Remmistä

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo 42
  • Ensimmäinen viesti
poromies
Kuulostaa todella hyvältä!
Kuvailetko vähän tuota esteraippaa. Katsoin jo netistä mutta jotain pituudesta, jäykkyydestä ja minkälainen kipu siitä tulee.

Paljonko naisystävälläsi on pituutta ja painoa? Onko harrastanut urheilua. Tuntuu varmaan hyvältä kun vahva nainen rimpuilee ja remmit on lujilla. Upeaa katsottavaan. Tuollainen nainen antaisi itsekin lujan selkäsaunan.
Esteraippa, niin. Sellaista ,joka minulla on, ei taida löytyä netistä. On vaan noita pikkutyttöjen
kärpäslätkiä. Minun raipassa ei olekaan sellaista leveää nahkalätkää, joka on noissa tyttöjen
raipassa. Vaan ensinnäkin koko raippa on päällystetty kumilla, siinä on pieniä nystyröitä, se
on paksumpi ja raipan latvapäässä on herneenkokoinen pallo. Raipan paino on melkoinen, li-
säksi se joustaa soopivasti. On osattava käyttää sitä oikein. Sehän on tarkoitettu hevoslle.
Voi uskoa helposti sen tuntuvan hevosessakin kun ratsastaja lyö sillä hevosta vatsan alle.
Siellä on hevosella ohut nahka. Pieni , terävä ranneliike riittää.
Naiseni on todella vahvalihaksinen. Painoa on 93 kiloa ja pituutta 175 senttiä. Aikonaan urheil-
lut kiekonheitossa. Myös uintia harrastanut paljon.Kyllä siinä on oltava lujat remmit, että
pysyy. Lujatekoinen vanhemman mallinen rautasänky kyllä kestää. Sanon vieläkin ,koiran
kaulapannoista tulee hyvät käsi- ja jalkalenkit. Koiran talutushihnat ovat hyviä sänkyyn kinni-
tyshihnoja. En käytä naruja. Vielä yksi juttu sitomisesta: Kaulasta EI SAA sitoa koskaan.
Samoin en hyväksy minkään suukapulan käyttöä. Ääntähän maalimaan mahtuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kurissa
Meillä oli remmi eteisen naulassa niin pienestä kuin muistan. Siellä se oli muistuttamassa seuraamuksista, ellei käyttäytynyt niin kuin äidin mielestä piti, seurasi kysymys "Haluatko hakea remmin naulasta?". Kysymykseen oli helppo vastata ja jos otti varoituksen vakavasti, pelasti pyllynsä. Pelotteen tehon säilyttämiseksi remmiä myös käytettiin. Muutaman kerran kuukaudessa äiti käski hakemaan remmin, komensi laskemaan housut alas ja antoi remmiä takamukseni. Isä sen sijaan ei koskaan antanut selkään, vaikka hänkin oli sitä mieltä, että kohtuullinen selkäsauna silloin tällöin tekee ihan hyvää. Mikäli käyttäytyi huonosti tai teki pahojaan, siitä joutui kumartumaan pylly paljaana tuolille remmin saantiin ja se kyllä auttoi pysymään ihmisiksi. Remmi pysyi naulassa ja sitä käytettiin niin kauan kuin olin alaikäinen.
Vaimoni on pitänyt yli 20 vuotta kotikuria remmillä. Seurustellessani vaimoni kanssa meillä oli muutamia riitoja rikottuani yhteisesti sovittuja sääntöjä. Hän tiesi äitini antaneen minulle remmiä vielä lähes aikuisena ja uhkasi ottaa remmin käyttöönsä. Nauroin hänelle todeten lupaat vaan. Seuraavan kerran rikottuani yhteisesti sovittuja sääntöjä hän tuli luokseni remmi kädessään. Hän käski laskea housut kinttuihin ja kumartua pöydälle remmin saantiin. Katsoin häntä epäuskoisena, hän vain totesi jos aiomme jatkaa yhdessä edelleenkin, niin herra tottelee kiltisti. Peläten silloin menettäväni hänet, niin tottelin hänen käskyään ja riisuin housuni kumartuen pöydälle pylly paljaana. Hän antoi remmin laulaa ja minä anelin armoa valittaen remmin sattuvan. Hän käski lopettamaan anelemisen, hän päättää paljonko remmiä tarvitaan. Tämän hänen ensimmäisen remmin käytön jälkeen paluuta entiseen ei enää ollut. Välillä vaimoni tanssittaa remmiä pakaroillani vain osoittaakseen kuka meillä määrää kuriasioista
 
nöyrä elätti
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän nuorempi vaimoke (37);6782036:
Kyllä meilläkin piiskataan ja myös mua kiihottaa se kovasti. Oikeastaan kiihotun jo siinä vaiheessa, kun mies komentaa ottamaan housut alas. Ei siinä mitään kummallista mielestäni ole, ja et tosiaan ole mikään outo lintu, kyllä meitä aika paljon on. -Kivusta en sinänsä tykkää, mutta kyllä sen kestää. Koko rituaali on äärimmäisen kiihottava, kun joutuu alistumaan ja asettumaan miehen eteen pylly paljaana kuritettavaksi. Oikein tahallani joskus ärsytän, että saisin kunnolla remmistä, tarvitsen sitä säännöllisesti.
Olen juuri kolmekymmentä täyttänyt mies. Naisystäviä on sattunut monenlaisia, yleensä
minua vanhempia. Tämänhetkinen lienee erikoisin. Hän on kuusikymppinen ,hyvin arvon-
sa tunteva nainen.Olen aivan ihmetellyt miten sain hänet valloitettua. Hän on liikenainen,
varakas , seksikäs ,dominoiva. Hänellä on luksusasunto ,iso kylpyhuone, poreamme
ja sellaista. Harrastamme myös kuritusta silloin kun olen tuhma poika. Mistä aiheesta
milloinkin. Viimeksi kun aloin nuuskia hänen pikkuhousujaan.Silloin tuli pihlajan latvaa
oikein emännän kädestä. Aloin jo pyytää armoa, teen mitä haluat ,en ole enää tuhma
poju. Nuolet sitten hänen vittua kunnolla. Nuole, nuole, vai haluatko vieläkin pihlajaa.
Poju meinasi olla tuhma ,mutta huomasinpas ,ähää. Osaahan se poju nuolla ,pojuhan
taitaaa oppia. Onko pojun mielestä tädin vittu hyvännäköinen ? On täti kiltti on.Pojulla
haluttaisi naida tätiä ,kyrpä seisoo. Vai sellaiset asiat ne tuli mieleen tällä maitonaamalla.
Pitänee kai sinulle nulkille antaa vittua, ethän vaan ole nainut muita kylän akkoja?
En ole täti kiltti en ajatellutkaan ketään muita kun sinua. Saanhan täti kiltti laskea sie-
menet sisään? No laske sitten ,kun mielesi tekee. Pojustahan vielä kehittyy melkoinen
rakastaja tädille. Ai jai kun tuntuu hyvälle.
 
nöyrä elätti
Sain eilen ukolta selkääni pitkästä aikaa, kun aikani vittuilin ja soitin suutani. Kerran se varotti ja kun en totellu, se vetas polville poikittain ja kiskas housut kinttuihin ja sitten tuli vyöstä ja lujasti. Ei ollu ens kerta, ja oon ite luvan antanu, mutta voisko joku viisas kertoa, miksi se kiihottaa, vaikka eilenkään ei tosiaan ollu mistään seksileikistä kyse? Jälkeenpäin olin aivan kiimanen ja otin kiltisti suihinki siinä. Outoa?
Meikäläinen sai taas viikonvaihteessa maistaa pihlajan latvaa. Dominoiva naiseni antoi
taas aivan kunnolla kun olin hänen mielestään vähän tottelematon. Ensiksikin puraisin
hänen vatsaan, navan alapuolelle aika ison pureman. Sen lisäksi puremisen aikana
nipistin kynsilläni hänen kyljestä tosi kovaa. Hän karjaisi kuin petoeläin. Silloin se alkoi.
Uskomattoman äkkiä hän löysi tyynynsä alta vitsan.Sinä senkin nulikka et ala uskoa.
On niin ruma jälki vatsassa etten voi mennä uimaan enkä ainakaan muiden naisten
kanssa saunaan. Siitä saat senkin kakara nooiin, nooiin. Älä rouva kiltti lyö enää,
lupaan parantaa tapani. Haluaako rouva että nuolen vittusi? No nuole, kunhan olet kil-
tisti. Lupaan olla kiltti poju. Nuole paremmin, syvemmältä, ei kelpaa. Vai haluatko
vielä vitsaa? Älä rouva hyvä lyö enää. Onko pojun munissa vielä siementä tädille?
Vai oletko runkannut pallit tyhjäksi? En täti hyvä ole runkannut, olen säästänyt sper-
maa ,saanhan tulla tädin syliin, haluttaa? No tule nyt sitten seisooko sinulla, ai täältähän
löytyy kunnon aisa, ei uskoisi. Saimme molemmat nauttia toisistamme. Löytyi sieltä
tyynyn alta myös kirjekuori ,mikä sisälsi paperirahaa jonkin verran. Seuraavan viikon
vaihteen ohjelmastakin keskusteltiin sen verran että sitten ei tule selkäsaunaa.
Lupasin hieroa tädin ihanasti.
 
Viimeksi muokattu:
Vaimo
Meillä on remmi vaatekaapissa valmiina kurinpalautukseen. Mieheni on vanhan kasvatuslinjan kannalla, että vaimon on toteltava miestään. Jos en tottele, kun komennetaan, niin nahkaremmi palauttaa käyttäytymissäännöt mieleen. Pääosin olemme tietysti tasa-arvoisia, mutta tietyissä asioissa mieheni käyttää määräysvaltaa selkäsaunalla. Jos olen ollut tosi lapsellinen kiukuttelija saan risua poikittain polvella. Kovin usein en enää kiukuttele, sillä vitsa jätetään selkäsaunan jälkeen muutamaksi päiväksi näkyville ja se on noloa, jos tulee vieraita.

Viimeksi sain remmiä viime lauantaiaamuna, koska käyttäydyin huonosti. Kaava on aina sama: ensin varoitetaan ja jos en vieläkään tottele, mieheni hakee remmin kaapista ja komentaa laskemaan housut alas. Tässä vaiheessa selkäsauna on jo varma, anteeksipyynnöt eivät enää auta. Sitten on kumarruttava sängylle peppu pystyssä ja remmi alkaa viuhua paljaalle pyllylle. Muutaman vetelyn jälkeen olen jo nöyrää tyttöä, mutta kuritus jatkuu niin kauan kuin mieheni näkee sen tarpeelliseksi eli pitkään sen jälkeen kun olen päästänyt ensimmäisen parun ja kiltteysvakuutuksen. Meillä remmitetään kunnolla pylly punaraidalliseksi eikä vain muutamaa läpsäisyä. Selkäsaunan jälkeen on puhuttelu ja minun on pyydettävä anteeksi ja todettava, että remmiä tuli aiheesta. Remmin pelko on nykyään sen verran vahva, että käyttäytymiseni on muuttunut.

Mieheni sisar - ja varmaan hänen miehensäkin - tietää kotikuristamme (koska näki kerran esilläolevan vitsan ja on kerran ollut paikalla, kun minua komennetaan ja uhataan remmillä, jos en tottele. Noloa.). En taida kuitenkaan olla ainoa vaimo, jota kuritetaan.
 
vaimo 41 v
olen 41 vuotias nainen minulla ja minun miehellä on käytössä kotikuri heti suhten alkuaikoina mies ilmoitti että turhat riidat ratkaistaan piiskalla ja hän on perheen pää jos nyt on käynyt niin että miehen mielestä tarvitsen piiskaa (siis ihan oikeat syyt ei liity mitenkään seksiin siellä muut jutut mutta ei piiska ) hän sanoo että akka nyt meni liian pitkälle että nyt tulee piiskaa hän käskee minun laskea kakki housusuni nilkoihin ja käydä makaamaan tuolin selkä nojalle pylly pystyssä siten mieheni ottaa housuistaan vyö jolla saan kurituksen mies ilmoittaa monta lyöntiä saan ja mistä syystä sitten alkaa armton piiskaus piiskauksen jälkeen kiitän piiskauksesta ja menen nurkaan 15 minuutiksi jonka jälkeen mies kysyy miksi sain piiskaa jos osaan vastata hyvin saan luvan mennä jos en niin sitten mietitään vielä vartti ja sitten kysytään uudstaan niin kauan että oppi on mennyt perille sem jälkeen toiminta jatkuu normaalisti minä saan piiskaa vaikka olisi vieraita jos rikot sääntöjä vieraiden aikana saat myös piiskaa vieraiden aikana ja heidän nähden ja jotenkin tuntuu että kun piiskaa saa vieraiden edessä se on kovempaa koska mieheni haluaa todistaa että hän pitää minut kurissa ja nuhteessa ja oikaisee piiskan avulla jos tarve vaatii
 
Lähes 30 yhteistä vuotta
Kiinnostaisi tietää, miten vaimot suhtautuvat tuohon remmistä saamiseen? Eli ovatko naiset sitä mieltä, että on oikein pitää kotikuria yllä remmillä tai piiskalla tai ovatko vaimot sitä mieltä, että piiskaus on ollut ansaittua ja että he ovat olleet sen tarpeessa ja sen jälkeen on taas helmompaa olla?

Itse olen nainen ja itse kaipaan joskus tuota piiskausta. Nykyisin pystyn sanomaan jo miehelleni, että minulla on niin levoton olla tai olen ollut tuhma, että olisi piiskauksen aika. (Ei näin käy kuin muutaman kerran vuodessa.)

Tämä vaikuttaa varmaan tyhmältä, mutta meillä remmi on yksi rakkauden tunnustamisen muoto. Kun olen itse sen tarpeessa, mieheni ei ihan siltä istumalta innostu, mutta on huomannut sen positiivisen vaikutuksen, mikä siihen liittyy, antaa remmistä ja ihan kunnolla. Seksi sen jälkeen on ihanaa.
 
Eukko30v
Sain eilen ukolta selkääni pitkästä aikaa, kun aikani vittuilin ja soitin suutani. Kerran se varotti ja kun en totellu, se vetas polville poikittain ja kiskas housut kinttuihin ja sitten tuli vyöstä ja lujasti. Ei ollu ens kerta, ja oon ite luvan antanu, mutta voisko joku viisas kertoa, miksi se kiihottaa, vaikka eilenkään ei tosiaan ollu mistään seksileikistä kyse? Jälkeenpäin olin aivan kiimanen ja otin kiltisti suihinki siinä. Outoa?
Tykkäänsaata piiskaa,remmiä jalatlevällään takaapäin piiskattuna näkee miten pimppi toimii orgasmissa,
 
Viimeksi muokattu:
Nainen35V
Kummallinen kysymys. Ei kai 'meitä naisia' mikään vaivaa, kyllä monet miehetkin haluavat piiskaa. Seksuaalisuus ja sen toteuttaminen on monimuotoista.

Yhtä hyvin voisi nostaa esille minkä hyvänsä seksuaalisuuteen liittyvän asian ja kysyä mikä sitä harrastavia vaivaa, vai mitä?
Käytämme koivuvitsaa sex,kuritus käytössä molempien hyväksymällä tavalla meillä ei kumpikaan alista toista olemme tasavertaisia olen kanssasi samaa mieltä lisukkeet sex elämässä ovat hyvä mauste ja joskus välttämättömyys parisuhteen kannalta jos jämähtämme vanhoihin kaavoihimme voijopa parisuhte mennä tehkää mistä pitättä,mikätekee hyvää.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä viellä joskus
Itse tykkään saada polvenpäällä kämmenellä ja sen jälkeen joko sängynpäällä maaten remmistä, tai toinen kumartuneena sovankäsinojan päällä.

Haluaisin myös joskus kokea miltä tuntuisi remmin jälkeen joutua nurkkaan seisomaan ja sen jälkeen joutua vitsan hakuun. Sitten saada kunnolla vitsaa ja kiittää jokaisesta iskusta.
tätä en viellä ole uskaltanut miehelleni ehdottaa, mutta jospa sitten joskus.

Toisaalta mieheni on liian lempeä kuritus mielessä vaikka olen pyytänyt häntä olemaan ankaranpi. Esim jos saan remmistä niin ei tarvi kun vähän kiemurrella ja sanoa ,ai kun sattuu.niin hän lopettaa. Musta olis ihana saada kunnon vanhanajan selkäsauna mikä päättyisi vasta kun rankaisian mielestä olisin saannut tarpeeksi.
Olisi mielenkiintoista jos pystyisi kyyneleet silmissä anelemaan lopettamista tietäen että vitsan saaminen loppuu sitten kun on 20 täynnä.
 
Sepetius
Olin runkkaamassa kun tätini ylläätti ja anto remmiä, kun seiso nai mut lattialla ja anto sen jälkeen remmiä etten kerro. Sen jälkeen on antanut remmiä kunnolla ja kun seisoo kunnolla nai kunnolla vaikka onkin vanhempi nainen. Se haluu antaa remmiä ennen kun haluu naida.
Sama vika mun tutullani. Käyn lainaamassa siltä usein rahaa lainaksi, Maksan takaisin luonnossa, Ne ottavat multa vaatteet pois, Ja antavat mulle selkään, Sen jälkeen sen muija menee makkariin, minä menen hetken päästä perässä, Ja rupean naimaa sitä muijaa, Kun olen saanut orkun, Se ukko tulee vitsan kanssa ja antaa mulle selkään, Vie keittiöön ja jos sen vaimo käskee poika tänne, Menen naimaa sitä lisää, Ja taas kun saan orkun ukko tulee ja piiskaa minut, ekaksi muijansa päällä, sen jälkeen vie keittiöön piiskattavaksi, Ja ainoa syy että menen aina uudestaan sinne on RAHA. He maksavan mulle hyvin mun mielestäni.
 
Viimeksi muokattu:
Vaimoke.
Tykkäänsaata piiskaa,remmiä jalatlevällään takaapäin piiskattuna näkee miten pimppi toimii orgasmissa,
Olen saanut piiskaa 20 vuotta ja antanut kuitenkin se maistuu hyvälle jokakerta annamme sex piiskaa ja kuritusta toisillemme tarvittaissa koviakin selkäsaunoja pitkälläpajuvitsalla sesaaltaan kyllä pyllypomppii,jalatpotkivat kun tämän akan alapäätä hoitetaan annan miehelleni samanlaisia selkäsaunoja tarvittaissa itse tarvitsen useammin välillä minut remmitään hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
yksinäinen poikamies
Olen saanut piiskaa 20 vuotta ja antanut kuitenkin se maistuu hyvälle jokakerta annamme sex piiskaa ja kuritusta toisillemme tarvittaissa koviakin selkäsaunoja pitkälläpajuvitsalla sesaaltaan kyllä pyllypomppii,jalatpotkivat kun tämän akan alapäätä hoitetaan annan miehelleni samanlaisia selkäsaunoja tarvittaissa itse tarvitsen useammin välillä minut remmitään hyvin.
Voi voi miten ihana tuo kuullostaa!Mitä varten minä en saa löytä samanlainen nainen!Vaikka olen masokisti kyllä minäkin voitaisin tehdä samalla tavalla minun naisille joka minä itse haluan saada!Siis minäkin voin annaa nainen piiskaa jos hän antaa minulle!
 
Viimeksi muokattu:
Remmitystä.
Olen saanut piiskaa 20 vuotta ja antanut kuitenkin se maistuu hyvälle jokakerta annamme sex piiskaa ja kuritusta toisillemme tarvittaissa koviakin selkäsaunoja pitkälläpajuvitsalla sesaaltaan kyllä pyllypomppii,jalatpotkivat kun tämän akan alapäätä hoitetaan annan miehelleni samanlaisia selkäsaunoja tarvittaissa itse tarvitsen useammin välillä minut remmitään hyvin.
Vaimoni antaa minulle koviakin selkäsaunoja saan remmiä sylissä alkupaloina jota jatketaan seisaaltaan saan noin 10-15 minutin remmityksiä pajupiiskaakin käytetään pakaratsaavat kyytiä alapää on rantuinen,punoittaa saan välillä helliä saunoja sylissä ohuella koivuvitsalla vaimoni itse tykkää hyvistä pitkään annettavista piiskauksista.
 
Viimeksi muokattu:
tahtoosaada
Jos ei muuten saa, niin pitää pyytää. Vaikka remmistä jää melkoiset mustelmat moneksi päiväksi, niin säännöllisesti pitää saada. Jos on viikonkin ollut ilman, niin pyydän mieheltäni (jos en viitsi haastaa riitaa)
 
vierailija
Muistan vuosien takaa erään rouvan joka kävi hierottavana oli mun pitkä aikainen asiakas. Erään kerran hällä olo mukana kaksi vappuhuiskaa. Oli vappuviikko. Kertoi nimipäivänsä kunniaksi ostaneen ne. Sanoin että niilläkö pakarat hierotaan vastaus oli voishan kokeilla. Siitä alkoi vuosia kestänyt erilaisten piiskasenssio kausi. Taiteilija rouva keksi monia versioita oli havua hamppuköyttä nahkaa mustaa sauvvaa ja usein kämmenellä pakarat punaiseksi hieronnan lopuksi..joskus hieroin monet orgut tälle blondille...
 
vierailija
Muistan vuosien takaa erään rouvan joka kävi hierottavana oli mun pitkä aikainen asiakas. Erään kerran hällä olo mukana kaksi vappuhuiskaa. Oli vappuviikko. Kertoi nimipäivänsä kunniaksi ostaneen ne. Sanoin että niilläkö pakarat hierotaan vastaus oli voishan kokeilla. Siitä alkoi vuosia kestänyt erilaisten piiskasenssio kausi. Taiteilija rouva keksi monia versioita oli havua hamppuköyttä nahkaa mustaa sauvvaa ja usein kämmenellä pakarat punaiseksi hieronnan lopuksi..joskus hieroin monet orgut tälle blondille...
Kuinka vanha blondi on?Oletko vielä kiinnostunut saada orgamia samasta asiasta?Minä olen vapaaehtoinen autaa sinua jos se vaan koskee piiskaa
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä