Hae Anna.fi-sivustolta

Remmistä

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Vaimo 42, 11.01.2006.

1. Hanna Vierailija

Me teemme sen niin, että en vittuile miehelleni, vaan teen jotain huonosti. Kun sattuu, että mies ei ole tarpeeksi nainut (olen aikamoinen kiimapillu), laitan huonoa ruokaa: valmishernekeittoa, palanutta pyttipannua, ""pelkän"" munakkaan. Mies tulee töistä nälkäisenä, joten ei ole oikein kiltisti tehty. Ja piiskanhaku on edessä. Joudun sen itse hakemaan ja asettelemaan piiskaustyynyt sängyn keskelle. Sitten peppu paljaaksi ja tyynykasalle kuritusta ottamaan. Se tekee namia ja mies nai sen jälkeen kunnolla ja kysyy: Saako nyt kunnon ruokaa?

2. piiskaa pempulle Vierailija

Taidan kokeilla Hannan ideaa! Hankin piiskat valmiiksi näin eka kertaa varten ja pinoan tyynyt ja ohjailen miestäni. Helvetisti rupesi naitattamaan.

3. hans Vierailija

Jos tämän sattuu lukemaan toimelias domina,...

4. knotty Vierailija

Raippa ei meillä ole ollut pääasia, vallankäytön väline kuitenkin.
    Vaimo ei innostunut raipasta mutta sitomisesta kuitenkin.
    Parikymmentä vuotta leikittiin naruilla. Silloin tällöin sidoin vaimon vaihteleviin asentoihin ennen esileikkiä, esileikin aikana tai yhdynnän aikana.

Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen kiihoittunut vaimon dominoivasta roolista.
    Aloittaa aina sitomalla ranteeni selän taakse. Tavallisesti lieka kaulaan ja raipalla vauhtia antaen makuuhuoneeseen. Vastustelun määrällä voin säädellä raipan käyttöä.

Makuuhuoneessa vaihtelevat rituaalit. Joskus pelkkä nuoletus ja ratsastus.
    Joskus polvilleen sängyn viereen, liekaköydellä jalkaterän alta vetäen ja raipalla lätkien pakottaminen jalkapöydän suutelemiseen.

Useimmiten kiveksien ja siittimen tyven sitominen ohuella nyörillä. Härnäys, runkkaus , nuoletus, ratsastus.
    Joskus nuolettamisen jälkeen pelkästään runkkaamalla laukaisee minut. Ym.
    Totta puhuen, 62-vuotisena, jos odotetaan useampia yhdyntöjä viikossa, minä kyllä tarvitsen tämän kaltaista stimulaatiota.
    Parasta mielestäni on se, että oltuaan itse lukuisia kertoja köysissä sujuu myös köyttely vaimollta.
    Raipan kanssa on varovaisempi. Välillä räpsii köytetyille kiveksille. Enpähän edes yritä jekylöidä.

Jututtaessani alan ammattilaista hän sanoi, että pelkästään vaimon suostuminen toistuvasti sidottavaksi ei ole tavallista.Väitti, että minun pitäisi olla tyytyväinen. Niin olenkin!
    Vaimon dominoivaan köyttelevään rooliin minun pitäisi olla erittäin tyytyväinen. Niin olenkin!
    Ainoa ikävä puoli on se, että tiheämmin toistuvien yhdyntöjen sivutuotteena suurentunut eturauhanen, lääkityksestä huolimatta, muistuttaa itsestään.
    Muistutelkoon!

5. Hans Vierailija

Täytyy sanoa,että olen sekä kateellinen,että onnellinen puolestasi. olet löytänyt itsesi,elämäsi,rakkautesi. itse olen löytänyt rakkauden,itseäni,elämääni vielä opettelen. onpa tässä aikaa,toivottavasti.

6. N Vierailija

Kuinkahan moni eri ihminen tähän on oikeasti kirjoittanut? Vai samatko vaan eri nimmareilla? Ja monikohan vain fantasioi? Itse olen tyytynyt vain fantasioihin. Kerran vihjaisin miehelleni, mutta ei shän yttynyt. Täytyy tästä lähteä ... Kun olen yksin kotona nyt...

7. Hans Vierailija

Sido kiinni ja anna piiskaa. katso sitten,miten suhtautuu.

8. Niinpä Vierailija

Olis kiva tietää, kuinka moni tähän tosiaan on kirjoittanut, samoin se, kuinka moni todella harrastaa näitä leikkejä ja kuinka moni tyytyy vain fantasioimaan. -Omalla kohdalla fantasiat muuttuivat todeksi (ja enemmänkin) pian viisi vuotta sitten, kun kohtasin nykyisen mieheni, joka on kuin luotu minulle eli dominoiva ja voimakas mutta silti rakastava ja hellä. Eroottinen lataus välillämme tuntuu vain vahvistuvan, ja nautin suunnattomasti, kun ohjat ovat tiukasti hänellä enkä kuitenkaan ole sanan varsinaisessa merkityksessä mitenkään alistettu. Itse asiassa makuuhuoneen puolella haluankin alistua; tykkään siitä, että minut otetaan...

9. Anneli Vierailija

Kuulostaapa kivalta. Millaista ""kurinpitoa"" miehesi harrastaa? Minäkin tykkäisin saada vaikka joskus hiukan piiskaa, mielellään niin, että siihen olisi jokin muka oikea syy, mutta en kehtaa edes ottaa asiaa puheeksi eli fantasiaasteella ollaan, valitettavasti. Joskus mies kyllä läpsii pyllylle aika lujastikin, kun ollaan sängyssä ja silloin yritän aina elein ja äänin näyttää, että se tuntuu rajulta, mutta aika usein hän kyselee vaan, että satuttaako hän mua liikaa, ja silloin tunnelma tuppaa lässähtämään. mutta kerro teidän leikeistä!

10. mies Vierailija

Vaimoni tietää, että saan kivikovan seisokin piiskauksesta. Niinpä useasti, kun vaimoani oikein kovasti haluttaa, hän on keksivinään jotain, jota olen tehnyt väärin tms. ja uhkaa antaa minulle piiskaa. Hän kiihottuu siitä piiskan antamisesta itsekin ja mikäpäs sen mukavampaa..

11. naikkonen Vierailija

En kyllä osaisi kuvitella asetelmaa noin päin, mutta mikäs siinä, jos se molempia kiihottaa. Meillä taitais käydä niin, että saisin oikein perusteellisesti selkääni, jos menisin tuota ukkoani piiskailemaan. Tai edes ehdottelemaan. Hauska ajatus silti, voisi olla kivakin kokeilla ;).

12. mies Vierailija

Vaimoni kiihottuu piiskan antamisesta, vaikkei sitä myönnä. Hän sanoo pelkäävänsä piiskan saamista, mutta on aivan kuumana jo pelkästä ajatuksesta, jos ""uhkaan"" antavani lähiaikoina. Viimeksi kävi niin, että sanoin antavani piiskaa jonakin päivänä. Unohdin koko asian, mutta vaimoni muistutti, että ""olen tainnut olla kiltisti, kun et antanutkaan sitä piiskaa""
    Minä sain maanitella pitkään, ennenkuin vaimoni suostui piiskaamaan minua, mutta nyt se ainakin tapahtuu oikein antaumuksella. Joskus tuntuu, että hänellä on jotain minua vastaan.

13. knotty Vierailija

Viimeeksi tänään aamupäivällä. 'Kupit nurin' kuten useasti viime vuosina.
    Sitominen pääosassa. Raippaa vain tarpeen mukaan.
    Tänään nuoletuksen jälkeen runkkaus köysissä.

Saa nähdä mitä seuraavaksi?
    Peruskuviot kuitenkin samat.

14. naikkonen Vierailija

Vaikka vaimosi sanoo pelkäävänsä piiskaa, niin sinuna piiskaisin silti. Se pelkohan siinä niin kiihottavaa onkin, itse kiihotun aivan mielettömästi, kun tiedän saavani piiskaa. Säännöt kannattaa sopia, siis tietyt asiat, joista rangaistus tulee, ja sitten tosipaikan tullen toimia määrätietoisesti. Eli vaikka hän vastustelisi niin tee se silti. Melko varmasti vaimosi on jälkeenpäin siitä onnellinen. Antaa nimittäin aivan uusia ulottuvuuksia tuonne intiimipuolelle, lähentää jotenkin. Vaikka tietysti meitä on moneksi, eikä kaikki tykkää, ja sitä täytyy kunnioittaa. Jos vaimosi kuitenkin suostuu, niin kannattaa kokeilla.

15. voi että Vierailija

Voi että minä haluaisin piiskaa. Olen 36v rouva ja mies ulkomailla töissä. Puutteessa saa kitua. Piiskakeskustelu saa minut tolaltaan, kun ovat niin hekumallisia.

Olen sitä mieltä, että työnantaja saisi tarjota minulle ""apumiehen"". Oisko täällä ketään, joka tulisi helpottamaan salaa? Asun Kajaanin keskustassa.

16. ola Vierailija

tuun jos pyydetään

17. voi että Vierailija

Tulisitko siis IHAN OIKEASTI? Olen hoidellut käsipelillä, mutta ei se auta kovin moneksi tunniksi...

18. ola Vierailija

haluaisin auttaa sinua ja siksi tulisin ja sisit maistella vieraan kanssa miltä tuntuisi saada remmiä sekä muuta hoitoa

19. Mies Vierailija

Kyllä kyllä! Vaimo ""pelkää"", mutta itse ottaa housut alas. Oikeasti inhoan kaikenlaista väkivaltaa, enkä varmasti taittaisi karvaakaan vaimoltani, jos olisimme oikeasti ""tosissamme"". Nyt on kyseessä kumpaakin kiihottava leikki, eräänlainen roolipeli. Toinen on ollut tuhma ja saa siitä rangaistuksen.

20. typykkä Vierailija

Minä saan nykyään myös ""oikeasti"" piiskaa, ja täytyy sanoa, että nautin siitä. Mies oli lueskellut näitä ketjuja täällä, ja ehdotti -tai oikeastaan ilmoitti-, että vastaisuudessa tekemisilläni tulee olemaan erilaisia seurauksia kuin aiemmin. Viimeksi eilen sain vyöremmistä perseelleni, kun lintsasin töistä ja yritin sitä valehtelemalla selittää. Ei mennyt lainkaan läpi, ja tajusin kyllä typeryyteni, kun kyyristelin pylly paljaana piiskattavana. Se on aika selkeä käytäntö sinänsä, asiat tulee sovittua, eikä niitä sitten enää kaivella. Ja vaikka se on hullua, niin nautin siitä samalla, vaikka se sattuukin. Seksi on ihanaa kunnon selkäsaunan jälkeen....

21. mies 44 Vierailija

Ihana ajatus päästä remmin kanssa kurittamaan jotain levotonta narttua.... njam.

22. ämmämäistä!!!! Vierailija

Meinaan tuommonen piiskojen kanssa heiluminen. mä vetäisin ukkoani justiinsa turpiin, jos se edes uhkailis millään piiskalla. Tosi pervoa!!! Ja mukamas akat vielä tykkää???? Jos yleensä edes on naisia? Haiskahtaa äijien fantasioilta!

23. Ari Vierailija

Äläpä ämmä höpötä. Ainahan naiset on piiskaa saaneet, ja tulee aina saamaan. Naisen paikka on miehen sylissä perseposket paljaina ja sitten eikun remeli laulamaan. Siitä lähdetään, ettäs tiedät.

24. Notty Vierailija

Mikä siinä on niin kiihottavaa piestä naistaan? Sairaita olette.. :( höh... Kädellä läpsimisen kyllä ymmärrän... Mut ku otetaan joku nahkavyö ja hakataan sillä niin se on jo toinen juttu. Ei olis kivaa joutua sellasen miehen tyttöystäväksi.. Sais mies kuulla ja tuntea sen itsessään..

25. nottylle Vierailija

Eihän juuri mikään ole kiihottavampi kuin piiskan alla kiemurteleva pyöreä naisen perse. Ja kun kuritus lähtee rakkaudesta, ei se pahaksi ole, antaa vaan turvallisen olon naiselle ja lopettaa turhat kiukuttelut. Monet naiset sitäpaitsi kiihottuvat itsekin piiskaa saadessaan. Jutteleppa vaikka asiaan vihkiytyneitten kanssa. Itse en ainakaan aio naiseni remmittämisestä luopua, niin mukavaa jännitettä se suhteeseen tuo, puolin ja toisin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri