ReimaTECCIÄ tooosi halvalla!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
tässä lisää samalta myyjältä, nämäkin vain yhdellä lapsella olleet :whistle:
http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=10&announcementId=697973&itemsCount=31&isHighlightList=false

Esikoisella ollut nuo ekat kengät, mutta erivärisenä, vuonna -99

Nuo kengät on muuten hyvät! Hinta tosin korkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Mistä kaupasta halvin nooteraus uudesta kosteussuojapuvusta? (jonathan, lassietec, tai reimatec tms) Tarvitsen tytölle kokoa 98cm

Stokkalla 79e vauvamallinen Reimatec-haalari, kokoon 92 asti. Reimatec 2-osainen 115e. Kanta-asiakastarjous. Lassietec puku 79e nettianttilassa, jostain saa haalarin varmaan edullisemmin. Tähtijonathan taitaa olla kans 79e.
Remu 94e Hobbyhall:ssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
No miksei ne niitä lappujakin voi sitten ommella siellä kiinassa? Vai onko niin että vaativin homma jätetään suomalaisille :whistle:

Ei ne nyt sentään vaan lappuja Suomessa ompele, täällä tehdään se kehitystyö. Haalarithan testataan aina välillä jossakin suomalaisessa pk:ssa. Sen jälkeen, kun näin joulunalleja, joissa luki jotakin tyyliin Huva yuluu, niin ymmärrän, että laput ommellaan Suomessa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Mistä kaupasta halvin nooteraus uudesta kosteussuojapuvusta? (jonathan, lassietec, tai reimatec tms) Tarvitsen tytölle kokoa 98cm

Stokkalla 79e vauvamallinen Reimatec-haalari, kokoon 92 asti. Reimatec 2-osainen 115e. Kanta-asiakastarjous. Lassietec puku 79e nettianttilassa, jostain saa haalarin varmaan edullisemmin. Tähtijonathan taitaa olla kans 79e.

Kiitokset sinulle!:)

Voi kerro nyt mulle mikä se tähti siinä jonathanin edessä on? Oon miettiny jo kauan.. Tietääkö joku?

Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma:

Voi kerro nyt mulle mikä se tähti siinä jonathanin edessä on? Oon miettiny jo kauan.. Tietääkö joku?

Vedenpitävyys ja kulutuksenkesto eri. http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=128972 . Mutta kyllä tuo 5000mm Jonathanissa pitäisi olla ok, mutta siitä taitaa puuttua saumojen teippaukset, kun sitä ei mainita tuolla?

Yhteistyössä