Remmistä

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo 42
  • Ensimmäinen viesti
olen kylla nonesti
Vastaus sinulle, Nainen 42. Kayn saannollisesti ""dominan"" luona 100.00e tunti.Han osaa tyonsa ja antaa kunnon palvelun ja suu seksia kortongin kanssa loppuksi.

Hanella on kunnon valineet , ratsupiiska, puinen hiusharja. useita nahka remmeja, eri paksuisia ja levyisia, seka tietysti useimman vahvuisia keppeja hieman ankarampaa kasittelya varten.

Yleensa fantasoidaan alussa esimerkiksi muistelemalla lapsuuden aikaisia kurituksiaja muita aikaaisempia kokemuksia erilaisten suhteiden kaanssa.

Opin piiskauksen yhdistamaan sexsiin jo puperti iassa kun iso sisko, joka hoiti minua, tapasi minut tupakalla jaa piiskasi kunnolla. Olin silloin siina iassa etta sain ensimmaisia seisokkin pirriini.

Kun koivupiiska, jonka olin itse joutunut hakemaan, kuten aina, alkoi oikein kihelmoida pakaroilla niin sain ""orgasmin' ja ihmettelin miksi jalkovalissani niin mukavasti ""nyki"" ja tuntui aika kivalta.

Oli kylla tuntenut jotain samalaista koulussa kiivtessani koytta ylos voimistelusalissa.
Housuni kastuivat vaikka ei ollut pissaa tullut, tietaakseni.

Muistan etta siita asti aina runkatessani fantasoin piiskan saamisesta. Myos vaimon kanssa kuherrellessa piiskaus on mielessani, muuten en kunnon seisokkia saakkaan. Vaimo ei kuitenkaan halua olla piiskaajana enempaa kuin saadakaan piiskaa. Minulla oli kerran tyttoystava vuoden verran, joka oikein nautti saada ja antaa remmia ja kunnolla. Silloin sain parasta seksia mita olen koskaan kokenut.
Han kai loysi viela ankaramman piiskaajan elaamaansa koska havis yht'akkia ymparilta, hyvastia sanomatta.
 
Spankee Girl
Haluaisin todellakin löytää sellaisen miehen joka uskaltaa ja haluaa ja nauttiikin siitä, että saa antaa piiskaa tai remmiä paljaalle pepulleni. Kotikuriksiko sitä nykyään sanotaan tällaista?

En voi sietää väkivaltaa enkä alistamista. Ja kuvottaa ajatuskin miehestä joka nöyryyttää ja alistaa. Mutta jos vahva mies pitää sopivassa määrin kuria niin sellainen kyllä sopii. Siinä voi olla hieman leikkisyyttä mukana, mutta mieluummin homma toimii jos mies on ihan tosissaan ja antaa "isän kädestä".

 
tyytyvainen
uuskon etta remmi pakaroilla kiihottaa minua seksuaalisesti siksi etta hermot vaginan ja clitoriksen alueelta ovat yhteydessa takaliston hermojen kanssa. Voivat olla samojakin haarojakin.
Kun piiskaaja mieheni ensin hyvailee persposkia ja reisien sisapintaakin ennen kurituksen alkua ja samalla selostaa mista kaikista olen syyllinen ja taman piiskauksen ansainnut, alan jo kostumaan ja melkein odotan alkua.

Kun ensimainen laimays tulee kadella, aivan yllattaen tavallisesti, olen jo valmis nauttimaan tulevasta.
Kammanen laimahtaessa toiselle pakaralle tuntuu sen aiheuttama kipu ensin jollain tavalla lampimalta. toisen pakaran kipu jo aiheutaa hieman kutinaa jalkovaliinkin. sittem muutaman laimaytyksen jalkeen han tavallisesti viela hyvailee kevyesti pakaroita. Kiitymys lisaantyy ja alan odottamaan seuraavaa tulevaksi. Mieheni tietaa etta odotan, ja siksi han viivyttelee ja pitkittaa lyontien valia. siina minulla on sellainen karsimyksen ja nautinnon aiheuttama sekava tunne josta pidan suunnattomasti. En tieda miten sen sanoilla kuvaisi.

