Rehellinen mielipiteesi nimestä Jimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jimin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jimin äiti

Vieras
Kyselin tuolla AV:lla Jimille toiseksi nimeksi ehdotuksia ja siellä tyrmättiin ohi varsinaisen aiheen tämä Jimi ihan täysin.On kuulema niin karsea nimi ettei kannata lasta rankaista sillä..Kertokaas mieltä olette Jimi-nimestä,ja sit jos antaisitte ehdotuksia toiseksi nimeksi.Enää ei voi ainakaan mieltäni enempää pahoittaa haukuilla,joten rehellinen mielipide,kiitos!

Rehellinen mielipide? Jimi ei kuulu suosikkeihini, kuten eivät J-alkuiset ns. muotinimet yleensäkään, mutta ei se mitään inhonväristyksiäkään kyllä herätä. Sellainen suht koht neutraali nimi. Yhden pikku-Jimin tunnen ja hän on tosi suloinen muksu, enkä osaa kuvitella mitään muuta nimeä hänelle :)

Jimille sopisi toiseksi nimeksi vaikka Kristian.

Kahden kaverin pojuilla on tuo nimi, tai siis toinen on Jimmy, en antais itse. On vähän sellainen "muotinimi" mun mielestä. Mut ihan kivan kuuloinen korvaan, ei kyllä hetkauta mihinkään suuntaan. Olipas mulla tyhjentävä vastaus :D

Mun mielestä kiva nimi. Ja mitä sitä muiden mielipiteitä kysymään, kun niitä on niin monta kuin vastaajaakin. Eikös se oo hyvä, että me ei kaikki tykätä esim Maijasta ja Matista kun muuten ois kaikkien lapset Maijoja ja Matteja :D

No ei se ainakaan täällä meidän pikkukylällä ole muotinimi,siksi se päätettiin pojalle laittaa.En minä eikä mieheni tunneta yhtään Jimiä.Mukava kuulla että on neutraalin kuuloinen nimi,sitä haettiinkin ettei ihmiset supise tulevaisuudessa selän takana kun poika esittäytyy.=)

en kyllä pidä nimestä, mutta näähän on makuasioita. Tokkopa moni minunkaan lasteni nimistä kovin paljon perustaa... eikä se mua haittaa!!! Toiseksi nimeksi tullut hyviä ehdotuksia.

Yhteistyössä