Rehellisesti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Jos olisi joku keino, jolla voitaisiin varmistaa, että ensi kerralla (olettaen, että ensi kerta tulee) saat haluamaasi sukupuolta olevan lapsen, käyttäisitkö tätä keinoa?

A) Jos keino olisi joku höpöhöpö-konsti, mutta täysin luotettava (esim. yhdyntäpäivät ovulaation tiettynä päivänä tai hetkenä )

B) Sairaalassa (tms. ) tehty "seulonta", jolla varimistetaan vain tietyn sukupuolen pääseminen munasoluun (jos olisi mahdollista, jotenkin vastaavanlaisesti). Omakustanteinen, leikitään, että maksaisi n. 1000e.

Minä käyttäisin ehdottomasti tuota a-vaihtoehtoa, ns. kotikeinoin. Kohtaa b miettisin erittäin tarkoin, keskustelisin miehen kanssa ja punnitsisin vielä, onko sen toisen sukupuolen (minulla 2 lastaa, jotka samaa sukupuolta) saaminen niin ehdotonta (juuri minulle). Mietin hetken, vastaan siihen vielä kohta.

Ai kukaan ei halua vastata :D

Itse päädyin siihen, että yrittäisin kerran "luomusti", jos tulisi kolmas samaa sukupuolta, yrittäisin vielä yhtä tuolla b-vaihtoehdolla!

No itse en ole lastenhankinta isässä vielä hehehe. Mutta todellaki, tuo eka konsti. Tai vois olla toinenki, koska en halua tyttölapsia, poikalapsia ehdottomasti saavat olla jos niitä joskus tulee!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En oikein ymmärtänyt tota sun tekstiä...

Mutta joo, tekisin sen keinon millä voisin varmistaa sukupuolen.

Siinä oli kaksi vaihtoehtoa, kummallakin keinolla voisi varmistaa, että saa tiettyä sukupuolta. Vaihtoehdot eivät olisi kumpikin samaan aikaan "käytössä". Mutta tuossa esimerkkejä keinoista, joita käyttämällä voisi saada haluamaansa sukupuolta. Itse käyttäisin kumpaakin keinoa...

Alkuperäinen kirjoittaja haihattelu:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
meille on ihan sama kunhan on terve! :/

Jaa ettei kelpaa sit jos ei oo vai?

En sitä tarkoittanut, höhlä :D:D:D Tietenkin jokainen toivoo tervettä, mutta ei omaa lasta rakasteta jos on vaikkapa kehitysvamainen-se on sentään oma lapsi eikä "tilaustyö" jos nyt ihan sukupuolesta pitää päättää.

Yhteistyössä