Remmistä

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo 42
  • Ensimmäinen viesti
Vaimo 42
Sain eilen ukolta selkääni pitkästä aikaa, kun aikani vittuilin ja soitin suutani. Kerran se varotti ja kun en totellu, se vetas polville poikittain ja kiskas housut kinttuihin ja sitten tuli vyöstä ja lujasti. Ei ollu ens kerta, ja oon ite luvan antanu, mutta voisko joku viisas kertoa, miksi se kiihottaa, vaikka eilenkään ei tosiaan ollu mistään seksileikistä kyse? Jälkeenpäin olin aivan kiimanen ja otin kiltisti suihinki siinä. Outoa?
 
Make
Ihan oikeen sulle. Mun mielestä joka naiselle tekis hyvää, kun niitä sillon tällön vetelis remmillä persuksille. Hyvä, kun oot oikeen luvan antanu ukolles. Meillä meinas eksän kans tulla katastrofi, kun kerran lopetin yhden riidan piiskaamalla. Hyvä etten raastupaan joutunu. Nykyinen onneksi ymmärtää ja hakee jopa itse koivuniemeläisen tarvittaessa.
 
Vähän nuorempi vaimoke (37)
Kyllä meilläkin piiskataan ja myös mua kiihottaa se kovasti. Oikeastaan kiihotun jo siinä vaiheessa, kun mies komentaa ottamaan housut alas. Ei siinä mitään kummallista mielestäni ole, ja et tosiaan ole mikään outo lintu, kyllä meitä aika paljon on. -Kivusta en sinänsä tykkää, mutta kyllä sen kestää. Koko rituaali on äärimmäisen kiihottava, kun joutuu alistumaan ja asettumaan miehen eteen pylly paljaana kuritettavaksi. Oikein tahallani joskus ärsytän, että saisin kunnolla remmistä, tarvitsen sitä säännöllisesti.
 
äijä
Taas näitä! Muka naiset kirjottaa kokemuksistaan. Paskat. Jonku pervon äijän fantasioita. Kyllähän se kiva olis kieltämättä vahän suomia remmillä naisen pyöreää pyrstöpuolta, mutta moniko sitä mahtaa päästä käytännössä kokeilemaan nykyaikana?
 
Toinen äijä
Kyllä kuule meitä on. Itse annan aika herkästikin vaimokullalle selkään ja vaikka se ensin aina pistääkin vastaan ja parkuu ja rimpuilee, niin jälkeenpäin on kuin enkeli. Ainakin meillä tämä toimii oikein mallikkaasti. Suosittelen. Kuria ja rakkautta, sopivasti molempia, niitä naiset tarvii.
 
annan piiskata
Mies piiskaa ja minä nautin. PIISKAAMINEN EI useimmille tarkoita REMMILLÄ VETELYÄ! Useinmiten koivunoksa tms, jolla sievästi ropsitaan ensin reisiin ja sitten ylemmäs pakaroille. Kiima nousee, sitten voi piiskata lujempaa. Me harrastamme samalla tuhmia puheita ja ""kuulustelua"". Oletko ajatellut tuhmia työkavereistasi? Mitä antaisit heille?... Se on sellaista ""aikuisten leikkiä"" eikä saa mennä väkivaltaiseksi.

Ja nainti sen jälkeen. Ei näin naisena osaa sanoa, kuinka päin sitä tarjoaisikaan sille rakkaalle piiskurille.

Piiskaappa mammaa, niin huomaat kuinka nousee.
 
Sari
Kuulostaa kivalta. Meilläkin oli ennen tapana piiskailla lähinnä huvin vuoksi ja aika kevyesti, mutta sitten sain päähäni tahtoa piiskaa myös rangaistuksena, halusin kokeilla, miltä se tuntuisi. Ja tuntuihan se! Koko touhuun tuli aivan mieletön lataus ja aivan eri tuntu, kun piiskaa tulikin ""syystä"". Ensimmäisillä kerroilla vähän pelottikin, vaikka ne oli sellaisia kertoja, että oikein pyysin mieheltä piiskaa. Nykyään saan ehkä pari kolme kovempaa kurinpalautusta kuukaudessa ja lisäksi kevyempiä muistutuspiiskauksia silloin tällöin. Tiedän jo mieheni ilmeestä, milloin selkäsauna on tulossa, vaikkei hän ole vielä sanonut mitään. Nautin alistumisesta ja nautin myös piiskasta, vaikka totta kai se vähän kirpaisee aina ja usein itkenkin, kivusta ja nöyryytyksestä. Jälkeenpäin on ihana maata rakkaan turvallisessa kainalossa lohduteltavana.
 
Piiskuri
Ei tietenkään piiskaus ole välttämättä remmillä vetelyä, mutta ainakin itse tykkään käyttää vyötä. Siinä on oma viehätyksensä, kun vetää vyön lenkeistä ja komentaa naisen polvea vasten pyllistelemään. Itse tykkään katsoa jo vaimon epäröivää olemusta ja vapisevia huulia siinä vaiheessa, kun alan irrotella vyötä ja hän oivaltaa, että piiskaa on tulossa. Siinä on jotakin hyvin seksikästä. Niinkuin on koko operaatiossakin, ja seksiin se ainakin meillä johtaa joka kerta.
 
naisille tiedoksi
Antakaa halukkaan miehen piiskata. Saatte isompaa mulkkua kuin tavallisesti. Valta nostattaa kullinkin päätä.

Näin meillä. Kun haluan paremman panon, vien piiskat itse miehen käteen ja sanon nöyränä tyttönä: Tuhmana olen taas ollut. Voisitko piiskata?
 
MIn
Meilläkin piiskataan. Ja jollakin kummalla tavalla nautin siitä vaikkien kivusta pidäkään ja koko touhu on älyttömän nöyryyttävää.

Meillä homma toimii, yhteisestä sopimukseta, niin että saan piiskaa joka lauantai. Jo perjantaina mies alkaa muistutella että huomenna sitten saat remmiä. Lauantaina remmi sitten heiluu, koskaan en tiedä etukäteen mihin aikaa. Ja pkko myöntää että olen ihan kiimassa asti. Se hetiki, kun mies sitten sanoo että nyt housut kinttuihin ja riisuu vyönsä, on kauhea, hävettää aivan jumalattomasti. Mutta sitten kun remmi on laulunut ja itken miehen sylissä, niin olo on aika sanoin kuvaamaton.

Lauantaikurituksen lisäksi sain satunnaisesti piiskaa myös silloin kun olen käyttäytynyt huonosti.
 
annika
Ihan asiallisia sivustoja ja keskusteluryhmiä asiasta löytyy. Täällä kun kaikenmaailman tiukkapipot tulevat moralisoimaan. Meitä on moneksi. Annetaan kaikkien nauttia.
 
Hannu
Itseäni kiinnostaa ja kiihoittaa ajatus että saisin piiskaa. vielä toteutumatta. kiinnostaa tietää,miksi sitä haluaa,jos se hävettää ja itkuun asti sattuu..? kertokaa te onnelliset,jotka saatte. minä täällä istun piiska kädessä,eikä lyöjää..
 
nainen 42
Meillä tämä piiskausjuttu on aika uusi kokeilu, ja täytyy sanoa, että hyvin mielenkiintoista on ollut. Noin puoli vuotta sitten aviomieheni vaan kysyi, että mitäs sanoisin, jos sovittais turhat riidat piiskalla tästä lähtien. Se kiihotti mua mielettömästi jo ajatuksena, niinpä suostuin. Samalla sovittiin säännöistä, joiden rikkomisesta tulee piiskarangaistus. - Ensimmäisen kerran sain sitten piiskaa jo parin päivän kuluttua, ja kokemus oli niin kiihottava, että rakastelimme miltei saman tien. Jotenkin se on ollut aivan mielettömän intiimiä antaa tavallaan valta toisen käsiin, ja meillä on seksielämä mennyt aivan villiksi nykyään taas. Tosi hienoa, kun mies käskee piiskanhakuun, kun oon ollut ""tuhma"", ja tietää, että mentävä on, vaikka perhoset lepattaaa mahassa, kun jännittää ja nolottaa niin hemmetisti. -Viimeksi lauantaina sain pitkästä aikaa kunnolla selkääni -ja syystäkin- , vieläkin on pylly hellänä. Tuosta vyöstä sen verran, että kyllä meilläkin sitä käytetään, ja on kieltämättä aika hurjanpuoleinen tunne, kun mies avaa vyön ja itse sitä ihmettelee pala kurkussa, kun tietää, että remmiä tulee. Nyt lauantaina sain nimenomaan remmistä, kun olin aikani oikutellut liikaa. Illalla piti vielä hakea koivunoksa, jolla hommaa täydennettiin, kun vähän vielä kiukuttelin. Se piiska on vieläkin makuuhuoneen hyllyllä, posket punaisena sitä tuossa katselin äsken. mies ei luvannut geittää pois, sanoi että saa olla muistuttamassa mua, miten käy, jos en ole ihmisiksi. -Että näin meillä. Mulla on ollut antoisa puoli vuotta, ja mieskin ihmettelee, että miksei hän huomannut ottaa piiskaa käyttöön jo vuosia sitten; niin paljon kiihkeämmän ja nöyremmän vaimon hän on piiskakurin avulla saanut.
 
Hans
Jos nolottaa,hävettää,mitä tapahtuu,jos et hae. ymmärrän kyllä,että mies fyysisesti useimmin on vahvempi,eikä nainen sikäli voi mitään. entä jos asetelma toisinpäin?
 
Reksa
Kyllähän vaimoa täytyy välillä vähän piiskata, se on aivan selvä. Hyvää se vaan tekee, kun tuppivyö tanssii peruksilla. Silti kohtuus kaikessa, ei saa olla väkivaltanen, sen verran vaan remmiä, että muistavat paikkansa. Sitäpaitsi onhan se herkullinen näky, kun muija on nöyränä nelinkontin paljas pylly pystyssä, ja saa vedellä sitä oikeen antaumuksella pitkin kinkkuja ja sen jälkeen vielä polkasta takaapäin melaa mekkoon... wau. Toimii.
 
nainen 42
Miksei se vois olla toisinpäinkin? Tosin ei meillä, en osaa edes oikein kuvitella sitä niin. Ehkä oon pikkuisen masokisti, kun nautin niin alistumisesta. -Joskus en ole totellut ja mennyt hakemaan piiskaa (aina ei huvittais leikkiä), ja sillon yleensä mies taluttaa mut suunnilleen niskasta pihalle ja piiska haetaan yhdessä. Samalla saan kuulla kunniani ja aikamoisen saarnan siitä, että mikä on sovittu niin on sovittu. Ja piiskaa tulee sitten vähän tavallistakin kipakammin. -Tykkäisitkö muuten itse, jos nainen kurittais sua? Jotenkin kommenttisi viitas siihen suuntaan, vai erehdyinkö?
 
Hans
Nimenomaan. haluaisin todella alistua naiselle,olla kuritettavana piikana. kovalla kädellä kuritettava,niin että tietää paikkansa. sikäli outoa,mielestäni,että olen todella vahva,voimakas luonne. tai ehkä juuri siksi. haluaisin sen niin,että minulla ei ole mahdollisuuksia. en vain tiedä,miten esim minut saisi siihen ""pakotettua"" ellen vapaaehtoisesti tottele,vaan ottaisin naiselta piiskan pois...?
 
nainen 42
Se täytyy vaan sopia ja sitten tehdä niinkuin on sovittu. Luulenpa, että oppisit siihen suht helposti. Itse heittelin alussa piiskat pitkin nurkkia ja tappelin joka kerta lujasti vastaan, mutta mies piti päänsä ja piiskas puoliväkisin, kun kerran olin suostunut touhuun. Nykyään en juuri rimpuile, ja alistumisen nöyryyttävyys on osa koko operaation kiihottavuutta. -Oletko koskaan ollut dominoivan naisen kanssa?
 
Hans
Tämä haave on suht tuore,ehkä vuoden,toista päässä pyörinyt. emännästä siihen ei ole,on aikanaan joutunut oikeasti henkisen alistamisen uhriksi. on kyllä ollut puhetta,mutta toistaiseksi jäänyt sille asteelle. eikä muuten ole tullut törmättyä kehenkään dominaan.
 
Jukka
Oon Reksan kanssa samaa mieltä, vaikka femakot varmaan skitsoileekin, jos lukee tätä. Naiset tarttee piiskaa perseelle säännöllisesti, eräät suorastaan kerjää sitä. En pidä itseäni mitenkään väkivaltasena jätkänä, mutta kyllä silti pidän vaimoni kurissa ja annan piiskaakin tarpeen mukaan. Eikä se siitä mitään meteliä ole nostanut. Päinvastoin on oikeinkin kilttiä tyttöä jälkeenpäin ja turhat suunsoitot jää pois pitkiksi ajoiksi.

Alussa se vähän kapinoi, kun ei ollut kotona tottunut ruumiilliseen kuritukseen, mutta sittemmin siitä on tullut luonnollinen osa meidän elämää. Ei muuta kuin riittävästi rakkautta rouville ja välillä vähän piiskaaa paljaalle perseelle, siinä eväät harmoniseen arkeen.
 

Yhteistyössä