Hae Anna.fi-sivustolta

reiki kurssin käyneiden kokemuksia???

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä maija, 19.03.2010.

1. lumisade* Vierailija

Et vastauksestasi päätellen ole epäaito :) Ja toki on totta tuo mitä sanot, harvoin olen tavannut reikiläisiä mutta tunnistin tuon mitä kirjoitit. Ja olen todella pahoillani että edes epäilin.

2. ´Karuna Vierailija

Nimi ei energioitakaan "pahenna", jotenka sillä ei toisaalta ole kovinkaan suurta eroa, mitä nimitystä niistä käyttää, koska onhan olemassa sitäkin kolmea eri lajia. Eli on bioenergia ja sen jälkeen tulee se energia, jota kutsutaan tässä Reikiksi ja joka on tavallaan sen todellisen Itsemme alkua. Ja sen jälkeen tulee se Karuna, joka = universaali rakkautta oleva kristuksemme alku. Jotenka yksi on vielä tulossa maan päälle ja sen nimi tulee olemaan aito Karuna, koska siihen olemme yhdistäneet sen Jumaluudenkin. Jotenka se nelinäisyytemme on tuossa selitettynä oikeammalla tavoin kuin vain pelkillä kasvokuvilla (=Jumalan neljät kasvot). :)
    Mutta tässä jo poikkesin hieman aiheesta, koska oli aikamme niin siihen sopiva. :)

3. ´Karuna Vierailija

Ja minkälasia tutkimuksia olet mahtanut tehdä "tietten" suomin keinoin ja onko ne jotenkin hyväkstty jossain tieteen alssa? Oletko ollut itse niissä myöskin mukana ja saanut kokemusta sen tutkimuksen tuloksista omakohtaisesti? Muutenhan se sinulle ON vain kuulopuhetta/uskomusta toisen kertomuksen kautta ja minulla taas ON jo yli 10 vuoden omakohtaisia kokemuksia sekä itselleni saatuina että opettajana toimimiseni kautta oppilaideni kokemuksina. Eli aika monipuolisia kaikki tyyni, vaikkain se kokemus on juuri sitä, mitä itse olen opettanut eikä suinkaan kaikkien reikiläisten kertomina tullutta julkista tietoa, koska koskaan en muusta puhu kuin siitä, mihinkä itsekin kokemukseni kautta voin uskoa! :)

4. kätevä Vierailija

Rakkaalla lapsella on monta eri nimeä. :)

5. lumisade* Vierailija

Onko todellakin reiki alunperin opetettu (usui siis opettanut?) että vain antaudutaan sen vientiin ? Hienoa jos niin on, menee minun ymmärrykseeni ajatteleepa asiaa miten päin vain.

Korkein ohjasi minut healingkurssille tiedostamisen takia, että tiedostaisin mitä teen/olin tehnyt eli että voisin antautua tietoisemmin joten minusta nuo ns. turhatkin tiet ovat tarkoituksenmukaisia eli ei turhia kun kerran kuitenkin on niin ettemme aivan suoraan voi tietää tai tiedostaa, mutta totta on että yksinkertaistahan se sitten on kun se sitä on :)

6. kätevä Vierailija

Ei tarvitse olla pahoillaan. Huomasin, että käsitit aiemmin väärin joten selitin kantani paremmin. :)

7. ´Karuna Vierailija

Kyllä itsellenikin on nuo kaikki aikanaan opetettu ja olen saanut kokemusta toisenkinlaisista Reiki-kursseisa kuin omien opettajieni opetukset olivat vaan kumpaakaan en sen jälkeen itse enää ole "suosinut", kun sain siltä korkeimmalta tietoisuudeltani todellista tietoa siitä, mitenkä ne kaikki symbolitkin vaikuttavat. Eli ymmärrykseni myötä olen tuon valinnan tehnyt ja sitä edelleenkin kaikille kursseilleni tuleville opetan - en niitä käsiasentoja, koska ymmärtämällä toisellakin tavoin niitä kerrottuja asioita kuin mitä on toistettu kohta satakunta vuotta niin olen alaknut nähdä asioiden kokonaisuuksia. Ja se on auttanut tajuamaan ihmistä uudella tavalla ja sitäkin, mitenkä heitä voidaan totuudellisesti autella, ei vain korjaamalla hetkeksi jotain fyysisiä vikoja vaan auttaen mieltään tekemään se omin teoin! Eli pidän lähinnä enää vain itsetuntemuksen kursseja ja kaikesta parantavan energian kanavoinnista pysyn "ulkona", koska se on egon juttu. :)

8. lumisade* Vierailija

Kiitos <3

9. ten tusen Vierailija

Toisinaan on hyvä päästä maaliin kiertämällä niinkuin sinulle kävi. Joillekin suoraan meno on helpompaa eli ovat jättäneet välivaiheet pois kiitos kykyjen.

10. ´Karuna Vierailija

Usui itse oli loistava esikuva siitä, mitenkä antautumisella korkeimmalle tietoisuudelleen saa aikaan suuria, koska sai sen initaation vain hetkisen meditoituaan ja siitä lähti hänen tiensä siihen työhön, jota varten oli tänne maan päälle syntynyt. Eli sai sen parantajan lahjan, koska olihan hän sitä jo aikaisemminkin harjoittanut vaan silloin se oli sitä bioenergioiden siirtoa ja vasta, kun sai yhteyden siihen korkeampaan tietoisuuteensa, aloitti SE sen parannustyön!
    Ja tuo on todellakin monilta jäänyt tajuamatta kokonaan ja SE on estänyt Reikin todellisen taian oppimista jokaiselta sellaiselta, joka on kuvitellut, että se on egojensa työ. :)

11. ´Karuna Vierailija

Hmm...niinhän sitä luulis, jollei toista tietäis. :)

12. lumisade* Vierailija

Jos sinulla on muuta menoa niin ei haittaa jos et ehdi vastata mutta mielelläni kysyisin kuitenkin noista reikisymboleista kun käsitin että niitä kuitenkin käytät, että ilmeisesti jos oikein ymmärsin et niitäkään käytä itse koska sehän olisi ohjailemista (eikö kukin symboli sisällä jotain määrättyä energiaa siis tms) vaan tarvittava symboli tulee kauttasi ? Eli periaatteessahan niitäkään ei sitten tarvitse osata eli tietää ? Eli vai miten, tarkoitan kysyä :)

Monistin sinulta kerran ne symbolit mutta en saanut itseäni innostumaan niistä. Kerran kuitenkin kaukohealingia tehdessäni vilahti eräälle ihmiselle reikisymboli. Näin aurassaan jo ennenstäänkin olevan reikisymboleita. Myöhemmin kävi ilmi että on reikikurssin käynyt. Joten siksi vain mietin että ilmeisesti ei edes niitäkään ole pakko tietää. Opettiko usui niitä ? Eli saiko hän ne symbolit vai oliko vain vietävänä ja that´s it ?

13. lumisade* Vierailija

Kiitos selityksestä. Huomasin muuten että noita usuikertomuksia on useampia kun ihmettelin miksi sanoit että hetken meditaation jälkeen...eli googletin ja huomasin että erilaisia kertomuksia on. Mutta vaikuttavia kuitenkin ja omaan nuistooni pohjaten tiedän kuitenkin että on ihan mahdollisnen se itse tapahtuma kuitenkin, olipa mikä versio tahansa se oikea.

Mutta voisitko laittaa linkin siihen versioon mistä sinä puhut tai kertoa sen jos ei ole linkkiä.

Minu kurssilla kuulemassani oli usui ollut jossain vuorilla tai erämaassa yksin joko paastoten tai hyvin vähällä ruualla ja aivan lopuksi kun oli jo luovuttamassa niin tuli voima/energia voimalla häneen. Meditointia en muista mutta kyllä kai hän koko ajan siellä meditoi eli mietiskeli ja sitten lopussa vielä kun oli jo luovuttamassa. Onko sama kertomus ?

Nyt lähden :) Kiitos Karuna vastauksista ja hyvää yötä sinulle, Kätevälle, ap:lle ja muille ketjussa.

14. ´Karuna Vierailija

Täss ennen töihin lähtöä yritän hieman valaista sitä, miksi tietoa symboleista on tärkeämpää kuin se, miksi niitä käytettiin aikojen alussa.

