Relaatio 289 Turbaanipäinen tyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos Steppis Mollesta. Nyt enää toi Tuuli. Mun äänitearkisto ei anna tolle kappaleelle yhtään 5-5 laulajaa. Kerro please mitä muuta on esittänyt, niin saan tämänkin tehtyä valmiiksi.

• Tykkää
Reactions: Steppis
Kiitos Steppis Mollesta. Nyt enää toi Tuuli. Mun äänitearkisto ei anna tolle kappaleelle yhtään 5-5 laulajaa. Kerro please mitä muuta on esittänyt, niin saan tämänkin tehtyä valmiiksi.
Sun äänitearkisto on rikki :eek:
Tässä vähän kopioitua pätkää mun ehjästä :D
Isä ja tytär
Joo joo joonas
Jäi muisto onnesta vain
Kahden nuoren juhla
Kaikki kukat poimin
Kaikki käyvät tumman riemuun
Kauan sitten
Kerro tuuli
Kuule sinä impi
Kysyt aina miksi
Kättä päälle ja käsirahaa
Köyhän pojan tsardas
Laulaen tietäni käyn

Kiitos Steppis taas! Taidan olla nro 12, joka selvitin sinun taas niin mukavan relaatiosi.
Olin hakenut äänitearkistosta sekä H K:lla että kappaleella tuuli, eikä sieltä todellakaan tommosta biisilistaa tullut H K:lle. Ihan uteliaisuuttani katson uudelleen.
Seuraavaa odotellessa toivotan sinulle Hyvää Juhannusta!

Kiitos Steppis taas! Taidan olla nro 12, joka selvitin sinun taas niin mukavan relaatiosi.
Olin hakenut äänitearkistosta sekä H K:lla että kappaleella tuuli, eikä sieltä todellakaan tommosta biisilistaa tullut H K:lle. Ihan uteliaisuuttani katson uudelleen.
Seuraavaa odotellessa toivotan sinulle Hyvää Juhannusta!
Juu, äänitearkisto elää jotenkin ihan omaa elämäänsä. Hyvää Jussia sinullekin ja koko rellukansalle :)

25 sanaa puuttuu, enkä enää pääse eteenpäin

turbaani
mus 5 + 10
kää 10

Avignon
P P 4 + 4
kis 5 + 8

Häät
Cha 7 + 12 rajalla

Muitakin jumeja on, mutta jos pääsis taas vähän eteenpäin

25 sanaa puuttuu, enkä enää pääse eteenpäin

turbaani
mus 5 + 10 Etelä-Afrikan rotuerottelun vastainen liike
kää 10 Lasten- ja kotisatuja 1

Avignon
P P 4 + 4 sininen alaston
kis 5 + 8 kis siinä märässä mitä nyt tulee taivaalta :) kirja

Häät
Cha 7 + 12 rajalla Cha on myös elokuva

Muitakin jumeja on, mutta jos pääsis taas vähän eteenpäin
Toivottavasti nämä jumit avautuivat :)

Minusta tämä oli hirvittävän vaikea. Sanoja ei tunnu löytyvän mistään. Esim. Turbaani-ruudun He ja Tä välissä oleva kirjailija (jonka löysin, kun joku vinkkasi, että se on kirjailija) ei löynyt millään eikä noita kirjoja ole esim. wikissä ollenkaan. Eikä kyllä löynyt, kun googlasin nuo kaksi vastasanna ja selasin sivukaupalla tuloksia. Että en tiedä, miten se olisi pitänyt keksiä ilman apua...

Minusta tämä oli hirvittävän vaikea. Sanoja ei tunnu löytyvän mistään. Esim. Turbaani-ruudun He ja Tä välissä oleva kirjailija (jonka löysin, kun joku vinkkasi, että se on kirjailija) ei löynyt millään eikä noita kirjoja ole esim. wikissä ollenkaan. Eikä kyllä löynyt, kun googlasin nuo kaksi vastasanna ja selasin sivukaupalla tuloksia. Että en tiedä, miten se olisi pitänyt keksiä ilman apua...
Kirjasampo on hyvä sivusto kirjojen ja kirjailijoiden hakuun. Esim kun laittaa hakusankasi Helmi, on kirjailija siinä ensimmäisten joukossa. Itse olen sitä mieltä, että hyvä vain kun käytetään muitakin sivustoja kuin Googlea ja wikiä.

Yhteistyössä