Reipas lastenvahti tarjolla!

16.11.2014
1
0
1
Moi,

Olen 15-vuotias tyttö Espoosta, joka olisi halukas työskentelemään lastenvahtina pääkaupunkiseudulla. Tiedän, että saatan kuulostaa nuorelta, mutta minulla on kokemusta lasten kanssa olemisesta: pienempien sukulaisten hoitoa, seurakunnalla lastenvahtina toimiminen, koripalloleireillä "leiritätinä", valmentanut ala-asteikäisiä puolisen vuotta yms. Olen oma-aloitteinen, vastuullinen, uusiin tilanteisiin helposti sopeutuva, sosiaalinen, iloinen ja aurinkoinen persoona sekä todella kypsä ikäisekseni. Tietenkin tykkään lapsista ja heidän kanssaan kaikesta erilaisesta touhuilusta kuten, leikkimisestä, askartelusta ja ulkoilusta.
Hoidettavia lapsia voisi olla enintään 2, heidän iällään taas ei ole väliä, tulen toimeen eri-ikäisten lasten kanssa, eli "ikähaarukka": n.1-10.
Tarvittaessa voisin lastenhoidon ohella tehdä muita kotitöitä. Osaan myöskin tehdä ruokaa hyvin, eli tarvittaessa pystyn laittamaan ruoan. Palkasta voidaan keskustella, aiemmilla kerroilla olen työskennellyt 8eurolla/h.
Yhteydenotot mieluiten sähköpostilla: jenna.marita@gmail.com tai, jos sähköpostilla ei onnistu puh. +358407642091

Yhteistyössä