Reppu ekaluokkalaiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ekavekara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ekavekara"

Vieras
Meillä ollaan jo katsottu syksyksi reppua, mutta aika hankalalta tuntuu. Kriteerit olis että olis lapsen selkään sopiva ja siinä saisi olla ainakin rintaremmi ellei jopa se lantiovyökin. Lisäksi reppu pitäisi olla "tyttövärinen" Viimeinen kriteeri on tytön itsensä asettama ;)

Millaisia reppuja teidän pienille koululaisille hankitaan / on aijemmin hankittu? Kaikki vinkit kelpaa :)

Mä olen jo ainakin Citymarketissa nähnyt reppuja, mutta kyllä niitä tässä heinäkuun aikana alkaa kauppoihin tulla pilvin pimein. Me ostettiin viime vuonna BR:stä sellanen reppu, missä on sadesuoja mukana. Kätevä vetäistä repun päälle sateella, ettei kirjat kastu. Ainoa huono puoli tässä on se, että se ei ole ns vetoketjureppu vaan menee niillä sellaisilla napsautettavilla soljilla kiinni (sellaset kuin esim. pyöräilykypärissä usein on). Tyttö ei oikein tykkää niistä, kun niihin voi helposti jäädä nahka väliin. Mä en nyt kuitenkaan osta joka luokka-asteelle uutta reppua, kun kerran edellinenkin on vielä ehjä.

Meillä on ollut ekalla ja tokalla luokalla Avanti merkkiset reput, myynnissä esim. Prismassa ja Citymarketissa. Kestäviä, tilavia ja hyvin heijastimilla varustettuja reppuja.

Plussana se, että eivät tuoksu omituisille väkeville käsittelyaineille, kuten esim. Kiinassa valmistetut reput usein tuoksuvat.

[QUOTE="vieras";28679701]Meillä on ollut ekalla ja tokalla luokalla Avanti merkkiset reput, myynnissä esim. Prismassa ja Citymarketissa. Kestäviä, tilavia ja hyvin heijastimilla varustettuja reppuja.

Plussana se, että eivät tuoksu omituisille väkeville käsittelyaineille, kuten esim. Kiinassa valmistetut reput usein tuoksuvat.[/QUOTE]

Ok, pitääpä tutustua näihin Avanti reppuihin. Pojalle meillä on Haltin reppu ja se ollut oikein hyvä, mutta kun ne värit.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja tokaluokkalaisen äiti;28679836:
Ei ne mitään rintaremmejä ja vöitä malta käyttää. Varsinkaan, jos kavereillakaan ei ole.

Isommalla lapsella meilläkin se vyö ollut "turha", mutta kyllä rintaremmi napsautetaan kiinni niin on mukavampi pyöräillä kun reppu on tukevasti selässä.

Esikoiselle ostettiin aikanaan Avanti reppu Prismasta, ja kun nuorempi aloitti koulun kahta vuotta myöhemmin, sai siskonsa vanhan repun. Jota käytti 5 vuotta. Olisi kestänyt pitempäänkin, mutta oli tyyli isolle tytölle sopimaton.
Harva reppu kestää 7 v käyttöä, oltiin tohon tosi tyytyväisiä. Valitettavasti noiden valikoima on ala-asteelle tarkoitettu, mielellään olisi noin kestävän repun ostanut isommallekin koululaiselle...

Tää on vanha ketju mutta vastaan silti kun on varmaan jollekin ajankohtaista. Mä ostin meidän pojalle Punaisen Ristin kaupasta huomiorepun joka on tehty suurimmaksi osaksi heijastinkankaasta. Sitä saa mustalla ja valkoisella kangasosalla. Valitsin tämän, koska asumme katuvalojen ulkopuolella, ja hyvä se ois monella koulutiellä kaupungissakin.

Heijastava reppu (elokuun S-Etu) - SPR Punaisen Ristin kauppa

Meillä on niin lyhyt koulumatka=repun kantomatka! että lapset sai valita ihan vaan silmää miellyttävän repun :), halpa hallista löytyi molemmille (ei nyt kyl. Mitkään kamalan halvat, 29,90e kpl)

Tää on vanha ketju mutta vastaan silti kun on varmaan jollekin ajankohtaista. Mä ostin meidän pojalle Punaisen Ristin kaupasta huomiorepun joka on tehty suurimmaksi osaksi heijastinkankaasta. Sitä saa mustalla ja valkoisella kangasosalla. Valitsin tämän, koska asumme katuvalojen ulkopuolella, ja hyvä se ois monella koulutiellä kaupungissakin.

Heijastava reppu (elokuun S-Etu) - SPR Punaisen Ristin kauppa

Meillä sama, mustaharmaana =)
Kaupaungin keskustassa, liikenne vilkasta

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan

Yhteistyössä