Hae Anna.fi-sivustolta

reiki kurssin käyneiden kokemuksia???

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä maija, 19.03.2010.

1. voi voi Vierailija

Säälittävää jeesustelua. Tuolla jossain on todellinen elämä. Menkää vaikka ulos lenkille karuna mummot.

2. Valon lapsi Vierailija

Shangri-la Healing Center Hyvinkää | REIKI REIKIKURSSIT HIERONTA Holosync LIFE COACHING luontaishoito luontaishoidot luontaishoitola 5 TIIBETILÄISTÄ RIITTIÄ on paikka jossa yhdistyy elämänvalmennus sekä Reiki. Mielestäni se on paljon henkilökohtaisempaa lähestymistä. Pelkkä Reiki ei aina huomioi kaikki seikat jolla nopeutetaan pysyvää lopputulosta. Se että mieli, keho yms menevät tukkoon ei pelkällä Reikillä poisteta kun vain väliaikaisesti tai sitten se vain helpottaa väliaikaisesti. Elämänvalmennuken ja Reikin synergia .. loistava!

3. ROOPE Vierailija

Kommentoin kirjoitustasi reikikursseista itse reiki 1 kurssin käyneenä. Minä en ole kuullutkaan että reiki aktivoinnit voitaisiin tehdä etä juttuna mutta saattaa sekin olla mahdollista mutta suosittelisin kuitenkin kurssia missä opettaja aktivoi paikan päällä. Minä aion käydä reiki 2 kurssin koska sillä annetaan valmiudet kaukohoitoon ja energian välityskyky lisääntyy verrattuna vain reiki 1 kurssin käymiseen. Minä olen kokeillut reikiä vain itseeni ja läheisiini ja sen olen huomannut että ainakin nukun paremmin. Päänsärky jos on alkanut tuntua niin olen antanut reikiä niin ei ole tarvinnut turhaan ottaa särkytabletteja.

Reikihoidossa on tavallista se että joku tuntee voimakkaita lämmön ym muita tuntemuksia hoidon aikana ja joku ei tunne mitään mutta uskon silti että jokaiseen sitä reikiä menee ja se hakeutuu sinne missä sitä tarvitaan. Reiki auttaa usein erilaisiin särkyihin stressiin , unettomuuteen ym juttuihin mutta täytyy muistaa se että se ei auta kaikkia ja se ei ole reikin välittäjän käsissä kuka saa avun. Jos ihmisellä on tauti mihin hänen kuuluu kuolla ei sitä paranna reiki eikä mikään muukaan. Eri ihmisiin tuntuu varmaan erilaiselta eri reikihoitajien hoidot mutta esim reiki 1 kurssin käynyt sekä reiki 2 kurssin käynyt sekä reiki master ovat eri tasolla energian välityskyvyssä.

Jotkut ovat sitä mieltä että vain reiki kurssin käyneet välittävät reiki energiaa ja niin sanotut kansanparantajat ja energia parantajat välittävät jotain muuta energiaa. Minä olen itse sitä mieltä että kaikki välittävät samaa energiaa toisilla se kyky on synnynnäinen ja jotkut ovat sen itse valjastaneet ilman mitään kurssia. Reiki kurssi on kuitenkin keino saada energian välityskyky toimimaan jokaisella kurssin käyneellä koska siitä saa itseluottamusta ja on helpompi tie kun itseopiskelu. Kun valitset reiki opettajan kannattaa selvittää hinnan lisäksi myös se että pystyy tarvittaessa kertaamaan ilmaiseksi ja olemaan muutenkin opettajaan yhteydessä jälkeenpäin jos tarvetta on. Kannattaa valita reikiopettaja joka opettaa nimenomaan alkuperäistä Usuin reikiä koska reikiinkin on tullut erilaisia reiki suuntauksia. Reikiopettajan pitää pystyä todistamaan lista opettajista taaksepäin aina Usuihin asti ja kannattaa varmistaa että saa myös kirjallista materiaalia kurssista.

4. sinikello Vierailija

Minä olen saanut lahjana energian välitys taidon....

Jotkut ihmiset sanovat että tämä on voimakkaampaa kuin reiki..tiedä häntä

Ihmiset ovat olleet kiitollisia hoidosta..ilmaiseksi tehnyt..

5. ROOPE Vierailija

On todella hieno asia kun olet saanut synnyinlahjana energian välityskyvyn ja käytät sitä ilmaiseksi lähimmäisten auttamiseen. Minäkin olen tähän asti antanut reigi hoidon ilmaiseksi tosin olen hoitanut vain perheenjäseniä ja muita läheisiä. Minä ymmärrän kyllä sen että ne jotka rahastavat reigillä perivät maksun ajastaan eivät välittämästään energiasta. On ihmisiä jotka välittävät työkseen energiaa pitäähän heidänkin saada työstään palkka ei laskuja ilman rahaa saa maksettua.

Olen sitä mieltä edelleen että Reigi parantajat, energiaparantajat ja kansan parantajat välittävät samaa energiaa koska tuskin on kahta energia lähdettä siten että Reikillä olisi omansa ja muilla toinen lähde. On täysin mahdollista että niillä joilla on synnynnäinen lahja kuten sinulla on voimakkaampi energian välityskyky kuin esim Reiki kurssin käyneellä joilla sekin kasvaa kun käy jatkokurssin ja vielä lisääntyy jos kouluttaa itsensä Reiki masteriksi. Reiki kurssi on hyvä asia koska sillä saavat energian välityskyvyn myös ne joilla ei ole synnynnäistä lahjaa eikä itseluottamusta niin paljon että valjastaisi itse välityskyvyn ilman kursseja.

Reiki kurssilla opetettiin että välityskyky kasvaa siitäkin mitä enemmän sitä käyttää ja jos taas lakkaa käyttämästä niin välityskykykin hiipuu. On tosiasia myös se että kaikki parantajat eivät tunnu samalta jos asiakas kokeilee eri parantajia joista joku pystyy auttamaan häntä ja toinen ei. Totta on kuitenkin myös se että on tapauksia jossa yksikään parantaja ei pysty auttamaan jos se on niin tarkoitettu koska ei ole parantajan käsissä kuka saa avun ja kuka ei. Toivotan sinulle hyvää joulua ja toivottavasti pystyt auttamaan lähimmäisiä myös jatkossa.

6. siirtyykö energiaa Vierailija

Edellisen perusteella voisi päätellä, että ajattelet reikityksessä siirrettävän energiaa. Osaatko sanoa, millaisista määristä on kyse vaikkapa yhden session aikana?

7. sinikello Vierailija

Kiitos Roope sanoistas..tuo on ihan totta mitä puhut. kai tästä tulee mulle ammatti
    ja aion tietysti sitten ottaa siitä maksunkin..Olen auttanut paljon ihmisiä..ilmaseks

Tää juttu niinsanotusti pulpahti minulle vanhemmalla iällä.

Tosi on tuokin..et se on korkeimman kädessä jos ei joku parane tai saa apua..
    Ei kyllä vielä ole sellaista tapahtunut..

Hyvää Joulua sinullekkin..t.kissankello

8. Kannattaa tehdä silleen, että ensin tarjota ihmisille kanavointia ilmaiseksi. Niille tulee vaikutelma, että olet auttamassa heitä jotenkin ja jakamassa saamaasi lahjaa. Kun saat pokat koukutettua, niin sitten alat laskuttaa. Ja kunnolla.

Jos et saa hommaa isolle, niin alat pitämään koulutuksia, joissa myyt taitoasi muille. Pääset yhden pykälän kauemmas lopputuotteesta ja tienestit paranevat.

9. kyllä se siitä Vierailija

Eipä kestä. Eli teet juuri niinkuin olet aikonutkin. Ensin herätät luottamuksen pyyteettömyydelläsi ja sitten alat iskeä laskua kylkeen. Jos asiakkaat eivät ole tyytyväisiä, niin selitä, että hoito vie aikaa. Näin saat nyljettyä samoilta tyypeiltä enemmän rahaa. Jos uhri on vakavasti sairas ja hänen tilansa heikkenee, niin väitä, että kyseessä on normaali puhdistusreaktio, joka osoittaa, että hoitosi toimii. Kiellä ehdottomasti puhumasta hoidostasi lääkärille, ettet jää kiinni. Voit vaikka pelotella, että viranomaiset vainoavat sinua tai jotain.

Jos mitään muutosta ei tapahdu, niin yritä muisteluttaa ostajia vaikka jostain nuhasta, joka heillä on saattanut olla ja sinun hoidollasi parani. Jos ei sellaistakaan löydy, niin pelasta laskutuksesi selittämällä, että paraneminen on Korkeamman Kädessä.

Jos mikään ei auta ja asiakkaat kaikkoavat, niin alat pitää reikikursseja uusille hoitajille.

10. ROOPE Vierailija

Reikihoidossa puhutaan yleisesti energiasta jota välitetään käsien välityksellä mutta yhtä hyvin voimme käyttää jotain muuta sanaa esim elinvoiman välittämistä jos energia sana tuntuu väärältä. Sitä ei pysty sanomaan miten paljon sitä menee kuhunkin ihmiseen yhdellä kertaa koska ei ole olemassa mittaria joka sen osoittaisi. Reiki hoito auttaa yleensä erilaisiin kipuihin, stressiin, unettomuuteen ym ja ylipäänsä se vahvistaa ihmisen omaa paranemiskykyä. Reiki hoidosta ei ainakaan ole kenellekään haittaa eikä reiki hoitaja kiellä asiakkaitaan käymässä lääkärillä eikä laiminlyömään lääketieteellistä hoitoaan.

Reiki ja muut ns energia hoidot ovat asioita mihin eivät kaikki usko lainkaan mutta onneksi elämme vapaassa maassa missä jokainen saa uskoa mihin haluaa. Suomessa on paljon Reiki ja energia hoitajia jotka tekevät hoitoja työkseen ja asiakkaita riittää olen varma siitä että asiakkaat loppuisivat pian jos ei kukaan saisi mitään apua niistä. Tulee joskus varmaan sekin nähtäväksi kun Reiki hoitoja saa myös Suomessa sairaalassa kuten Iso Britanniassa ainakin näin luin yhdestä kirjasta. Reiki kursseja käydään tänä päivänä tosi paljon ja kohta joka kunnassa on monta kurssin käynyttä tosin suurin osa kuten minä antaa hoitoja vain omaisilleen ja ystävilleen.

11. sinikello Vierailija

Juu..totta puhut...Itse en osaisi opettaa Reikiä.....
    Kun en tiedä siitä muuta kun sen..että sekin on parantavaa energiaa..
    Parantava energia..on aina ihmiselle hyväksi..Kukaan ei ole sanonut mulle,,
    etteikö energiasta ois ollut hyötyä..tuntevat sen jopa ns.skepot..
    Mutta ainahan p....n puhujia riittää..

Kyllä mullekkin on sanottu..että kysyntää varmasti on...Aika näyttää

12. Nyt hei oikeesti. Energiaa joko siirtyy tai ei siirry. Jos energiaa ei siirry, niin silloin energiasta puhuminen ei pelkästään tunnu väärältä vaan se on väärin.

13. Mitenköhänn Vierailija

Kuis paljo tuommosela kurssila keskimääri on ihmisiä, tae siis oppilaita ?

Ja onko jotai, mitä olis hyvä tehhä enne sitä kurssia ? Kannattasko sitä enne yrittee kehittee

ihteesä jollai muula jutula ? Pystyykö siihe lähtemää sillei "kylmiltää" ?

14. Tuohan on jo ollut mahdollista, Helsingin sanomat kirjoitti 3.11.1997 energiahoidon hyvistä kokemuksista Heinolan terveyskeskuksessa.
    Arkistosta ei löytynyt enää kuin viite artikkeliin, googlettamalla oli jollakin keskustelupalstalla kopioituna tuon artikkelin tekstiä jonkin verran. Itselläni on kopio tuosta artikkelistä.

Päivän lehti - Helsingin Sanomat

Hoidolla helpotettiin kipuja ja ahdistusta sekä tietenkin sitä käytettiin rentoutuskeinona.

Tämän hetken käytäntöä en tiedä Heinolan terveyskeskuksessa

15. Ja Vierailija

energihoitoa käytettiin menestyksellisesti myös eräässä pääkaupungin suuressa sairaalassa kivun lievittämiseen ja poistamiseen.

16. näinpä Vierailija

17. näinpä Vierailija

Jospa kerrankin puhuisimme totta, niin ainoa joka näissä energiahoidoissa välittyy on saatana. :(

18. ihmettelevä Vierailija

On se kummallista että joka asiaan mikä vähänkin on erilaista sekoitetetaan aina tuo saatana. Millälailla se sitten ilmenee se saatanan välittyminen energiahoidoista? Tuollaiset puheet ovat keskiaikaista pelkoa. Energiahoidot ovat tulevaisuuden hoitoja. Minä ainakin olen saanut apua niistä ja osaan itsekin välittää hoitoa käsieni kautta.

19. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Tuo on huvittavaa juuri ääri kristiollseten asenetta voimalla on kaksi puolta hyvä ja paha valonpuíolella ollessa rauhan harminian rakkauden pasiivisuucden ilon puólella välittyy valon jumalan voima itde oon saanut kykuni jedin tien kauutta yhtenä 22 mystisestä kyvydtä , mulla ei juuri koskaan ole flentsua jos on se paranee nopeasti ennen kuin edes tulen yhrään kipeäkjsi en paranna muita se vaatisi puhdistamidta , karma sellaista

mmutta suosittelisin ennen reikiä kohtaamaan pelot ja löytömään mielenrauhan Yodan sanoin pelko , viha himo on tie pimeälle puolelle voimaa.

vain nuo ääri kristilliset pitätävät omaa voimaa ainoana oikeana jopa muita uskiontoja väärinä niin ku myös wiccan tietä totuus on on vain yksi voima ja sillä on kaksi puolta hyvä ja paha
    t. Kars Skywalker Jedimestari

VOIMA OLKOON KANSSANNE

20. vierailija Vierailija

Olen itse opiskellut Reikin.
    Samaa suosittelen myös muille.
    Sinulla on jo se taito sisälläsi.
    Ota se vain esille.
    Reiki aktivoituu itsestään, kun tutustut siihen ja rupeat tekemään sitä ensin kavereillesi.
    "Osaat laittaa myös itse valot päälle".

21. Reikiläinen Vierailija

Reiki I ja II käyty ja olen päätynyt lopputulokseen , että aikamoista huijausta sekä käytetään hyväksi heikkoja ja poikkeavassa elänän tilanteessa olevia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri