rehevät kypsät naiset

  • Viestiketjun aloittaja J-33
  • Ensimmäinen viesti
J-33
Mikä siinä on, että pidän reheviä vanhempia naisia erittäin seksikkäinä ja kiihottavina, kun taas vanhemmat äijät haluaa nuoria hoikkia tyttöjä.

Tiedän, että tämä on yleistys, mutta keskusteluja seuranneena, tämä on suuntaus...

En toki itsekään ole enää ihan poju (33v), mutta pidän
50v- naisia keskimäärin paljon seksiikkämpinä kuin ikäisiäni.

 
Minna
Vanhemmilla äijillä tahtoo seisokki loppua,siksi ne hakee nuorempia naisia,jotka eivät vaadi niin paljon.
Itse olen reilusti yli 40v ja olen todennut että vanhat starat eivät jaksa rakastella pitkään.
Henkilökohtaisesti pidän nuoremmista ja kestävämmistä miehistä.
Mukava lukea että meistä kypsemmistä naisista nuoret miehet pitää.
 
Menna
Näin on, naiset ovat himokkaampia vasta 40 paremmalla puolella kun miehillä jo kunto kaikkoaa, siksi varmaankin vanhemmat miehet katselevat nuoria kokemattomia tyttösiä jotka eivät paljoa vaadi. Yhdyn Minna kantaasi, nuoret miehet jaksaa ja ovat innokkaita, kunhan pitävät suunsa kiinni, keskustelukumppaneiksi heistä ei ole ;)
 
J-33
taidatte olla molemmat oikeassa :)

Minä taidan olla juuri sopivassa ikävälissä.
kestän ja jaksan, mutta onnistuu se järkevä keskustelukin.
heh.

lisäksi meille vähän nuorempaa sukupolvea oleville, myös
naisen mielihyvä on tosi tärkeä asia. Vanhemmalla ikäpolvella tuntuu olevan toi oma laukeaminen tärkeintä.
(Ehkä siitä tulee se kestokin)
 
niinköhän
Eipä kannata Minna ja Menna yleistää. Vanhemmissa miehissä on kestäviä ja hyviä rakastajia ja vastaavasti nuoremmissa on niitä, jotka eivät kestä ja osaa juuri mitään :)
 
34v.
Seurustelen 56v rehevän naisen kanssa.Suhde kestänyt jo yli 2vuotta.Samassa työssä oltiin reilu 3vuotta ja sinä aikana kerkesin ihastumaan häneen,tauoilla tuntui aina,että jotakin välillämme on,hän jäi pois töistä ja rohkaisin mieleni ja kirjoitin hänelle,ensi tapaamisesta lähtien tuntui ihanalta ja sitä ihanuutta on jatkunut nämä 2 vuotta.Kypsemmät naiset uskaltaa näyttää tunteensa aidosti ja tuntuu ihanalta pitää toista hellästi ja saa vielä vastakaikuakin.
 
Nainen
Oletpa oikeassa,ei se ihana seksi ikään katso Nuoret alle 25v miehet ei oikein osaa vielä käsitellä naista Kokemusta on 22-60v miehistä ja parasta seksiä on ollut 43v miehen kanssa Uskoisin ett paras ikä miehellä on 30-50v....eikä se jaksaminen ole iästä kiinni vaan haluista :)
 
Mark
Ravintolasta yleensä isken itseäni vanhempia naisia.Vaikka olen alta viisikymppinen niin tähtäimessä on itseäni kymmenen vuotta iäkkäämpi nainen. rehevä pylly ja muutenkin kookas olemus saavat meikäläisen melkoiseen hurmokseen. Monet naiset ovat kauttani löytäneet uuden kipinän elämäänsä. Kivoja kumppaneita,ei voi muuta sanoa.
 
Mark
Ravintolasta yleensä isken itseäni vanhempia naisia.Vaikka olen alta viisikymppinen niin tähtäimessä on itseäni kymmenen vuotta iäkkäämpi nainen. rehevä pylly ja muutenkin kookas olemus saavat meikäläisen melkoiseen hurmokseen. Monet naiset ovat kauttani löytäneet uuden kipinän elämäänsä. Kivoja kumppaneita,ei voi muuta sanoa.
 
Mark
Eipäs taas pullistella tolla tiukkuudella.En pistäis paljonkaan painoarvoa sinunlaiselle nuorelle haihattelijalle. Ei nuoremmat osaa katsos näitä sextailun saloja kovinkaan hyvin.
 

Yhteistyössä