Remmi sitten teroittaa naita tunteita aivan huippuunsa, ja piiskaajani tihentaa remmin lynteja, ei kovin lujia, mutta taajaan. WoW kylla olen lahella orgasmia noin kymmenenen sivalluksen jalkeen ja seuraat kymmenen tuntuvat ihan taivaallisilta.

2o on sellainen tavallinen era jonka saan pari kertaa kuussa 40 jos olen oikein toppaillyt.
Orgasmin saan melkein aina kun han kadellaan viela hyvailee punaisia pakaroitani, mina olen meilkein sekaisin nautinnosta. Annan aina hanelle hyvat suuseksi-imut kiitkokseksi. Avioliitto sen kun vain lujittuu .
 
kiitos tuon edellisen kirjoittajalle
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyvainen:
uuskon etta remmi pakaroilla kiihottaa minua seksuaalisesti siksi etta hermot vaginan ja clitoriksen alueelta ovat yhteydessa takaliston hermojen kanssa. Voivat olla samojakin haarojakin.
Kun piiskaaja mieheni ensin hyvailee persposkia ja reisien sisapintaakin ennen kurituksen alkua ja samalla selostaa mista kaikista olen syyllinen ja taman piiskauksen ansainnut, alan jo kostumaan ja melkein odotan alkua.

Kun ensimainen laimays tulee kadella, aivan yllattaen tavallisesti, olen jo valmis nauttimaan tulevasta.
Kammanen laimahtaessa toiselle pakaralle tuntuu sen aiheuttama kipu ensin jollain tavalla lampimalta. toisen pakaran kipu jo aiheutaa hieman kutinaa jalkovaliinkin. sittem muutaman laimaytyksen jalkeen han tavallisesti viela hyvailee kevyesti pakaroita. Kiitymys lisaantyy ja alan odottamaan seuraavaa tulevaksi. Mieheni tietaa etta odotan, ja siksi han viivyttelee ja pitkittaa lyontien valia. siina minulla on sellainen karsimyksen ja nautinnon aiheuttama sekava tunne josta pidan suunnattomasti. En tieda miten sen sanoilla kuvaisi.

Remmi sitten teroittaa naita tunteita aivan huippuunsa, ja piiskaajani tihentaa remmin lynteja, ei kovin lujia, mutta taajaan. WoW kylla olen lahella orgasmia noin kymmenenen sivalluksen jalkeen ja seuraat kymmenen tuntuvat ihan taivaallisilta.

2o on sellainen tavallinen era jonka saan pari kertaa kuussa 40 jos olen oikein toppaillyt.
Orgasmin saan melkein aina kun han kadellaan viela hyvailee punaisia pakaroitani, mina olen meilkein sekaisin nautinnosta. Annan aina hanelle hyvat suuseksi-imut kiitkokseksi. Avioliitto sen kun vain lujittuu .
Tässä tuli tuo olennainen, jos joku ihmettelee viehtymystä piiskaukseen.

 
hakusessa samanlainen
:D Mikkihiirimiehiä taitaa riittää kaikille naisille mutta Tosimiehiä, sellaisia vanhanaikaisia arvonsa tuntevia johtajahahmoja on harvassa. Sellainen mies ei pröystäile eikä pidä suurta ääntä, hänessä vaan on sitä auktoriteettia. Samassa paketissa on huolehtivainen ja lempeä uros, joka tietää miten pitää naisensa tyytyväisenä ihan arkielämässäkin. Mutta silmille ei sentään hypitä.... ;)

 
Mies ja remmi
Kyllä meitä miehiä on paljon, joille on nautinnollista antaa halukkaalle ja kurittomalle rakkaalleen remmiä tai piiskaa. Silloin kun molemmat nauttivat tästä leikistä on se enemmän kuin vain suhteen suola. Se pitää seksin ja rakkauden tulisena ja hehkuvana vuodesta toiseen.

Luulen, että paljon useampi mies haluaisi ja olisi valmis antamaan vaimolleen piiskaa, jos vain tietäisi vaimonsa siitä haaveilevan ja pitävän sitä kiihottavana. Tämä sama ongelma ilmenee myöst toisinpäin. Naiset eivät uskalla kertoa tällaisista haluistaan partnerilleen kun pelkäävät miehen pitävän silloin naista jotenkin kieroutuneena. Pahimmillaan molemmat toisilleen kertomatta haaveilevat samasta asiasta, mutta jäävät tätä täyttymystä ilman pelkän hölmön puhumattomuutensa takia.

Olen muuatman naisen, saanut puhumaan haaveistaan miehilleen, ja näiden naisten suureksi yllätykseksi heidän miehensä ovat innostuneet tästä ja nyt näiden parien seksielämä on parempaa kuin koskaan.
 
vaimoni mies
Piiskaus on vanha ja hyväksi havaittu tapa saada kuriton nainen ruotuun. Meillä vaimo saa piiskaa aivan käytöksensä mukaan; joskus joudun antamaan viikoittain, tavallinen tahti on noin kerran-pari kuukaudessa. Ollaan toimittu näin jo yli 23 vuotta. Yleensä annan ihan avokämmenellä paljaalle takamukselle, mutta jos syytä on enemmän, annan nahkavyöllä kunnon käsittelyn. Sopii meille hyvin, asiaankuuluvien itkujen jälkeen sopu säilyy hienosti -aina seuraavaan kertaan saakka :). Kiihottavaakin on, molempien mielestä, vaikkakin vaimo aina yrittää laistaa piiskauksen, rimpuilee vastaan jne., mutta jälkeenpäin kehrää kilttinä kainalossa. Suosittelen; on suhteen suola.
 
femakon piiskaaja 28v
Akateemiset femakot ovat pahimpia. Töissä ja koulussa esitetään kovaa ja itsenäistä naista, mutta sitten kotona odottaakin se mies johon ei modernin yhteiskunnan säännöt enää pädekkään. Voi sitä häpeää mikä syntyy kun jalkoväli kostuu miehen huidellessa remmillä pitkin pakaroita tuoden totuuden esille. Ristiriitaista...

Onneksi hän on ollut erityisen tuhma viime päivät joten pääsen pian oikein syyllä piiskaamaan häpeän esille hänestä. Häpeän jonka tuon pintaan kärsivällisyydellä, rauhallisuudella, komentamalla, käskemällä, odottamalla ja rankaisemalla. Rankaisemalla erheistä ja valehtelusta sekä palkitsemalla totuuden ja alistumisen lopuksi läheisyydellä, jota on mahdoton saada millään muulla tavalla.
 
Kuuskymppisiä
Meillä välillä arvotaan rahalla, että kumpiko saa ensin kämmenestä pakaroille ja reisille.

Ja kaikki alkoi siitä, kun vaimo kysyi minulta muutama vuosi sitten, että haluaisitko antaa kämmenellä paljaille pakaroille, niin minä vastasin, että sopii, jos minäkin saan samalla tavalla kämmentä pakaroilleni.

Taitaa huomenna kuulua meiltä kämmnen läiske, tuntuu nyt ihan siltä. :)
 
tarkka sääntö
Minä ja vaimoni olemme sopineet ainakin nyt kesän ajaksi järjestelmän, jossa hän on minun orjatareni. Hänen velvollisuutensa on ehdottomasti totella minua ja minun velvollisuuteni on olla hänelle oikeudenmukainen mutta ankara isäntä.

Olemme jo aiemmin seksin suhteen olleet samanlaisessa systeemissä, mutta nyt laajensimme sen koskemaan kaikkea elämää. Olemme sopineet säännöt, joita molempien on noudatettava. Hänen tulee aina ja kaikessa totella minua. Hänellä ei ole oikeutta kieltäytyä päätöksistäni, mutta hänellä on oikeus pyytää minulta niihin lievennystä. Vaikka en suostuisi hänen pyyntöönsä, on hänen alistumisestaan nauttien tyydyttävä niihin. Minun velvollisuuteni on ehdottomasti rankaista häntä kaikesta kurittomuudesta. Lisäksi velvollisuuteni on naida ja piiskata häntä säännöllisesti ja näin pitää hänet onnellisen alistuneessa tilassa.

Olemme eläneet nyt muutaman viikon tässä järjestelmässä. Suhteemme ei ole ollut näin kiihkeä ja nautinnollinen vuosiin. Elämme normaalia elämää, mutta erittäin kiihkeää. Käymme työssä, ja olemme olleet nyt viikon lomalla. Suuremmista päätöksistä kysyn hänen mielipidettään ja otan sen huomioon, mutta en aina välttämättä muuta päätöstäni sen johdosta. Näistäkään ei koskaan synny mitään skismaa. Hän on onnellinen saadessaan alistua päätökseeni, vaikkei hänen mielipiteensä siihen vaikuttanut. Pienissä asioissa helpotus on vielä suurempi meille molemmille. Enää ei pikku asioista synny minkäänlaista riitaa. Teen päätökset suoraan. Jokaisesta asiasta ei tarvitse neuvotella. Ilmoitan orjattarelleni esimerkiksi, että odota minua siinä ja siinä paikassa kello 16.30, josta noudan sinut. Asia on sillä selvä. Toisinaan anna käskyä myös hänen vaatetuksensa suhteen, joko myleisluontoisesti tai yksityiskohtaisesti. Seksin suhteenhan suhteemme oli jo aiemmin samanlainen, joten siinä ei ole tarvinnut tehdä muutosta.

Yllättäen erittäin hyväksi ja tärkeäksi on muodotunut sääntö, jonka mukaan velvollisuuteni on aina rankaista häntä jokaisesta rikkeestä. Se on pakottanut minut toimimaan vaikka joskus ei niin kauheasti olisikaan jaksanut. Naisen käskeminen vaikka pöytää vasten ja siinä hänen piiskaamisensa (välinen ja pituus riippuu rikkeestä) saa minut ja hänet hyvin kiihottuneiksi. Näin tylsä laiskuus suhteesta on hävinnyt.

Tällainen järjestely on meille kahdelle ihanteellinen. Sellaisten, joiden mielestä tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta kannattaisi keskustella tämänkaltaisesta mahdollisuudesta parinsa kanssa. Tärkeää on, että perussäännöt ovat molemoien yhdessä laatimat ja ehdottomasti molempien on ne hyväksyttävä ja aidosti haluttava tämän kokeilua. Kokeilun voi sopia ensin vaikka viikonlopun mittaiseksi ja sitten yhteisestä sopimuksesta pidemmäksi, jos käytäntö tuntuu hyvälle ja molemmista nautinnolliselta. Molemmilla tulee tietenkin olla aina ehdoton oikeus lopettaa järjestely, mutta niin kauan kuin se on voimassa, on molempien noudatettava sitä tinkimättömästi.

Liitin tämän tähän samanhenkisten ketjuun vaikka se voisi toki olla aivan omakin aloituksensa.
 
pikkunarttu
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus. Remmin saaminen kiihottaa, koska silloin tuntee olevansa täysin antautuneena miehelleen. Kaikkia tämä ei varmaankaan sykäytä, mutta niitä joille tämä on seksin ihana lisä, tietävät hyvin mistä on kyse.
 
papupata
Minulla on suhde pomoon.
Oltiin yhteisellä matkalla ja siellä hän varovasti läimäytteli perseelle. Kun sanoin, että taidetaan tykätä samoista asioista, hän "uhkaili" mua pitkään, että tästä lähtien jos teen "virheitä" töissä, ottaa syliinsä ja antaa lujaa paljaalle takamukselle.
Olin koko viikonlopun tulessa, mutta tänään tapasin aika hillityn miehen. Jännittää hirveesti, mitä tässä jatkossa käy.
Tämän ketjun lukeminen on vaaraksi terveydelle: mulla ainakin sydän hakkaa järjesttömästi.
 
ihanteellinen
Sellaiset ihmiset on sairaita, jotka nauttivatoikeasta kivusta ja itkusta parisuhteessa. Ei millään pahalla, mutta rakkaus on tästä KAUKANA.

Jos joku kertoo tyyliin "kuritin vaimoa, kun hän oli niin kiukkuinen, johan tuli hiljaiseksi, ja vielä nautti siitä". Haloo.

Pieni leikkimielinen läpsiminen on ok, mutta jos se aiheuttaa kipua ja itkua, se on alistamista. Missä kaikessa muussakin nämä vaimot sitten alistuu? Onko heillä mitään omaa tahtoa enää. Tuo ei ole oikeaa elämää eikä rakkautta.
 
vierailija
Sellaiset ihmiset on sairaita, jotka nauttivatoikeasta kivusta ja itkusta parisuhteessa. Ei millään pahalla, mutta rakkaus on tästä KAUKANA.

Jos joku kertoo tyyliin "kuritin vaimoa, kun hän oli niin kiukkuinen, johan tuli hiljaiseksi, ja vielä nautti siitä". Haloo.

Pieni leikkimielinen läpsiminen on ok, mutta jos se aiheuttaa kipua ja itkua, se on alistamista. Missä kaikessa muussakin nämä vaimot sitten alistuu? Onko heillä mitään omaa tahtoa enää. Tuo ei ole oikeaa elämää eikä rakkautta.
Suvaitsemattomuus se vasta sairasta onkin. Ihan kuin aikuiset ihmiset eivät itse tietäisi mistä nauttivat. Aina tulee joku tietämätön moralisti sanelemaan miten kaikkien ihmisten tulee rakastaa toisiaan samalla lailla, peiton alla pimeässä
 
Viimeksi muokattu:
Hillomunkit
Sellaiset ihmiset on sairaita, jotka nauttivatoikeasta kivusta ja itkusta parisuhteessa. Ei millään pahalla, mutta rakkaus on tästä KAUKANA.

Jos joku kertoo tyyliin "kuritin vaimoa, kun hän oli niin kiukkuinen, johan tuli hiljaiseksi, ja vielä nautti siitä". Haloo.

Pieni leikkimielinen läpsiminen on ok, mutta jos se aiheuttaa kipua ja itkua, se on alistamista. Missä kaikessa muussakin nämä vaimot sitten alistuu? Onko heillä mitään omaa tahtoa enää. Tuo ei ole oikeaa elämää eikä rakkautta.

Olen itkenyt ainoastaan nautinnosta, sillä pieni kipu on osa nautintoa.
Laukleamisenkin jälkeen tulee joskus itku ja se ei johdu kumppanin pelosta tai kivusta vaan nautinnontuomasta tunteesta.
 
Viimeksi muokattu:
ei moralisti
Suvaitsemattomuus se vasta sairasta onkin. Ihan kuin aikuiset ihmiset eivät itse tietäisi mistä nauttivat. Aina tulee joku tietämätön moralisti sanelemaan miten kaikkien ihmisten tulee rakastaa toisiaan samalla lailla, peiton alla pimeässä

Mutta ihan oikeasti, tuollaiset leikit sopii ainoastaan lapsettomille pareille. Millaisen esikuvan antaa äiti lapsilleen alistumalla tuolla tavalla miehelle? Kyllä tuollainen "alistuminen" näkyy muuallakin kuin makuuhuoneen puolella.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mutta ihan oikeasti, tuollaiset leikit sopii ainoastaan lapsettomille pareille. Millaisen esikuvan antaa äiti lapsilleen alistumalla tuolla tavalla miehelle? Kyllä tuollainen "alistuminen" näkyy muuallakin kuin makuuhuoneen puolella.

Ensinnäkin, lapsilla ei ole mitään asiaa makuuhuoneeseen, missä aikuiset leikkii leikkejään.
Toiseksi, alistuminen on todellakin leikkiä ja sitä harrastetaan molemminpuolisella suostumuksella. Jos se jotenkin näkyy makuuhuoneen ulkopuolella, niin korkeintaan siten että molemmat saavat suhteensa sen mitä tarvitsevat, ovat onnellisia ja rakastavat toisiaan, mikä heijastuu positiivisesti lapsiin.
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen nainen
Täällä on paljon mielenkiintoisia kertomuksia piiskauksesta parisuhteessa, ja olen niitä mielenkiinnolla lukenut. Itse elän yhdeksättä vuotta suhteessa, johon piiskaus on kuulunut aina. Aiempi liittoni kuoli seksittömyyteen, ja kuvittelin jo, etten koskaan saisi miehen kanssa tyydytystä. Erehdyin; nykyinen mieheni on seksuaalisesti ja muutenkin hyvin dominoiva, ja hän opetti minulle rakastelusta kaiken, myös sen, miten saan orgasmin myös miehen kanssa. Lisäksi hän on opettanut myös sen, että miehenä han sanoo viimeisen sanan, ja jos en hyväksy sitä, saan tarvittaessa perinteisesti piiskaa paljaalle takamukselleni. Ja herranen aika, miten se kiihottaa, en olisi ikinä uskonut. En ole millään lailla alistettu, mutta on asioita (esim.valehtelu ja turha riidan haastaminen, nalkutus jne.), joita mies ei kertakaikkiaan hyväksy, ja jos niihin syyllistyn, niin piiskaa tulee takuuvarmasti. Mikään vastaanpaneminen ei auta, hän on iso mies ja pitää minut helposti kurissa. Koska en kestä kovin hyvin kipua, niin tappelen tavallisesti vastaan minkä pystyn, vaikka tiedänkin sen turhaksi: jos hän on päättänyt antaa mulle selkään, niin sitä päätöstä ei horjuta mikään. Näitä kurinpalautuspiiskauksia tulee ehkä kerran-pari kuukaudessa, ja lisäksi hän tykkää piiskailla minua myös seksin lisämausteeksi, ja itsekin kiihotun siitä, vaikka se vielä näin vuosienkin jälkeen hiukan nolottaa minua. Myös "rangaistuspiiskaukset" päättyvät kyllä myös yleensä kiihkeään seksiin, sillä kivusta ja alistumisesta huolimatta niissä tilanteissa on jotakin niin intensiivistä ja kiihkeää, että käyn todella kuumana, kun selkäsauna on viimein ohi. Kovista otteista huolimatta mieheni on hyvin hellä ja kohtelee minua kuin prinsessaa, vaikka antaakin piiskaa aika herkästi.
 
paine
Vähän huvittaa tämä nykytilanne: piikkimattoja myydään kuin siimaa, mutta piiskauksen aiheuttamasta kivusta ei saisi nauttia. Minä saan piikkimatosta, jos se on takapuolen alla melkein orkut, samoin kuin piiskasta.
 
no minä tietysti!
Akateemiset femakot ovat pahimpia. Töissä ja koulussa esitetään kovaa ja itsenäistä naista, mutta sitten kotona odottaakin se mies johon ei modernin yhteiskunnan säännöt enää pädekkään. Voi sitä häpeää mikä syntyy kun jalkoväli kostuu miehen huidellessa remmillä pitkin pakaroita tuoden totuuden esille. Ristiriitaista...

Onneksi hän on ollut erityisen tuhma viime päivät joten pääsen pian oikein syyllä piiskaamaan häpeän esille hänestä. Häpeän jonka tuon pintaan kärsivällisyydellä, rauhallisuudella, komentamalla, käskemällä, odottamalla ja rankaisemalla. Rankaisemalla erheistä ja valehtelusta sekä palkitsemalla totuuden ja alistumisen lopuksi läheisyydellä, jota on mahdoton saada millään muulla tavalla.

Ihana olet, ootko oikeasti olemassa :)....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä