Rekkakuskien vaimot miten parisuhde, perhe ja koti toimii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti ja 3 lasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti ja 3 lasta

Vieras
Mies päätti vaihtaa alaa, rekkakuskiksi. Aiemmin teki töitä arkisin 9-17. Hieno homma, mutta meillä on 3 alle 4-vuotiasta lasta ja kauhulla odotan mitä tulevaisuus tuo tullessa, sillä aina olen lukenut kauhukertomuksia siitä miten perhe elää omaa elämää, kun mies ajaa ammatikseen rekkaa. Meillä on tähän saakka parisuhde (9v) sujunut ongelmitta, mies on hyvä isä lapsille ja ennenkaikkea mies tekee paljon kotitöitä. Muuttuuko kaikki nyt?

Minun mies ajoi rekkaa jo ennen kuin ensimmäinen lapsi syntyi (10 v sitten) eli tiesin miehen työkuviot jo ennestään ja osasin suhtautua.
Silloin kun nuo lapset olivat pieniä, oli välillä aika rankkaa kun muutakaan tukiverkostoa ei juurikaan tarjolla.
Mutta vaikka arki onkin erilaista kun ns. normi perheessä jossa mies tekee virka-aikaa niin en vaihtaisi pois. Tämä tietty "vapaus" ja meidän elämä on sellaista että en varmasti osaisikaan elää miehen kanssa joka olisi 8-16 töissä ja loput ajat tässä kotona meidän kanssa, mulla ei hermo kestäisi :D
Ja tuo omani ei kotona vapaallakaan juurikaan ole kun niin paljon muitakin hommia riittämiin.

Kyllä ne lapset kasvaa koko ajan ja arki rupeaa sujumaan aina vaan paremmin. Ja meillä ainakin parisuhde voi paljon paremmin kun ei niin tiivisti nähdä ;)

Mun lasten isä ajaa rekkaa ja on ajanut jo sillon kun tavattiin. Ei haitannut yhtään vaikka ukko ei koko aikaa "niskassa hengittänytkään",päinvastoin! Nautin täysin siemauksin siitä että sai "rauhassa" olla lapsen kanssa :D Ja enää ei yhdessä olla,ei ero kuitenkaan johtunut hänen työkuvioista =)

Yhteistyössä