Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mä tajuan kyllä sen idean mutta en löydä tuohon mitään sanaa joka siihen menisi, eli jos siihen vinkin saisi että mistä sitä hakisin.Kai sinä superratkoja sen hiffaatkin, mutta meille tavallisille ihmisille voisi hiukan vihjaista mistä pöin voisi tuota (5) (8) alkaa hakea, kun siinä ei tunnu olevan mitään järkeä, kun ennen sitä (8) ei ole kuin tyhjä aukko.
No nyt se onnistui, oli Applen laitteella vaikeaa tietystä syystä. Hyvin keksitty tosiaan.Siis mä tajuan kyllä sen idean mutta en löydä tuohon mitään sanaa joka siihen menisi, eli jos siihen vinkin saisi että mistä sitä hakisin.
Mulla on kyllä ennenkin ollut tämä samainen jippo eli liittyy tähän peliin ja mitään sanaa ei siis haeta vaan ne kaikki merkit pitää kirjoittaa ja niistä tulee yhteensä 8Vinkkiä pääsanasta lähtevään 5 8 meille tyhmille?
Siis pisteitä? Ei mene tyhmän jakeluun , vaikka mitä variaatioita olen kokeillut (muistan kyllä jossakin aikaisemassa rellussa samantyyppisen)Mulla on kyllä ennenkin ollut tämä samainen jippo eli liittyy tähän peliin ja mitään sanaa ei siis haeta vaan ne kaikki merkit pitää kirjoittaa ja niistä tulee yhteensä 8
Juuri niin ja ne kolme merkkiä perään ennen sitä (8)Siis pisteitä? Ei mene tyhmän jakeluun , vaikka mitä variaatioita olen kokeillut (muistan kyllä jossakin aikaisemassa rellussa samantyyppisen)
Juu ei ymmärrä... ....... ....... ......... olkoonJuuri niin ja ne kolme merkkiä perään ennen sitä (8)
Naputtele täsmälleen suoraan se alku ilman sitä (8) tai vaikka copy pastellaJuu ei ymmärrä... ....... ....... ......... olkoon
Ei valkene. Mikä alku? Mitä sitä (8)? Mistä copy pastaan?Naputtele täsmälleen suoraan se alku ilman sitä (8) tai vaikka copy pastella Joko valkenee?
Siis suoraan rellusta tai kirjoita piste piste piste piste piste sullkumerkki viisi sulkumerkkiEi valkene. Mikä alku? Mitä sitä (8)? Mistä copy pastaan?
6 on biisi ja 10 hyönteiselläVoisiko saada apuja piste sanasta vasen 6 ja alavasen 10, kaikki "pisteet" kokeiltu.
Ja jos applen koneella teet niin kolme pistettä muuttuu yhdeksi merkiksi, eli saattaa vaatia useasta eri ohjelmasta kopioidun version että onnistuu.Siis suoraan rellusta tai kirjoita piste piste piste piste piste sullkumerkki viisi sulkumerkki
Piristävä vaikutus ja erään slogan.juom 12
siiv 3 4 5 6
näihi vihjeitä?
Lud-wikistä löytyvätPilkku - Täp - 4+10 ? kirjailija, jolla Täp- novelli
Lud ylhäällä kummatkin ?
Marja TahvanainenPIste pääsanasta vasemmalle 6, ei aukene, vaikka vinkattu.
Kyseisen bändin nimi "S" ei käyMarja Tahvanainen
Marja Tahvanainen