Eli tietoisuutemme alas tulolle on tärkeintä se, ettei oma mielemme vastusta mitenkään ns. ulkopuolista, kuten se mieltää kaiken sellaisen tiedonkin, mikä sitä itseään eli alempaa mieltämme tai siis egoa ei kosketa. Eli tietätämättömyys on kaikkein pahin esto ihmisen kasvulle silloin, kun pitää tajuta se muutos, mikä sille tietoisuudellemme on odotettavissa ja siksi AINA kyllä sen tiedon opetan, mitä ne symbolit, joidenka energian se Reiki - tai mikä muu energiamuoto tahansa - sisältää. Ja vieläpä senkin sanon tässä nyt, ettei ihmiset koskaan päästä itsensä sisään mitään sellaista, mitä ne eivät tunnista, jotenka se pelko siitä, että joki ulkopuolinen ottaisi heissä vallan, on ihmiselle todellakin kauhistuttava. Sen tähden tieto on valttia kaikessa opetuksessa, kuten jo kouluaikoinamme olemme huomanneet. Se poistaa pelkoja sekä auttaa ymmärrystämme selviytymään muutoksista sellaisella tavalla, ettei mieli särjy eikä sille tule muutakaan ns. haaveria. Kuten olen itsekin sen tajunnut kakkien näiden vuosien varrella, kun jokaisen elämäni muutoksen olen tiennyt joko etukäteen tai saanut siitä heti kohta tapahtuman jälkeen selityksen siltä omalta korkeimmalta tietoisuudelta.

Sillä ihminen on sellaisella tavoin mieleltään rakennettu näihin maaplaneetan olosuhteisiin, että sen kuuluikin pelätä kaikkea uutta ja ottaa sitä kokemuksenakin selkoa niin, että se tieto jää alitajuiseen muistipankkiin ja poisti näin ollen turhia tekoja tulevaisuudesta. Sitä kutsumme sisäiseksi tiedoksi eli muistipankiksi ja sen päivittämistä on yse myöskin silloin, kun olen kertoillut näistä symboleista ja niiden teoista. Ei niinkään se, etten enää koskaan niitä kellekään hoitometodina opeta, koska se ei edes ole niin! :)

Ja nyt riennän töihin , joten palaillaan, jos edelleenkin tästä aiheesta on aihetta.

15. lumisade* Vierailija

Kiitos Karuna vastauksesta ja mukavaa työpäivää!

Tiesinkin että käytät symboleja hoitometodina ja siksi kysyinkin että ovatko nekään välttämättömiä...
    Symbolit ovat siis tietopaketti ja reikissä tieto annetaan noin. Tämä oli todella kiva tieto, sillä en kuten ymmärrettävää, todellakaan tiennyt tuota ja aina on hyvä elämässä tieää asioita. Minunkin kauttani siis sitten lähetettiin tietoa tuolla tavalla reikisymbolilla. Sitä uumoilinkin että kyse ehkä oli tuttuuden tunteesta miksi meni reikisymbolina koska jos se olisi välttämätötä tiedonkulun ja turvallisuuden/tunnistettavuuden takia kaiklle mennä siinä muodossa niin sittenhän se toki menisi sellaisena kaikille.

Mutta todella looginen ajatus tuokin. Tosin oletan että niiden sisältö täytyy päivittää aina aika-ajoin, ätsh, juurihan sanoitkin tuossa lopussa että niin tehdäänkin, mutta siis ilmeisesti korkein itsesi, muiden korkeimpien itsensä kanssa ja yhteisen kristustietoisuuden kanssa (olkoonkin vaikka samaa eli yhdistynyt) on ne päivitykset tehnyt jota sitten levitätte kaikki koska muutenhan ei olisi järkeä että yksi päivittää yhdellä tavalla toinen toisella. Täsmentelen tässä vain että siitähän oli kyse toki.

Kiitos Karuna tästä, todella kiva ja varmasti vielä hyödyllinenkin tieto. Skarppasin samalla omia kokemuksiani. Tuo turvallisuuden tunne on todella tärkeä se on aivan totta. Samoin kuin sekin että tieto tulee sellaisessa muodossa minkä vastaanottaja uskaltaa ottaa vastaan. Hienoja ja tärkeitä ajatuksia ja hyvä muistaa vaikka onneksi se noin tapahtuukin silloin kun antautuu vietäväksi.

Hiukan huvitti tuo meidän ja ehkä monen muunkin yhtäläisyys tuossa mitä sanoit että "Kuten olen itsekin sen tajunnut kakkien näiden vuosien varrella, kun jokaisen elämäni muutoksen olen tiennyt joko etukäteen tai saanut siitä heti kohta tapahtuman jälkeen selityksen siltä omalta korkeimmalta tietoisuudelta." sillä noin se todellakin on tapahtunut. Paitsi että olen kyllä kerran elänyt jakson missä ei mitään kerrottu mutta sekin kerrottiin että se jakso tulee ja että se on parhaakseni. Hyvin meistä huolehditaan...

Jos vain jaksat niin kerro vielä mitä tekoja olisi tulevaisuudessa ollut tehtävä jos ei ihmiselle olisi kehittynyt muistia jolla kerätä kokemuksia. Ja mikä olisi siis niin ollen voinut olla se vaihtoehtoinen tapa kerätä kokemusta tai muuten saada sitä ? Siis se toinen tapa jolloin olisi täytynyt käyttää jotain muitakin tekoja..
    viittaan siis tuohon sanomaasi:
    "sen (ihmisen) kuuluikin pelätä kaikkea uutta ja ottaa sitä kokemuksenakin selkoa niin, että se tieto jää alitajuiseen muistipankkiin ja poisti näin ollen turhia tekoja tulevaisuudesta"

16. ´Karuna Vierailija

En käytä koskaan enää mitään symboleja sellaisiin hoitoihin, joita se korkein tietoisuutemme tekee kauttani, koska silloinhan, jos niin tekisin, se ei olisi enää samaa hoitoa vaan sen egon, joka enää ei mitenkään pääse sotkeutumaan elämäni tekoihin. :)

Symbolien tarkoitus on läpäistä mielemme eli egomme esto eli ikään kuin "kutsumalla" omia ominaisuuksiamme tänne (mitä niiden symbolien tukemat energiat on), meistä tulee niitä, joita oikeasti siellä taivasmaailmoissa olemme. Eli emme koskaan tuo tänne maan päälle muuta kuin korkeimpien tietoisuuksiemme uusia ominaisuuksia, jolla nostamme sen oman tietoisuutemme ja seuraava siis se Jumaluutemme on.
    Erittäin yksinkertaisia asioita, joiden selittäminen tuntuu toisinaan jopa turhalta, koska tiedän, että kaikki tietävät kuitenkin jo sen. Kunhan kaivelevat ne vain sieltä alitajuisesta muistista, missä tämäkin on jo tallennettuna, koska ei tässä päivämuistissa sillä tiedolla ehkä ole kaikille edelleenkään ollut mitään tarkoitusta. Mutta pian on.

Eläinmaailma on ehkä se paras esikuva siitä, minkälaista olisi elämämme ilman tätä yksilöllistä muistia, sillä siitä mekin olemme alun alkujaan lähteneet - kollektiivisesta ohjauksesta yksilölliseen mielen kautta oppimiseen. Josta karmallinen elämämme oli oivana esikuvana. Ja tulevaisuudessa se muuttuu siten, että ainoastaan oman tietoisuutemme kautta oivallamme asioita, koska olemme yhteydessä siihen alkuperäiseen lähteeseen eli Jumaluuteemme täällä maan päällä sekä taivaissa. Ja jolta saamme tarvittavaa tietoa suoremmin kuin koskaan ennen, koska mitään egoa ei enää ole siinä vaiheessa pitämässä kiinni omista oikeuksistaan ohjata elämisemme laatua tai muistia. :)

17. P2O2 Vierailija

niinhän sitä luulis kun tietää--)

18. lumisade* Vierailija

Aivan, niin hiukan ajattelinkin että noinhan sen loogisesti ottaenkin on. Tarksitin vain että olenko oikeassa.
    Kiitos Karuna myös kaikesta tuosta muusta mitä kerroit. Tuttujahan ne on mutta kun kuulee muilla termeillä ne, on kuin ne näyttäytyisivät uudessa valossa. Onhan kaikkien tapahtumien kuvaukset hiukan erilaisia siitä riippuen kuka kertoo ja mistä näkövinkkelistä vaikka itse tapahtuma olisi sama :)

Heh, minä kun jo kuvittelin hetken, kysymystä kirjoittaessani siis, että sinä olet keksinyt vaihtoehtoisen keinon miten ihminen tai alunperin myöhäisjan eläinkin jo, olisi voinut kerätä/käsitellä tietoa näistä sfääreistä ja kokemuksista ilman muistia niin, että se johtaisi kehittymiseen :) Päivällä sitten tajusin että ei sellaista taida voida ollakaan tai ainakaan sitä ei kovin helpolla keksi :D

Hmm...puhut kyllä eläinten kollektiivisesta sielusta aivan "oikeaoppisesti" mutta siihen ajatukseen ei minun sieluni osaa yhtyä. En ymmärrä sitä johtuen ihan vain siitä ettei minussa mikään vahvista tuota...mutta tuskin se on mikään suuri ongelma. Näkee sitten miten sen kanssa on kun nähdään kasvoista kasvoihin kaikki eikä täältä käsin. :)

Mitä muuten ajattelet meidän olevan ja tekevän kokemustemme kanssa kun olemme yhtä jumaluuden kanssa? Miten se eroaa eläinten kollektiivisesta sielusta ja omista lähtökohdistamme kun olimme vielä alunperisesti yhtä jumaluuden kanssa ennen liikkeelle lähtöämme? Mitä olimme silloin ja mitä olemme lopussa?
    Jos vain siis jaksat niin olisin todella kiinnostunut lukemaan. Ja kiitos tähänastisista! Kerrot todella hyvin ja mielenkiintoisesti :)

19. reikistä Vierailija

TÄRKEÄTÄ JOS HALUAA TODELLA OPPIA REIKIÄ ON TIETÄÄ.

ON OLEMASSA NIIN SANOTTUJA VAPAITA REIKIOPETTAJIA JOTKA VOIVAT OPETTAA AIVAN OIKEIN. MUTTA JUURI NÄISTÄ OPETTAJISTA MONET OPETTAVAT KAIKKEA MUUTA KUIN REIKIÄ. HEIDÄN KURSSEILLAAN VOI OLLA KEIJUKAISREIKIÄ, KIVIREIKIÄ, KALEVALAISTA REIKIÄ, JÄRJETTÖMIÄ PUKEUTUMIS SÄÄNTÖJÄ HENKIOPPAITA SEKÄ JOITAIN KAUKO VIHKIMYKSIÄ JNE. MITKÄÄN TÄLLAISET ASIAT EIVÄT KUULU OIKEAAN REIKIIN.

SUOMESSA TOIMII KOLME VIRALLISESTI REKISTERÖITYÄ REIKIYHDISTYSTÄ JOISSA ON AINAKIN OSASSA TARKEMPAA VALVONTAA OPETTAJIEN OSAAMISEN SUHTEEN.

REIKI NETWORK RY = AMERIKASSA PERUSTETTU REIKI SUUNTAUS
    MIKAO USUIN REIKI RY = TAKATAN NIIN SANOTTU LÄNSIMAINEN LINJA
    USUI REIKI RYOHO RY = ALKUPERÄISIÄ USUIN JAPANILAISIA OPETUKSIA YLLÄPITÄVÄ YHDISTYS

KANNATTAA TUTUSTUA KAIKKIIN JA TODELLA MIETTIÄ MITÄ ON HAKEMASSA

NYT MONI ITSE OPPINUT TAI OMAN REIKIN KEHITELLYT MASTER VARMAAN SUUTTUU JA KIRJOITTAA ETTÄ KYLLÄ HÄN SAA OPETTAA MITÄ VAAN. NIIN SAA, SUOMI ON VAPAA MAA... MUTTA ENTÄS OPPILAAN OIKEUDET? TÄLLÄ KESKUSTELU PALSTALLA KERTOILLAAN KYLLÄ MELKOISIA SATUJA REIKISTÄ JA SEN OPETUKSESTA. ELI IHAN VAAN OPETTAJIEN VASTUUTA TÄSSÄ PERÄÄNKUULUTAN.

20. Kiitos Vierailija

Kiitos, kun joku kirjoittaa terveellä (viisaalla otteella reikistä). Meikäläinen taitaakin poistua täältä satutätien keskustelu palstalta tutkimaan noiden yhdistysten sivuja.

Hei vaan hokkus pokkus tädit ja karuna mummot!

21. ´Karuna Vierailija

On totta, että Reiki ei sisällä kalevalaisia jäsenkorjauksia tai muutakaan Kalevalan sisältöä, puhumattakaan kivien tai keijukaisten lisäämisestä sen opetuseen. Mutten silti sanoisi aivan noinkaan, ettei ole kuin ne kolme oeptuspaikkaa, jossa saa oikean tiedon, koska itsekin kyllä yhteen noista lukeuduin silloin, kun aloitin tämän aiheen. Vaan kun kuuntelin ja koetin oppia heidän opetuksensa mukaista Reikiä niin mitään siitä ei tullut. Jotenka sen Karunan tavalla vasta aloin käsittämään mistä siinä opetuksessakin on kysymys ja sen tähden täälläkin siitä kerron, koska jokaisella ON oikeus tietää, mitä se Reikikin todellisuudessa on. Ja sitä tietoa onkin jo kauan pimitetty juuri sillä opetuksella, ettei ole kuin ne kolme suuntausta, jotka ainoat oikeat on. Eli tavallaan se on vain sellainen mainoskikka, koska niissä se pelko on suurin, etteivät saa enää opiskelijoita, kun selviää, mitä rahastuslaitoksia ne on.

Mutta toki jokaiselle opiskelijalle ilmaantuu juuri se hänelle "oikea" opettaja, koska jokaisen tarvitseekin nähdä ensin se totuus, jolla on sitä Reikiäkin mainostettu, että voi alkaa omillakin aivoillaan sitä tulkita. :)

22. ´Karuna Vierailija

Tervemenoa ja toivottavasti viihdyt siellä, missä se todelliset satutädit ja karunamummot on! :)

23. ´Karuna Vierailija

Oma tietoisuuteni oppi on se, että sen jälkeen kun tietoisuutemme on yhdentynyt sen Kriststietoisuutemme kanssa niin alkaa se oman oivalluksen avulla oppiminen. Eli se karmalla oppiminen tai kokemusten kautta siis oppiminen jää pois eikä näin ollen ole kärsimykselle ihmisten elämissä edes mahdollisuutta, koska TIEDÄMME aina ennakkoon, mihinkä valintamme johdattavat.

Tämä Kaunalla saatu yhteyteni korkempaan tietoisuuteni aloitti itselläni juuri sellaisen eli en saa tehtyä mitään sellaista ajatuksella tai sanoin, joka millään tavoin toisi elämääni sellaisia kokemuksia, joita en tahtoisi kokea. Vaan aina vain sellaisen ajatuksen saan tai sanomisen sanan, jolla luon itselle onnellisuutta sekä iloa, koska se on tärkeintä ihmisille tulevaisuudessa sekin oppia. Ja siihen liityy sekin, että alamme NÄHDÄ sisäisesti näkyinä aina sen, mihinkä minkäkinlaiset valinnat johtaisivat, joten sekin tulee ihmisille olemaan "uutta". Koska nyt siihenenää ei vaikuta se karmallisuutemme mitenkään, jolloin ikään kuin "jouduimme" kokemaan joskus jotain "kurjuutta", että saimme velkamme kaikki maksettua. :)

Ihmisten lämän tarkoitus on kokonaisvaltaisena eläminen jossain vaiheessa el tarkoitan tuola sitä, että elämme monien biljoonienkin kehojemme kautta yhteisenä tietoisuutena, joka koko ajan ON tietoisena siitä. Ja siihen eläimet eivät enää kuulukaan silloin, koska ovat osa sitä persoonallisuutemme etenemistä eli olemme tietoisuutemme sieltä ammentaneet ensin kollektion muodossa ja sen jälkeen ihmisenä. Seuraava on se "enkelinä" eläminen eli yhdentyminen erotettuun valoomme kaksinaisuutemme maailmoissa ja lopuksi olemme vain se, joka todellisestkin olemme eli "jakaantunut persoonamme yhdennettynä jakautuneen tietoisuutemme osiin monissa kehoissa eli tietoisuutemme on yhteinen, mutta kehoja on monia. Ei enää siinä vaiheessa siis näin paljon ole ihmisiä kuin nyt on, koska elämme silloin täälläkin ikuisena.

24. lumisade* Vierailija

Kiitos Karuna, tiedonjanoni on nyt tyydytetty. Aivan samoin kulkevat ajatuksemme ja periaatteessa eläintenkin kohdalla vaikka minua siinä jokin häiritseekin (ja tiedänkin jo mikä) mutta ei siis tuossa suuressa linjassa mitä tuossa selitit.
    Tosi paljon kiitoksia vaivannäöstä ja ajasta jonka tähän käytit ja vielpä työsi ohella <3

25. ´Karuna Vierailija

Kiitos itsellesi "lumisade", että jaksoit kuunnella ja annoit kokemuksen siitä, minkälaista on keskustelu aikuisten ihmisten kanssa, jotka luovasti ilmaisevat omia mielipiteitänsä. Eli ei turhaa kiihkomieltä eikä toisen alentamista tai ylentämistä vaan omia ajatuksia siitä, mitenkä mieltää tietoisuudellansa tämän maailman. Virkistävä kokemus sinällään. Kiitos siis siitä. <3

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri