reimatecin mitoitus?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiedoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiedoton"

Vieras
Onko reilua/vastaako kokoaan? Meillä neiti on nyt 78cm ja vk-haalaria ettisin kevääksi ja mahdollisesti ensi syksyksi.. Kannattaako ottaa 80 vai 86cm?!

Ja entä ticketin plain rain ilman fleeceä? Onko reilua, kannattaako ottaa 80 vai 86cm?

Kumpaa suosittelet, ticketiä vai reimateciä?

no ottaisin tuon ikäiselle haalarin eli reimatecin noista vaihtoehdoista. plain rain on varsinkin konttaavalle turhan ohkasta kangasta, kuluu puhki. ja muutenkin melko vilponen puku, aika pitkään sen alle joutuis pukemaan villaa tms.

reimatec on tosi leveä, jos on kapoinen tyttö niin sitten se 80cm, tai ehkä mieluummin joku muu merkki, esim pop tai molokids. kannattaa sovittaa.. vaikka oisit käytettynä ostamassa niin kiertele kaupoissa ja sovita niitä haalareita siellä, mitotukset ei paljo muutu vuodesta toiseen.

tyttö on! Mä tykkään noista reimatecin ominaisuuksista. Ja popilla taitaa olla kalliita pukuja :p en ole katsonut, kiitos vinkistä, pitääpä tutkailla :)

Neiti ei oikeastaan enää konttaile, vaan melkeinpä jo juoksee paikasta toiseen :o saattaa kesällä olla toki eri asia, kun maassa on muutakin kuin lunta..

No mun pojan haalari ei ole tec, vaan pelkkä Reima. Poju oli viime keväänä vähän lyhempi kuin tyttösi nyt, ja koon 86 haalari aivan liian iso. On nyt noin 90cm ja tuo samainen haalari menee vielä tämän kevään.

Eli ottaisin kokoa 80. :)

[QUOTE="tiedoton";25869807]tyttö on! Mä tykkään noista reimatecin ominaisuuksista. Ja popilla taitaa olla kalliita pukuja :p en ole katsonut, kiitos vinkistä, pitääpä tutkailla :)
[/QUOTE]

99 euroa on sekä Popin että Reimatecin vk-haalarit, ainakin kaikki ne mitä minä olen katsonut :)

80-cm. Reimalla koot menee niin, että vaatteen pitäisi menä aina siihen asti kunnes lapsi on seuraavaan vaatemerkin koon kokoinen eli 80-cm haalari menee siihen asti kunnes lapsi on 86-cm ja 86-cm siihen asti kunnes lapsi on 92-cm. Käytännössä toki voi pitkäjalkaisella jäädä lashkeet lyhyiksi tai pitkäkätiselä hihat nafteiksi, mutta paljon yli lapsen pituuden vaate mahtuu.

Yhteistyössä