Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silloin kysellään vinkkejä kun niitä tarvitaan. Vai onko joku sääntö tahän? Itse en pääse alkuruuduista mihinkään.Jopas kyselet aikasiin vinkkejä, eilenhän tämä vasta julkaistiin. Ja sentäs yli tuhat sanaa ja ruutujakin 25. Ymmärrän, jos olet jumissa, etkä pääse eteenpäin. Minulla ei ole apuja antaa.
laita pulmakohtia, katsotaan josko löytyisi apua sulleSilloin kysellään vinkkejä kun niitä tarvitaan. Vai onko joku sääntö tahän? Itse en pääse alkuruuduista mihinkään.
Saisko apuja. Olen aivan jumissa. Auki on vasta 1.1, 2.1 ja 3.1 ja eilisestä asti koittanut edetä.
1.1 Kar 9
2.1 tä ta 5,5,6 tai ss 5,4
en vaan tajua tätä vihjettä. Saisko rautalankaa?Kar 9 on sellainen virastokarhu, jossa tehdään hauskaa somea...
Löyty, toi hauskuus sekoittien vaan tajua tätä vihjettä. Saisko rautalankaa?
apua parviäly
1.1
pääsana alas 84 pohjoisin seutu
pigvi ylös 6 mitähän ne syötävät pingut on?
1.2
talo 5 näitä löytyy joka niemennotkosta
pommi 6 7 tää löytyy vastasanan wikistä
1.3
naami vasen 4 4 4 yksi tunnetuimpia elokuvia, joissa naamiaiset ei välttämättä ole niin iloinen juhla...
pääsana ylös 11 *piip* sietämätön keveys
2.2
harma vasen 15 värisävy
tattis. paljon aukesiJospa näillä etiäppäin
Tämä on tosiaankin kinkkinen, tuolla pyytämälläni avulla sain ruutuja auki useita (1.1 1.2 1.3 2.1 2.2 2.3 3.1 3.3 3.4 3.5 4.3 4.4 ja 4.5). Koitan niitä nyt miettiä, mutta alkaa takki olemaan tyhjä ajatuksista. Hyvä vaihtelu noihin helpompiinTästä tulee mielenkiintoista. Olin myös ihan jumissa, auki vasta 1.1 2.1 ja 3.1 joten ihan todellakin näissä relluissa missä vain parista sanasta pääsee seuraavaan, on hyvä että saa apua niihin siirtymiin.
Itse sain nyt näistä jo olemassa olevista kyssäreistä yhden sanan, jolla pääsin uuteen ruutuun, ja lähden sitä nyt sitten ratkomaan =)
Joo, mä meen nyt ihan rauhassa vaan mitä saan, ja sit kun jumiudun tuun kattomaan täältä apuja. Mä ajattelen että rellut on tehty ratkottaviksi ja avun pyytäminen ja antaminen on tän kanavan pointti. Kilpailuhenkisyys ei sillee mun mielestä kuulu tähän lajiin, mutta onhan niitä aina, jotka on eri mieltä - ja siinähän ovat sitten.Tämä on tosiaankin kinkkinen, tuolla pyytämälläni avulla sain ruutuja auki useita (1.1 1.2 1.3 2.1 2.2 2.3 3.1 3.3 3.4 3.5 4.3 4.4 ja 4.5). Koitan niitä nyt miettiä, mutta alkaa takki olemaan tyhjä ajatuksista.
sama taktiikkaJoo, mä meen nyt ihan rauhassa vaan mitä saan, ja sit kun jumiudun tuun kattomaan täältä apuja. Mä ajattelen että rellut on tehty ratkottaviksi ja avun pyytäminen ja antaminen on tän kanavan pointti. Kilpailuhenkisyys ei sillee mun mielestä kuulu tähän lajiin, mutta onhan niitä aina, jotka on eri mieltä - ja siinähän ovat sitten.
Tällä hetkellä kuuntelen biisiä keksiäkseni sanan tähän relluun, ja vaikka miten luen lyriikoita, se selkeä vaihtoehto ei mene, ja muuta en keksi. Tulee pitkä tie tästä =)
2.2
soitin 5 kielisoitin, ei kitara vaan...
2.3
pääsana oikea 5 kukkapenkissä
vinkkaatkoPainun nukkumaan. Sijoitus 3. 760/1036 sanaa. Jospa taas huomenna leikkaa paremmin
vinkkaatko
2.3 pääsana kaakko 4 12 6 tätä mulla ei vielä oo
3.5 murh ylös 9 11 amerikkalaisen sarjamurhaajan tekosia. Heppu oli myös pedo. Tää aukeaa paremmin vastasanan (ukon nimi) kautta. Onko sulla pääsanasta ylöspäin oleva sana? Sitä kautta pääset kii tähän.
Naapurimaamme genetiivissä. Oisko apuja yllä kysyttyihin?1.1
Kar 7,5 oikealla
Sanoja, joilla vois saada ruutuja auki
4.2. PeMi 15 oikealle
1.3. Kood 16 oikealla tietokoneella tehtykoodi, alkuun miksi sitä koodin kirjottamista kutsutaan ja loppu sulla onkin
2.3. ViiKoo 11 oikealla