Reimatec-housuista kysymyksiä

Taasko täällä

Aktiivinen jäsen
01.11.2008
1 771
0
36
Mulla ei ole mitään kokemusta ko. merkistä. Haluan neidille ostaa jotkut vedenpitävät housut kevääksi, hän on noin 112cm pitkä.
Onko Reimatecin housut reilua mitoitusta eli ostanko 116cm vai 122cm? Kestääkö Reimatec vai jätänkö sittenkin suosiolla ostamatta. Tottakai neiti prinsessa haluaa vaaleanpunaiset :headwall: !!

Riippuu toki onko lyhyt, normaali vai pitkäjalkainen. Yleisesti koko on reilu kooltaan. Normaalisäärille 116cm, lyhyille jopa 110cm ja pitkille se 122cm. 116cm housut menee keskimäärin kunnes pituutta on 122cm.

Itse voisin harkita lapselleni juuri isompaa takkia ja pienempää housua.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
122 senttiset myisin, ei ne oo niin reiluja kuin valtaosa äideistä luulee.

Valtaosa äideistä tuskin luulee mitään vaan perustaa kantansa kokemukseen. Itse ostaisin myyjältä, joka osaa asettua asiakkaan asemaan ja omaa tilannetajua, eikä myy kaikille samaa kokoa vain ollaakseen oikeassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seurannut:

Valtaosa äideistä tuskin luulee mitään vaan perustaa kantansa kokemukseen. Itse ostaisin myyjältä, joka osaa asettua asiakkaan asemaan ja omaa tilannetajua, eikä myy kaikille samaa kokoa vain ollaakseen oikeassa. =)

tottakai! miksi sun piti kääntää mun sanomiseni.

Enhän minä sanoja suuhusi laittanut. =) Kerroit itse valtaosan äideistä luulevat Reiman kokoja isoiksi ja minä kerroin oman kantani. "Se koira älähtää, mihin kapula kolahtaa!. Sori.

Mä en kanssa ole ymmärtänyt miksi monet pitää Reimateciä niin kauhean suurena mitoitukseltaan, meillä on yleensä käytetty hitusen isompaa kokoa kuin mikä lapsen pituus on.

Enhän minä sanoja suuhusi laittanut. =) Kerroit itse valtaosan äideistä luulevat Reiman kokoja isoiksi ja minä kerroin oman kantani. "Se koira älähtää, mihin kapula kolahtaa!. Sori.

saat anteeksi. et kai vain noussut väärällä jalalla? (huumoria)

Alkuperäinen kirjoittaja kahdenäiti:
Mä en kanssa ole ymmärtänyt miksi monet pitää Reimateciä niin kauhean suurena mitoitukseltaan, meillä on yleensä käytetty hitusen isompaa kokoa kuin mikä lapsen pituus on.

samaa mieltä. ja olen myynyt aika monet housut...

Uusimmat

Yhteistyössä