refluksitaudista tai palleatyrästä kärsivät!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyttähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyttähän

Vieras
millaisia oireita teillä tulee?

lääkäri epäili minulla tuota muttatähystykseen pääsy vie aikaa. sanoi että 6kk sisällä tulee kutsu. en millään jaksaisi tätä oloa enään

ylävatsalla ihme tunne ei kipu vain sellainen polttava/kutittava välillä viiltelevä.
kurkunpäätä polttelee ihan kun olisi oksentanut viikon
röyhtäyttää hirveästi kokoajan
ruokailun jälkeen saattaa röyhyn yhteydessä tulla tavaraa suuhun.
oksettaa

No mulla ja mun siskolla on aikalailla tuollaisia oireita. Lisänä vain sellainen kamala kuiva yskä aina ruokailun jälkeen. Kaikista pahimmat oireiden aiheuttajat on kahvi ja rasvainen ruoka. Suurimman helpotuksen ovat tähän vaivaan tuonut Gastronel jota saa ostaa luontaistuote kaupoista. Suosittelen kokeilemaan.

Miehelle tehtiin vatsalaukun tähystys, mutta ei löytynyt mitään. Lääkäri kuitenkin sanoi, että oireet viittaa palleatyrään eli voisi olla alkava palleatyrä mikä ei vielä näy vain tähystäessä. No tiedä häntä..

Miehellä suurin ongelma se ettei meinaa saada välillä nielaistua. Sattuu siis oikein selvästi se, kun yrittää niellä ja lisäksi mies sanoo, että potkii takaisin päin. Jonkun lääkkeen se sai... en muista/tiedä mikä mutta ei se vissiin mainittavasti oo auttanut.

tuskastuin tuohon olooni ja hain lähikaupasta samarinia. eka kerta nyt kun tähän jotain koitan ja tuntui vähän niinkun aquttavan joten jospa se sitä olisi eikä mitään "vakavaa". olen vain ajatelut että ei se närästystä ole kun ei ruokatorvessa polttele.

Yhteistyössä