Reiman/Tutan tehtaanmyymälä Kankaanpäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sagwa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sagwa

Jäsen
31.05.2007
974
0
16
Onko kukaan käynyt tuolla? Onko siis käymisen arvoinen paikka? Olen lähitulevaisuudessa käymässä tuolla paikkakunnalla ja mietin, kannattaako aikataulusta varata aikaa käynnille tehtaanmyymälässä.

Kuten arvelinkin, kohdalleni osui tällä kertaa heikompi tuuri =) . Tehtaanmyymälässä ei ollut juuri mitään ostettavaa. Mutta tulipahan sitten hankittua edullisia pipoja ja kypärämyssyjä talveksi. Sekä kummallekin ipanalle parit (ylihintaisia) hanskoja. Pikkuvauvoille olisi löytynyt edullistakin ostettavaa *vink*.

Tuli taas huomattua, että tehtaanmyymälässä pitää olla hintojen kanssa tarkkana! Kävin myös paikallisessa Tokmannissa ja ne hanskat olisi siellä olleet yli euron / pari edullisemmat. Samoin collegehousut oli Reimalla 19,10 e ja Tokmannilla 16,90 e...

Ikävin uutinen oli se, ettei Peuhari-pukuja enää valmisteta :( . Niitä viikon pojan vauhdissa kestäviä teccejä en todellakaan osta toista kertaa, joten pitänee sitten siirtyä taas Remuun tai Jonathaniin.

Alkuperäinen kirjoittaja ssssss:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkuli:
Peuhari on nykyään toisen nimininen: kiddo
Näin ainakin olen itse asian ymmärtänyt...

näinhän se asia on!

Niin. Mutta kun se ei ole samoista kankaista valmistettu, mikä oli Peuharin juju. Kun Peuharissa oli alaosa ja peppu Corduraa, on se tässä Kiddossa ihan jotain muuta. Cordurahan on todella kestävää ja vedenipitävää. Tässä Kiddossa alaosa oli aika ohuen tuntuinen, ei tulisi kestämään pojan vauhdissa.

Yhteistyössä