalla ja menimme erääseen huvikeskukseen jossa anniina oli lauleskelemassa, ja nojailemassa lattiamikin varteen ja horjui silti.
    Kyllä syletti kun tansiimaan oltiin menty ja naisen lavallapysymisen seuraaminen vai kaiken ilon.
    Peräkammarien hampaattomat känniset pojat olivat kannustusjoukoissa ja anniina sai kiksejä heidä hikisistä hiuksistaan ja hampaattomista hymyistään.
    Piiiiiiiitkä miinus tälle mattilalle, liekkö heissä ketään raitiina keikkansa vetäviä?Lukemani perusteella ei taida olla.
    Rattijopot ovat suurin halveksimani joukko, eikä kukaan normaalijärjellä varustettu voi pitää holtittomuutta mitenkään puolustettavana.
    Se , että ajaa mersulla jonkun íhmisen kuoliaaksi, ei nosta pointseja, vaikka olis millainen kiekuja, niinkuin tää anniina on.

10. paskaa,evvk. Vierailija

paah. ketä kiinnostaa jotku mattilat?

11. Koko suomi, paitsi vanhukset ja KARVIA on aivan kyllästyneitä näihin iskelmä "tähtiin" Ja nyt heitä on vielä neljä kailottamassa kamalalla tummalla äänellä?? Ykskin ois riitääny.
    Tää nuorimmainen vielä jossain vanhemmassa haastattelussa sanoo että hän ei ainakaan ala laulamaan niinkuin siskonsa, että haluaa tehdä muuta. OLIS PYSYNY PUHEISSAAN!

[Viestiä moderoitu]

12. lähde vaikka pyöräilemään, on niin kaunis iltakin.

13. sitten Vierailija

14. reijo lönkvist Vierailija

kyllä minua ihmetyttää..miten ihmiset voivat olla noin nekatiivisellä mielellä Mattilan sisaruksista....aivan ihania laulajia.

15. reijo lönkvist Vierailija

mitäs sitten otat kantaa?

16. reijo lönkvist Vierailija

Aivan ihana laulaja Anniina Mattila...ihan upea ääni....muista jutuista viis..

17. juha savolainen Vierailija

Kai nuo laulatkain saavat olla ihmisii??
    antakaa niille rauha nehän meittii viihyttää!!!!

18. minä itte Vierailija

miksi puhutte kun ette tiedä mitään .taidatte olla kateellisia..mattila on lähtöisin kankaanpään paatikoskelta suurimmalta maatilalta eikä puhuta hehtaareista vaan eekereistä. kuka teistä joutui jo poikasena ennen hapuojan koululle menoa joutui tekemään tilalla töitä kysyn vaan ja kesä lomat myös.se että on mersuja on vain laatu tietosuuta. terveisin jyrki

19. uki Vierailija

on siinä isä, 7 kakaraa eikä rehellistä työtä tee (ilmeisesti), pakkohan siinä on kakarat pistää 'laulamaan', nuorinkin tytär (12).
    ja voiko lapsetkaan olla kovin fiksuja kun on tollainen isä.[/QUOTE]

20. uki Vierailija

[/QUOTE]
    Lueskelin näitä ja kommentteja ja tulin siihen tulokseen, että onpa Karvian ympäristössä sairaaloisen kateellista porukkaa. On se niin, että teitä ei ole edes kyytipojaksi mattilan sisaruksille.

21. vierailija Vierailija

vittuako sä toisia arvostelet riiseni helppoa se on täälä haukkua ihimisiä mun mielestä mattilan anne ja sen siskot ja äiti mukaan lukien ovat ihan mukavia olen hidät tavannu annen taidekahvilassa karvialla

22. vierailija Vierailija

mistä tiedätte että anne mattilan isä on juoppo jos vain oletatte että se on rattijuoppo ja muutenki vähä tuntuu että tällä palstalla kirjoittelevat ihimiset karehtii sitä kun anne menestyy ja on saanu mainetta ja kunniaa itse olen annen nähnyt livenä hänen taidekahvilassa karvialla ja voin sanoa että anne on tosi iloinen ja mukava ihiminen kuten myös hänen äitinsä ja siskonsa ja olen heidän kanssa puheissa ollut kun olen myös heidät sielä taidekahvilassa pokannu toisia on helppo karehtia ja tehdä johto päätöksiä pelkän olettamuksen perusteella

23. vierailija Vierailija

Se 85 syntyt veli on ainakin tuomittu raiskauksesta. Aika paljon muitakin rötöksiä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri