Hae Anna.fi-sivustolta

reiden paksuus?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä anni, 27.10.2006.

1. Pituus 160 cm, painoa 56 kg ja reiden paksuus 56 cm. Reisistä saisi kiinteytä ainakin muutama sentti pois, jotta olisin tyytyväinen. Lihasta tosin löytyy myös, joten paksuus johtuu siitä sekä siitä, että kiloni ovat kertyneet lähinnä reisiin ja lantiolle. Olen kuitenkin ehkä sellainen x-mallinen.

2. jdsfjsafnalnadv Vierailija

mittani: pituus 175cm paino 51kg reiden ympärys 42cm.

3. Dhai Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Pituus 163, paino n. 55 kg, ikä 24v. ja reisi 55cm. En ole koskaan ollut oikein tikkureisi, hieman hoikempana oli myös hoikemmat reidet.

4. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En voi vastustaa kiusausta linkittää tätä Iltalehden artikkelia tänne.

http://www.iltalehti.fi/sydan/2009090410190560_sd.shtml

Eli on siitä jotain hyötyäkin, jos vähän enemmän on sitä ympärysmittaa. :)

5. reisistä Vierailija

Mistä olette mitanneet? Reiden paksuimmasta kohdastako? Minun paksuin kohtani on 56 cm (olen 162 cm) mutta reiteni kapenee rajusti sen jälkeen, joten en suorastaan pidä sitä reiteni ympärysmittana.

6. Veli-Matti.. Vierailija

Aika hyvä toi Iltiksen juttu. Täytyy näyttää vaimolle se, hän kun aina valittaa omaavansa liian paksut reidet ja ison pyllyn (minä tosin tykkään niistä).

7. Veli-Matti... Vierailija

Aika hyvä toi Iltiksen juttu. Täytyy näyttää vaimolle se, hän kun aina valittaa omaavansa liian paksut reidet ja ison pyllyn (minä tosin tykkään niistä).

8. Veli-Matti.... Vierailija

9. edellinen Vierailija

Perhana! Sori tuo toisto, mutta kun laitoin nikiksi Veli-Matti, se ilmotti että nikki on jo varattu. No laitoin kaksi pistettä perään, taas sama juttu jne... Sitten ne kaikki pamahti sinne yhtäaikaa.

10. djtdfj Vierailija

Ohops, reisi ihan ylhäältä siitä paksuimmasta kohdasta 53 cm ja eikä mun mielestä ole kovin lihavat :D no, johtuu varmaan ratsaresta, jotka eivät kuitenkaan ole selluliittiä tahi läskinkään näköistä, sellaiset kivat :D

ja enkä ole paksujalka, vaikka olenkin 155cm.
    ja ikä 15vuotta. paino 47.

11. Fashionista Vierailija

Alle 55cm. Olen aina luullut, että mulla on tosi tymäkät reidet. Mutta ilmeisesti kun muihin samanpituisiin (yli 170cm) vertaa niin ei niin pahat olekaan. Ja harrastan siis urheilua. BMI normaali, toki painoa voisin ja pitäisikin pudottaa vähäsen.

12. rena Vierailija

Pituus 158cm, paino 55 kg, reisi 55cm ja ikää 19v..

Olisi kiva saada reisiä pienemmiksi ja kiinteimmiksi (tuntuu että reisissä ei muuta olekaan kuin selluliittiä..) eipä mikään tunnu auttavan.. x__x

13. mirmattaja Vierailija

Tämä selvä.

Olen siis superläskireisinen 23 vuotias nainen. Hyvä luoja. Itse pidän omasta vartalostani - ainoa mitä voisin hieman treenata on käsiä ja vatsoja enemmän jotta olisin kiinteämpi.

Minä olen terve, upea, kaunis ja ihana. Pituutta minulla on 175cm, painoa 69kg, vyötärönympärystä 70cm, lantiota 102cm, rinnanympärystä 77cm ja reittä 57cm paksuimmasta kohdasta. Olen ylpeä jokaisesta sentistä jotka vartaloni muodostavat ja niin tulisi olla monen muunkin ihmisen, siitäkin huolimatta että ovatko he laihoja vai lihavia.

Ymmärrän kyllä että huono itsetunto ja ulkonäköihanteet ajavat ihmisen epätoivoon. Mutta niin kauan kuin vartalossa on hyvä olla pitäisi vain nauttia hetkistä ja keskittyä tärkeämpiin asioihin elämässä. Niin kauan kuin sitä vartaloaan ylläpitää ja huolehtii, että terveys pysyy niin miksi ne 2cm reisissä on liikaa ja miksi niistä pitää päästä eroon?

Onko ihmisen tarkoitus maanpäällä se, että pitää näyttää hyvältä ja reisien pitää olla max 50cm? Kysynpä vaan? Noh, elämän tarkoitusta ei ehkä kannata miettiä sen enempää. Mutta itse olen kovasti aikanani tarkkaillut omaa painoani ja mittojani ja vieläkin tarkkailen välillä . Mutta lähinnä minua näissä asioissa kiinnostaa tuo mielenheikkous. Miksi minun pitää olla hoikempi kuin mitä nyt olen, sillä kaikki asiat elämässäni on hyvin.

Jotenkin en jaksa ymmärtää näitä cm touhuja muuta kuin ihmisiltä jotka oikeasti tarvitsevat elämäänsä ja vartaloonsa muutosta. Ihmiset joiden on vaikea kävellä, joilla on ylipainoa - mutta en anna kyllä yhtäkään ymmärrystä jollekin 18 vuotiaalle teinitytölle joka inisee 52cm paksuista reisistään - ne eivät ole lihavat, senhän sinä haluat kuulla. jos ne ovat selluliitin täyttämät, hölskyvät pötykät - urheile äläkä tarkkaile vain niiitä senttejä.

14. mirmattaja Vierailija

onneksi tässä loppusuoralla rupesi näkymään näitä terveemmän kuuloisia ihmisiä ;) hyvä niin.

15. Tässä osuva kolumni, jonka on kirjoittanut keski-ikäinen mieslääkäri!

Tri Mustajoen mukaan muoti- ja kauneusbisnes manipuloi silmiämme hyväkymään epäterveen näkemyksen kauneudesta - seurauksena on "suunnaton määrä keinotekoisesti luotua tyytymättömyyttä omaan terveeseen vartaloon".

Koko kolumni on täällä:

Apteekin hyllyltä - Talvi 09 - Kansi

siis sivulla 69! (Kohdan 'Kansi' alta löytyy sivunumerot, jonne voi suoraan klikata).

16. Maarit76 Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mä voisin kuvitella että reisien muoto johtuu myös ihan geeneistä eikä niitä vastaan voi taistella jos on jo hoikka ja treenattu. Melkein ainoa vaihtoehto sen jälkeen enää on kirurgin vastaanotolla käynti.

Mutta toisaalta halvemmaksi tulee kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on jos on terve ja keho toimii niinkuin sen kuuluu.

17. Päänsärky Vierailija

Minä olen 174 cm, 69 kg, ja mitat ovat 94-74-103. Reisi on 57 cm. Ja vartaloni on ihana :)

18. twig Vierailija

177cm reisi seisoessa 47cm,rentona istuessa 48cm. Tikkujalka oon tosiaan.

19. trgh Vierailija

itse olen 30v, pituutta 163 ja painoa 56kg. reiden ympärys 54,5 enkä enää pidä sitä edes paksuna. laihdutin 1,5v sitten 10 kg ja reiden ympärys kutistui lähes 10cm. eli kyllä reiden ympärystäkin voi kaventaa....

20. Päänsärky Vierailija

No nyt se on enää 55 cm (viitaten edelliseen viestiini). Laihari taitaa toimia!

21. mitäihmetta Vierailija

ettehän te voi olla tosissanne... kauheita tikkujalkoja täällä! Mulla mitat 169cm/ 43 kg (!!!) ja reiden paksuin kohta (ihan ylhäällä) on 51 cm. ja olen kuulemma tikkujalkainen.

22. mitäihmettä Vierailija

Voiko kuka vaan käyttää mitä tahansa nikkiä , jos ei ole kirjautuneena ?
    Olen tulkinnut unia tällä nimellä.

23. plösöt Vierailija

50 cm.. 32v, 170 pitkä ja 55kg. mut eipä ole lihasta!!!

24. reisari Vierailija

reisi 50 cm, pituus 155cm, paino 50 kg. Onhan noi reidet aika isot pituuteen nähden.

25. Tiina- Vierailija

Olen 157cm ja painan vaivaiset 41kg. BMI siis 16.6, joka meinaa alipainoa. Reiteni mitta on paksuimmasta kohdasta 44cm. Alimmillani painoin 38kg.

En yhtään pidä omasta kehostani! Olen aivan liian laiha, mutta ei mínulla mitään syömishäiriötä ole koskaan ollutkaan. Olen vain hyvin nirso, enkä jaksa syödä suuria määriä. Tällä yritän sanoa että älkää hyvät ihmiset sanoko kaikkia laihoja ihmisiä anorektikoiksi! Saan kuulla sitä ihan tarpeeksi ja häpeän itseäni hirveästi.

Mutta minkä ihminen voi sille, ettei ruoka maistu ja pysyy laihana, vaikka söisi kuinka paljon? Kunnon aikuisen naisen muodot olisi ihana saada. Rintoja kun ei oikein edes ole ja lantio on kuin poikaystävälläni. Varsinkin kun olen melko lyhyt, näytän 15-vuotiaalta keskenkasvuiselta kakaralta.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri