Relaatio 1120

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAG1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MAG1

Aktiivinen jäsen
03.12.2021
985
26
28
apua parviäly
1.1
pääsana alas 84
pigvi ylös 6
1.2
talo 5
pommi 6 7
1.3
naami vasen 4 4 4
pääsana ylös 11
2.2
harma vasen 15
2.3
vaat oikea 8
ei kenenk 4 15 6

Viimeksi muokattu:
Jopas kyselet aikasiin vinkkejä, eilenhän tämä vasta julkaistiin. Ja sentäs yli tuhat sanaa ja ruutujakin 25. Ymmärrän, jos olet jumissa, etkä pääse eteenpäin. Minulla ei ole apuja antaa😐.

apua parviäly
1.1
pääsana alas 84 pohjoisin seutu
pigvi ylös 6 mitähän ne syötävät pingut on?
1.2
talo 5 näitä löytyy joka niemennotkosta
pommi 6 7 tää löytyy vastasanan wikistä
1.3
naami vasen 4 4 4 yksi tunnetuimpia elokuvia, joissa naamiaiset ei välttämättä ole niin iloinen juhla...
pääsana ylös 11 *piip* sietämätön keveys
2.2
harma vasen 15 värisävy

Jospa näillä etiäppäin :)

• Tykkää
Reactions: MAG1
Tästä tulee mielenkiintoista. Olin myös ihan jumissa, auki vasta 1.1 2.1 ja 3.1 joten ihan todellakin näissä relluissa missä vain parista sanasta pääsee seuraavaan, on hyvä että saa apua niihin siirtymiin.
Itse sain nyt näistä jo olemassa olevista kyssäreistä yhden sanan, jolla pääsin uuteen ruutuun, ja lähden sitä nyt sitten ratkomaan =)

• Tykkää
Tästä tulee mielenkiintoista. Olin myös ihan jumissa, auki vasta 1.1 2.1 ja 3.1 joten ihan todellakin näissä relluissa missä vain parista sanasta pääsee seuraavaan, on hyvä että saa apua niihin siirtymiin.
Itse sain nyt näistä jo olemassa olevista kyssäreistä yhden sanan, jolla pääsin uuteen ruutuun, ja lähden sitä nyt sitten ratkomaan =)
Tämä on tosiaankin kinkkinen, tuolla pyytämälläni avulla sain ruutuja auki useita (1.1 1.2 1.3 2.1 2.2 2.3 3.1 3.3 3.4 3.5 4.3 4.4 ja 4.5). Koitan niitä nyt miettiä, mutta alkaa takki olemaan tyhjä ajatuksista. Hyvä vaihtelu noihin helpompiin

Tämä on tosiaankin kinkkinen, tuolla pyytämälläni avulla sain ruutuja auki useita (1.1 1.2 1.3 2.1 2.2 2.3 3.1 3.3 3.4 3.5 4.3 4.4 ja 4.5). Koitan niitä nyt miettiä, mutta alkaa takki olemaan tyhjä ajatuksista.
Joo, mä meen nyt ihan rauhassa vaan mitä saan, ja sit kun jumiudun tuun kattomaan täältä apuja. Mä ajattelen että rellut on tehty ratkottaviksi ja avun pyytäminen ja antaminen on tän kanavan pointti. Kilpailuhenkisyys ei sillee mun mielestä kuulu tähän lajiin, mutta onhan niitä aina, jotka on eri mieltä - ja siinähän ovat sitten.

Tällä hetkellä kuuntelen biisiä keksiäkseni sanan tähän relluun, ja vaikka miten luen lyriikoita, se selkeä vaihtoehto ei mene, ja muuta en keksi. Tulee pitkä tie tästä =)

• Tykkää
Joo, mä meen nyt ihan rauhassa vaan mitä saan, ja sit kun jumiudun tuun kattomaan täältä apuja. Mä ajattelen että rellut on tehty ratkottaviksi ja avun pyytäminen ja antaminen on tän kanavan pointti. Kilpailuhenkisyys ei sillee mun mielestä kuulu tähän lajiin, mutta onhan niitä aina, jotka on eri mieltä - ja siinähän ovat sitten.

Tällä hetkellä kuuntelen biisiä keksiäkseni sanan tähän relluun, ja vaikka miten luen lyriikoita, se selkeä vaihtoehto ei mene, ja muuta en keksi. Tulee pitkä tie tästä =)
sama taktiikka 👌. Pään nollaus työpäivän jälkeen

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa