Hae Anna.fi-sivustolta

retket/galinhas

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä horror, 03.12.2004.

1. horror Vierailija

hei!
    oletteko käyttäneet am:n retkipaveluita? olivatsko ns. hintansa väärtejä? vai kannattaako retkeillä omatoimisesti tai paikallisten järjestäjien kanssa?

2. rusina Vierailija

Tultiin nvko sitten galinhaksesta, ei kannata osallistua retkille. Itse keräsimme aina hotellilta porukan ja vuokrasimme parit taksit tai bugit riippui ihan siitä mihin meni, joka paikkaan kun ei pääse tavallisella autolla.

Retket olivat sika hintaisia am:llä. Itse kun tekee retken niin saa akikesta parhaiten ïrti kuin 40 muun suomalaisen kanssa. Hyvää matkaa!!!

3. xxx Vierailija

aurinkomatkojen oppaat olivat perehtyneet tosi hyvin brasiliaan ja retkillä sai ainakin hyvän tietopaketin. jeeppisafari oli ainakin hyvin järjestetty ja palvelu pelasi. olihan sen lisäksi ihan kiva ajella paikallisilla takseilla.

4. Meitä oli neljän hengen porukka ja vuokrattiin yhdeksi päiväksi puggy, millä tutustuttiin lähirantoihin. Saatiin itse päättää kauanko oltiin missäkin paikassa.
    Brasilialaista showta olimme ""omalla retkellä"" katsomassa samassa paikassa kuin am-ryhmä. Ruokailu ja lippu tulivat meille valvemmiksi.
    Sukeltamassa olimme am:n järjestämällä reissulla, oli hyvä!

5. HARTSA Vierailija

Matkanjärjestäjien retket on huiman hintaisia. Kannattaa hakea kontakti ja hommata itse omat reissut. Teimme itse neljä reissua ja säästimme 16 hengen porukalla ainakin 1500 euroa yhteensä.

6. retkeilijä Vierailija

Vertailimme kohteessa am ja tjäre hintoja ja samalla tasolla olivat. Kävimme muutamalla retkellä (tjäre) ja olimme tyytyväisiä. Kyllä se suomenkielinen opastus on aina parempi vaihtoehto kuin joku huonoa englantia (jos sitäkään) puhuva paikallinen. Oppatkin tosin suosittelivat meille ostoksia varten vuokraamaan hotellista auton, mikä olikin hyvä tapa. Shoppaillessa kun opastusta ei tarvitse, mutta muut retkikohteet olisivat jääneet suuriksi mysteereiksi jos ei olisi ollut opasta mukana.

7. Maria Vierailija

Mtä retkiä suosittelette tjär.galinhas?
    Kiitos=)

8. Nasu Vierailija

Jos olet AM:n kautta tilannut matkan suosittelen ehdottomasti tuota Safariretkeä. On kallis mutta on sen väärtti. :eek:)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri