Remmistä

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo 42
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaimo on ottanut tavakseen piiskata minut milteimpä joka viikonloppu joskus parikin kertaa. Pahimman kerran nöyryytti mua kun sisarensa olivat kylässä, olin ottanut vähän viinaa ja sekös hänet sai suuttumaan, tarttui korvaani, vei makuuhuoneeseen komensi minut kontalleen vuoteen laidalle takamus paljaana ja sain todella tuntuvan selkäsaunan. VYÖN ÄÄNI JA PARAHDUKSENI TIETYSTI KANTAUTUIVAT SISARTENSA KORVIIN. VIHDOIN LOPETETTUAAN JÄTTI MINUT YKSIN ITKEMÄÄN HUONEESEEN, KUN ITKUNI LOPPUI AJATTELIN ETTEN MENE ENÄÄ TAKAISIN, SEURAANSA MUTTEN USKALTANUT OLLA MENENÄTTÄKÄÄN, LOPPUILTA MENI VARSIN VAITONAISISSA MERKEISSÄ.
Silloin päätin muuttaa lopullisesti pois ja hakea eroa. Emme eron jälkeen enää ole olleet tekemisissä, mutta olen kuullut exäni asustelevan jonkun itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa, en tiedä jatkuuko meno samanlaisena mutta vielä vuosien jälkeen minua vaivaa tuo tapahtuma, en tiedä palaanko koskaan enää ennalleen? Ne löylytykset jotka sain ollessamme kahden olisin kestänyt mutta se että alistamisestani tuli julkinen oli minulle liikaa.
 
strykpojke
Vaimo on ottanut tavakseen piiskata minut milteimpä joka viikonloppu joskus parikin kertaa. Pahimman kerran nöyryytti mua kun sisarensa olivat kylässä, olin ottanut vähän viinaa ja sekös hänet sai suuttumaan, tarttui korvaani, vei makuuhuoneeseen komensi minut kontalleen vuoteen laidalle takamus paljaana ja sain todella tuntuvan selkäsaunan. VYÖN ÄÄNI JA PARAHDUKSENI TIETYSTI KANTAUTUIVAT SISARTENSA KORVIIN. VIHDOIN LOPETETTUAAN JÄTTI MINUT YKSIN ITKEMÄÄN HUONEESEEN, KUN ITKUNI LOPPUI AJATTELIN ETTEN MENE ENÄÄ TAKAISIN, SEURAANSA MUTTEN USKALTANUT OLLA MENENÄTTÄKÄÄN, LOPPUILTA MENI VARSIN VAITONAISISSA MERKEISSÄ.
Silloin päätin muuttaa lopullisesti pois ja hakea eroa. Emme eron jälkeen enää ole olleet tekemisissä, mutta olen kuullut exäni asustelevan jonkun itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa, en tiedä jatkuuko meno samanlaisena mutta vielä vuosien jälkeen minua vaivaa tuo tapahtuma, en tiedä palaanko koskaan enää ennalleen? Ne löylytykset jotka sain ollessamme kahden olisin kestänyt mutta se että alistamisestani tuli julkinen oli minulle liikaa.
Minä haluaisin mielellään tutusta sinin äxxä,tiedätkö jos hän seurastele enää se nuori mies?Kyllä se nainen saa anna minulle joka viikonloppu remmillä
 
Viimeksi muokattu:
Master
Itse tykkään saada polvenpäällä kämmenellä ja sen jälkeen joko sängynpäällä maaten remmistä, tai toinen kumartuneena sovankäsinojan päällä.

Haluaisin myös joskus kokea miltä tuntuisi remmin jälkeen joutua nurkkaan seisomaan ja sen jälkeen joutua vitsan hakuun. Sitten saada kunnolla vitsaa ja kiittää jokaisesta iskusta.
tätä en viellä ole uskaltanut miehelleni ehdottaa, mutta jospa sitten joskus.

Toisaalta mieheni on liian lempeä kuritus mielessä vaikka olen pyytänyt häntä olemaan ankaranpi. Esim jos saan remmistä niin ei tarvi kun vähän kiemurrella ja sanoa ,ai kun sattuu.niin hän lopettaa. Musta olis ihana saada kunnon vanhanajan selkäsauna mikä päättyisi vasta kun rankaisian mielestä olisin saannut tarpeeksi.
Olisi mielenkiintoista jos pystyisi kyyneleet silmissä anelemaan lopettamista tietäen että vitsan saaminen loppuu sitten kun on 20 täynnä.
Oletkohan jo löytänyt maisterin itsellesii
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen40 Rouva tykkään saata silloin tällöin vitsaa tai remmiä mieheni antaa liian harvoin olen löytänyt saman ikäisen naiskumpanin pitämme samoista asiosta olemme pelkissä rinssikoissa antaissa ja saatessa tuntuu ihanalta jo kun reitemme kohtaavat remmitykset,piiskaukset hoitetaan sylissä on ihanaa olla potkimassa naisen sylissä pyrtö punoittaa pitkän käsittelyn jäljiltä .
 
Nautin piiskauksesta
Kyllä meilläkin piiskataan ja myös mua kiihottaa se kovasti. Oikeastaan kiihotun jo siinä vaiheessa, kun mies komentaa ottamaan housut alas. Ei siinä mitään kummallista mielestäni ole, ja et tosiaan ole mikään outo lintu, kyllä meitä aika paljon on. -Kivusta en sinänsä tykkää, mutta kyllä sen kestää. Koko rituaali on äärimmäisen kiihottava, kun joutuu alistumaan ja asettumaan miehen eteen pylly paljaana kuritettavaksi. Oikein tahallani joskus ärsytän, että saisin kunnolla remmistä, tarvitsen sitä säännöllisesti.
Jalkoväli kostuu, kun näen mieheni ottavan piiskan. Tiedän, että saan rajua seksiä. Piiska vihloo paljaita pakaroita, mutta kipu vaihtuu nautinnoksi, kun mies työntää kyrpänsä tapaapäin pilluuni. Hän panee syvälle ja hyväilee rintojani. Nussiminen jatkuu vielä edestäkin päin. Pakarani ovat arat ja samaten jalkovälini, mutta olen raukea ja onnellinen saatuani kunnon käsittelyn.
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Jalkoväli kostuu, kun näen mieheni ottavan piiskan. Tiedän, että saan rajua seksiä. Piiska vihloo paljaita pakaroita, mutta kipu vaihtuu nautinnoksi, kun mies työntää kyrpänsä tapaapäin pilluuni. Hän panee syvälle ja hyväilee rintojani. Nussiminen jatkuu vielä edestäkin päin. Pakarani ovat arat ja samaten jalkovälini, mutta olen raukea ja onnellinen saatuani kunnon käsittelyn.
Minäkin nauttii mutta silti voin anna joku nainen piiskaakin vaikka itse olen masokisti!
 
Viimeksi muokattu:
Rajua käsittelyä
Minäkin nauttii mutta silti voin anna joku nainen piiskaakin vaikka itse olen masokisti!
Mieheni kiihottuu, kun saa alistaa minua. Mies ottaa kaapista remmin ja komentaa minua paljastamaan perseeni. Itsekin jalkoväli kostuu hänen määrilystää. Muutaman kerran mies läimäyttää pakaroilleni ja hänen kyrpänsä kovettuu. Hän työntää sen takaapäin pilluuni ja höylätä. Silmissäni mustenee, kun hän panee rajusti. Lopuksi hän laukeaa sisääni. Yleensä emme ole vielä tyydytettyjä ja mieheni piiskaaminua kunnes hänen kyppänsä seisoo jälleen. Hän panee minua edestä ja takaa. Työntää kovan kalunsa myös aunukseeni. Käsittelyn jäljiltä minun täytyy seisoa ja kävellä hajareisin , kun pakarani ja jalkoväli on hellänä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Toivoisin vielä joskus löytäväni miehen, joka antaisi risua tai remmiä minulle, kun olen ollut tuhma. Paljaalle pyllylle, eikä lopettaisi, vaikka rimpuilisin ja itkisin. Antaisi niin paljon vitsaa, kun tarvitsen.
Lapsena isä piiskasi paljaalle ja tätä kaipaan, vaikka silloin itketti ja hävettikin, kun tiesi, että kerrostalossa varmaan kuuluu naapuriin. Tosin kaikki kaverit tiesivät muutenkin, että minä saan piiskaa, koska risu roikkui meillä oven pielessä ja muita lapsia ei ollut. Kavereiden edessä ei sentään piiskattu mutta, jos serkut (sekä pojat että tytöt) olivat kylässä, he saivat katsella, samoin meillä usein vieraillut isoäiti.
Lapsuuteni risuista huolimatta minulle on jäänyt kaipuu saada piiskaa, ja muistan että jo nuorena kostuin, kun ajattelin piiskaa. Tosin isän antama piiska vain hävetti ja sattui, päiväunissani minua piiskasi tuntematon setä.
 
vierailija
Toivoisin vielä joskus löytäväni miehen, joka antaisi risua tai remmiä minulle, kun olen ollut tuhma. Paljaalle pyllylle, eikä lopettaisi, vaikka rimpuilisin ja itkisin. Antaisi niin paljon vitsaa, kun tarvitsen.
Lapsena isä piiskasi paljaalle ja tätä kaipaan, vaikka silloin itketti ja hävettikin, kun tiesi, että kerrostalossa varmaan kuuluu naapuriin. Tosin kaikki kaverit tiesivät muutenkin, että minä saan piiskaa, koska risu roikkui meillä oven pielessä ja muita lapsia ei ollut. Kavereiden edessä ei sentään piiskattu mutta, jos serkut (sekä pojat että tytöt) olivat kylässä, he saivat katsella, samoin meillä usein vieraillut isoäiti.
Lapsuuteni risuista huolimatta minulle on jäänyt kaipuu saada piiskaa, ja muistan että jo nuorena kostuin, kun ajattelin piiskaa. Tosin isän antama piiska vain hävetti ja sattui, päiväunissani minua piiskasi tuntematon setä.
Minä haluan antaa sinulle risua ja remmiä!Tule tänne mun luo!Minä olen mies ja asun yksin!
 
vierailija
Toivoisin vielä joskus löytäväni miehen, joka antaisi risua tai remmiä minulle, kun olen ollut tuhma. Paljaalle pyllylle, eikä lopettaisi, vaikka rimpuilisin ja itkisin. Antaisi niin paljon vitsaa, kun tarvitsen.
Lapsena isä piiskasi paljaalle ja tätä kaipaan, vaikka silloin itketti ja hävettikin, kun tiesi, että kerrostalossa varmaan kuuluu naapuriin. Tosin kaikki kaverit tiesivät muutenkin, että minä saan piiskaa, koska risu roikkui meillä oven pielessä ja muita lapsia ei ollut. Kavereiden edessä ei sentään piiskattu mutta, jos serkut (sekä pojat että tytöt) olivat kylässä, he saivat katsella, samoin meillä usein vieraillut isoäiti.
Lapsuuteni risuista huolimatta minulle on jäänyt kaipuu saada piiskaa, ja muistan että jo nuorena kostuin, kun ajattelin piiskaa. Tosin isän antama piiska vain hävetti ja sattui, päiväunissani minua piiskasi tuntematon setä.
Näin se on,ei se oli kiihottava saada piiskaa vanhemmaltani mutta joku seksikaverista se olisi kiihottava saada piiskaa sen takia haluan olla sinun tuntematon setäsi ja anna sinulle piiskaa samalla tavalla kuin itse haluan saada!
 
vierailija
Toivoisin vielä joskus löytäväni miehen, joka antaisi risua tai remmiä minulle, kun olen ollut tuhma. Paljaalle pyllylle, eikä lopettaisi, vaikka rimpuilisin ja itkisin. Antaisi niin paljon vitsaa, kun tarvitsen.
Lapsena isä piiskasi paljaalle ja tätä kaipaan, vaikka silloin itketti ja hävettikin, kun tiesi, että kerrostalossa varmaan kuuluu naapuriin. Tosin kaikki kaverit tiesivät muutenkin, että minä saan piiskaa, koska risu roikkui meillä oven pielessä ja muita lapsia ei ollut. Kavereiden edessä ei sentään piiskattu mutta, jos serkut (sekä pojat että tytöt) olivat kylässä, he saivat katsella, samoin meillä usein vieraillut isoäiti.
Lapsuuteni risuista huolimatta minulle on jäänyt kaipuu saada piiskaa, ja muistan että jo nuorena kostuin, kun ajattelin piiskaa. Tosin isän antama piiska vain hävetti ja sattui, päiväunissani minua piiskasi tuntematon setä.
Minulla on erilainen suhtautuminen lapsuuden piiskan saantiin. Minua lapsena piiskasi isä ei biologinen. Meilläkin oli vitsa eteisessä kaikkien nähtävillä. Sisko oli 6.5 vuotta nuorempi eikä hän sitä saanut. Mainitsit serkut sai katsella. Muistan elävästi kun isä sisko oli meillä kylässä. Hänellä oli kaksi minua vähän nuorempaa poikaa. Olin maaliskuussa täyttänyt 10v. Pelasimme jotain lautapeliä keittiön pöydällä. Sain idean ottaa salaa meille piparit kaapista. Se oli kiellettyä Äiti tuli silloin keittiöön ja huusi kovalla äänellä syövät jo pipareita. Isä suuttui siitä vei minut olohuoneeseen ja huusi kovasti. Äiti ja pojat tuli perässä. Pojat menivät äitinsä viereen sohvalle. Minä seisoin nojatuolin vieressä jossa isä istui. Isä karjaisi korvaani laske housut. 45 vuoden jälkeenkin muistan miten hirveen pahalle se tuntui kun pojat näki mun pimpin. Seisoin häpeillen isän vieressä. Äiti haki kohta vitsan eteisestä. Isä nosti vatsalleen syliinsä ja piiskasi.
Aikuisiällä en ole halunnut lapsuus muistojen takia piiska leikkejä.
 
vierailija
Minulla on erilainen suhtautuminen lapsuuden piiskan saantiin. Minua lapsena piiskasi isä ei biologinen. Meilläkin oli vitsa eteisessä kaikkien nähtävillä. Sisko oli 6.5 vuotta nuorempi eikä hän sitä saanut. Mainitsit serkut sai katsella. Muistan elävästi kun isä sisko oli meillä kylässä. Hänellä oli kaksi minua vähän nuorempaa poikaa. Olin maaliskuussa täyttänyt 10v. Pelasimme jotain lautapeliä keittiön pöydällä. Sain idean ottaa salaa meille piparit kaapista. Se oli kiellettyä Äiti tuli silloin keittiöön ja huusi kovalla äänellä syövät jo pipareita. Isä suuttui siitä vei minut olohuoneeseen ja huusi kovasti. Äiti ja pojat tuli perässä. Pojat menivät äitinsä viereen sohvalle. Minä seisoin nojatuolin vieressä jossa isä istui. Isä karjaisi korvaani laske housut. 45 vuoden jälkeenkin muistan miten hirveen pahalle se tuntui kun pojat näki mun pimpin. Seisoin häpeillen isän vieressä. Äiti haki kohta vitsan eteisestä. Isä nosti vatsalleen syliinsä ja piiskasi.
Aikuisiällä en ole halunnut lapsuus muistojen takia piiska leikkejä.
Jos minun vanhemmat oli piiskanut minua minä luulen eli olen aika vama että olis samanlainen kuin sinä mutta kun en saanut piiskaa lapsena sen takia rupesin fantasioimaan kuinka kiihottava se olisi alistaa minua ja nöyryyttää minua minun seksipartneri edessä jos saisin joku partneri
 
vierailija
Maanantaina työvuoro venyi kolme tuntia suunnitellusta. Mies oli laittanut viestiä, mutta en ollut ehtinyt omaa puhelinta vilkuilla. Ensin huojentunut, ja sen jälkeen vihainen oli kun kotia lähtiessä soitin, oli ollut huolissaan kun työmatkaakin on jonkun verran. Sanoi puhelimessa, että selkääni sietäisin saada, ja kotona ilmoitti, että aikoo uhkauksensa myös toteuttaa. Lupa hänellä siihen on, näistä mieltymyksistä on juteltu jo suhteen alkumetreillä omasta aloitteestani, ja yleensä moinen ilmoitus aiheuttaisikin kiehtovaa jännitystä, pelkoa, ja nolostumista. Nyt oli kuitenkin raskas työpäivä alla, työasiat ja stressi kiristi ja ajatus selkäsaunasta lähinnä itketti, joten sain niskahieronnan ja huomautuksen, että kun selkäsauna on ilmoitettu, se myös sopivalla hetkellä annetaan.
Tänään mies sitten asioilla ollessaan soitti, että tunnin kuluttua on kotona ja sitten hoidetaan kuriasiat järjestykseen. Perhosia vatsanpohjassa odottelin, enkä kyennyt katsomaan edes silmiin, kun mies viimein tuli. Sain kehotuksen hakea muutaman sopivan vitsan, ja nolona niitä takapihan pajukosta nipsin miehen katsellessa terassilla.
Sitten kehoitus käydä sängylle vatsalleen ja takapuoli paljaaksi. Kämmen kävi pakaroiden yli silittäen, ja alkoi sitten läimäytellä. Ensimmäiset läimäykset ei tunnu juuri missään, mutta polte kasvaa joka iskulla, ja kohta jo kiemurtelin voihkien pakaroitani pehmentävän kämmenen kurituksessa.
Kun pakaroille oli lämmitelty kuumottava puna, oli ensimmäisen vitsan vuoro. Pala kurkussa kuuntelin, kun mies kokeili viuhautella vitsoja ilmassa, ja saman tien ensimmäinen sivallus kirveli pakaroilla.
Edellisestä kerrasta on aikaa, ja ensimmäisestä sivalluksesta asti kirvely oli tuskallista. Mies ei pitänyt kiirettä, kun kirvely alkoi hipoa sietokyvyn rajoja, antoi kiemurrella pois alta, ja odotti, että keräsin itseni ja asetuin takaisin paikalleni, ja sitten taas jatkettiin.
Vitsomisen loputtua kirvely oli polttava ja sydän kävi kurkussa kun kuulin tutun soljen kilahduksen miehen irrotellessa vyön housuistaan. Sain vielä viitisentoista tuntuvaa sivallusta remmillä. Vitsat jättivät kirvelevät juovansa ja remmi hiljalleen kohoavat mustelmat, joita silittelen mies otti kainaloonsa. Piti hyvänä ja lähellä koko ajan silitellen että sain rauhoittua, minkä jälkeen jalkojani levittäen ja upotti sormensa valuvan märkään vakooni.
 
vierailija
Joskus, melko usein, fantasioin tilanteesta, jossa nainen saa toiselta naiselta piiskaa niin, etten saa seurata sitä. Tiedän siis, että tilanne on menossa, mutta en saa ainakaan katsoa sitä ja en mahdollisesti myöskään kuunnella, en ainakaan niitä osuuksia, joissakin kuulustellaan. Perusteena olisi kuritettavan yksityisyys. Itkun kuuleminen ei haittaisi, mutta puheesta ei saisi saada selvää.
Jos olisin esimerkiksi kurituksen alkaessa muualla, en saisi tulla määrättyä etäisyyttä lähemmäs kuritustilan ovea ja, jos joutuisin menemään ohi, pitäisi mennä hidastelematta, sormet korvilla tms. ja, oven ollessa raollaan, katse poispäin. Ulkona ollessa en niin ikään saisi oleskella näköetäisyydellä ja/tai niin lähellä, että sanat erottuu.
Jos taas olisin samassa huoneessa, minut komennettaisiin ulkopuolelle ja ulkona ollessa riittävän etäisyyden päähän.
Jos taas toinen saisi kuritusta ja itse vain häpeänurkassa seisomista, minut voitaisiin komentaa tiettyyn paikkaan istumaan ja odottamaan. Joutuisin pitämään kuulokkeita tai kuulosuojaimia ja mahdollisesti kuuntelemassa musiikkia, radiota tms. Voisi myös olla, että aloittelisin häpeänurkkaa samassa tilassa luurit korvilla niin, että sermi, auki oleva kaapin ovi, selkänoja tms. estäisi ainakin suoran näkyvyyden vaikka kääntyisinkin.
 
vierailija
Minulla on uusi naispuolinen ystävä. Hän on noin 6 vuotta minua vanhempi. Tapasimme netin keskustelupalstalla. Kirjoittelimme alussa yleisellä keskustelupalstalla toisillemme. Pian siirryimme yksityisen viesteihin. 1kk tapasimme ensi kerran. Puhuimme asioista kun asioista. Kävin hänen luonaan pari kertaa. Emme edes halanneet. Hän sanoi että ei pidä halailusta. Muutaman kerran jälkeen jäin yöksi. Nukuimme eri huoneissa sen minkä nukuimme. Olin taas hänen luonaan huomasi että minulla kalu on kovana. Katselimme hetken toisiamme silmiin emmekä sanoneet mitään. Hän ehdotti että käväisimme kauppakeskukseen. Onneksi oli pitkä takki mukana i. Seurasin häntä kun hän teki oostoksia. Hän pyysi että jäisin hetkeksi kahvioon. Istuin 20 minuuttia kahviossa. Kun hän tuli oli vienyt ostokset autoon. Saavuimme takasin hänen luokseen. Pyysi minua lämmittämään saunan . Kävelin saunalle ja hän vei ostokset sisälle. Sytytin kiuasta kun hän tuli saunalle. Kynsi haluaisinko tienata vähän rahaa. Kysyin miksi voinhan auttaa ystävää ilman palkkiota. Ei tarvi hän sanoi. Kyllä hän maksaa. Hän sanoi että mennään sisälle niin neuvotellaan. Kävelimme sisälle ja istuimme sohvalle. Hän sanoi että hänellä on isot työ paineet ja haluaisi purkaane. Jos suostun että hän saa antaa minulle remmiä ja piiskaa niin saisin siitä rahaa. Sanoin että minun pitää miettiä. Ja etten ole koskaan harrastanut sellaista. Ilta meni muu juttelun merkissä. Ja kävin me kumpikin vuorollaan saunassa. Nukun taas eri huoneessa. Näimme taas seuraavana viikonloppuna ja sanoin hänelle että homma käy että sen rahan voit kyllä jättää kukkaroonsa. Mitään ei tapahtunut sinä viikonloppuna. Emme nähneet pariin viikonloppuun kun molemmilla oli kiireitä. Lähetimme muutamia viestejä kännykällä. Ja sovimme että nähdään hänen luonaan. Saavuin hänen luokseen. Ja soitin ovikelloa. Hän tuli avaamaan oven Ja sanoi heti että käytöllä nyt mitä kysyin. Se että saan purkaa paineita. No joo sanoin. Hän otti kädestä kiinni ja vei makuhuoneeseen sa. Sitoi kädet selän taakse ja jalat yhteen. Sitten hän otti reiällisen suu pallon ja laittoi sen minulle ja kiristi remmin. Hän sanoi että se on sitä varten että kukaan ei kuule. Hän kaatoi minut vatsalleen sängylle en ja kävi kaapilla. Tynsin kun hän löi jollain remmillä minua jalkoihin. Ei tästä tuu mitään hän sanoi. Avasi käsiraudat ja kiinnitin toisen käteni sängyn päätyyn sitten hän otti piirongin laatikosta narua ja sitoi toisen käteni myös sängyn päätyyn. Sängyn päädyssä oli valmiina 2 metalli rengasta kiinnitettynä. Sitten hän otti sakset ja leikkasi vaatteet pois päältäni yritin sanoa jotain mutta ei siitä tullut mitään koska suussani oli suu pallo. Sitten hän löi minua jollain raipalla. Se sattui kun salama. Tunsin viiltävän kivun takamuksesani. Yritin pidätellä huutoa. Kun hän löi toisen kerran huusin kivusta mutta ei suusta tullut muuta kun örinää suupallon ansiosta. Hän löi viellä ainakin 5 kertaa vaikeroi ja pyörin sängyssä. Sitten hän lähti huoneesta. 5 minutin päästä hän tuli takaisin ja irrotti suupallon. Sanoi että olin rohkea kun annoin hänen päästää höyryjä ja kiitti sitten hän irrotti kädet ja jalat. Takapuoli tuntui kipeältä enkä halunnut istua. Joten jäin makaan vatsallani sänkyyn. Hän toi minulle lasissa votkaa. Ja nousin ylös ja puin päälleni hänen antamat vaatteet. Harmaan gollege housut ja paidan Hän viellä kiitti. Iltamme kului taas Puhellen ja keskustellen. Seuraavana päivänä kun olin lähtemässä hän oli antamassa minulle 200 euroa sanoin ei tarvitse että pitää ystävää auttaa.
 
vierailija
Minulla on uusi naispuolinen ystävä. Hän on noin 6 vuotta minua vanhempi. Tapasimme netin keskustelupalstalla. Kirjoittelimme alussa yleisellä keskustelupalstalla toisillemme. Pian siirryimme yksityisen viesteihin. 1kk tapasimme ensi kerran. Puhuimme asioista kun asioista. Kävin hänen luonaan pari kertaa. Emme edes halanneet. Hän sanoi että ei pidä halailusta. Muutaman kerran jälkeen jäin yöksi. Nukuimme eri huoneissa sen minkä nukuimme. Olin taas hänen luonaan huomasi että minulla kalu on kovana. Katselimme hetken toisiamme silmiin emmekä sanoneet mitään. Hän ehdotti että käväisimme kauppakeskukseen. Onneksi oli pitkä takki mukana i. Seurasin häntä kun hän teki oostoksia. Hän pyysi että jäisin hetkeksi kahvioon. Istuin 20 minuuttia kahviossa. Kun hän tuli oli vienyt ostokset autoon. Saavuimme takasin hänen luokseen. Pyysi minua lämmittämään saunan . Kävelin saunalle ja hän vei ostokset sisälle. Sytytin kiuasta kun hän tuli saunalle. Kynsi haluaisinko tienata vähän rahaa. Kysyin miksi voinhan auttaa ystävää ilman palkkiota. Ei tarvi hän sanoi. Kyllä hän maksaa. Hän sanoi että mennään sisälle niin neuvotellaan. Kävelimme sisälle ja istuimme sohvalle. Hän sanoi että hänellä on isot työ paineet ja haluaisi purkaane. Jos suostun että hän saa antaa minulle remmiä ja piiskaa niin saisin siitä rahaa. Sanoin että minun pitää miettiä. Ja etten ole koskaan harrastanut sellaista. Ilta meni muu juttelun merkissä. Ja kävin me kumpikin vuorollaan saunassa. Nukun taas eri huoneessa. Näimme taas seuraavana viikonloppuna ja sanoin hänelle että homma käy että sen rahan voit kyllä jättää kukkaroonsa. Mitään ei tapahtunut sinä viikonloppuna. Emme nähneet pariin viikonloppuun kun molemmilla oli kiireitä. Lähetimme muutamia viestejä kännykällä. Ja sovimme että nähdään hänen luonaan. Saavuin hänen luokseen. Ja soitin ovikelloa. Hän tuli avaamaan oven Ja sanoi heti että käytöllä nyt mitä kysyin. Se että saan purkaa paineita. No joo sanoin. Hän otti kädestä kiinni ja vei makuhuoneeseen sa. Sitoi kädet selän taakse ja jalat yhteen. Sitten hän otti reiällisen suu pallon ja laittoi sen minulle ja kiristi remmin. Hän sanoi että se on sitä varten että kukaan ei kuule. Hän kaatoi minut vatsalleen sängylle en ja kävi kaapilla. Tynsin kun hän löi jollain remmillä minua jalkoihin. Ei tästä tuu mitään hän sanoi. Avasi käsiraudat ja kiinnitin toisen käteni sängyn päätyyn sitten hän otti piirongin laatikosta narua ja sitoi toisen käteni myös sängyn päätyyn. Sängyn päädyssä oli valmiina 2 metalli rengasta kiinnitettynä. Sitten hän otti sakset ja leikkasi vaatteet pois päältäni yritin sanoa jotain mutta ei siitä tullut mitään koska suussani oli suu pallo. Sitten hän löi minua jollain raipalla. Se sattui kun salama. Tunsin viiltävän kivun takamuksesani. Yritin pidätellä huutoa. Kun hän löi toisen kerran huusin kivusta mutta ei suusta tullut muuta kun örinää suupallon ansiosta. Hän löi viellä ainakin 5 kertaa vaikeroi ja pyörin sängyssä. Sitten hän lähti huoneesta. 5 minutin päästä hän tuli takaisin ja irrotti suupallon. Sanoi että olin rohkea kun annoin hänen päästää höyryjä ja kiitti sitten hän irrotti kädet ja jalat. Takapuoli tuntui kipeältä enkä halunnut istua. Joten jäin makaan vatsallani sänkyyn. Hän toi minulle lasissa votkaa. Ja nousin ylös ja puin päälleni hänen antamat vaatteet. Harmaan gollege housut ja paidan Hän viellä kiitti. Iltamme kului taas Puhellen ja keskustellen. Seuraavana päivänä kun olin lähtemässä hän oli antamassa minulle 200 euroa sanoin ei tarvitse että pitää ystävää auttaa.
Että tämmönen 15v fantasia teksiti😂
 

Yhteistyössä