RFSU:n haamu?!

  • Viestiketjun aloittaja Testailija.
  • Ensimmäinen viesti
Testailija.
Antaako tuo rfsu:n testi aina haamun?
Testin ohjeissa sanotaan, että 30min sisällä pitää tulos lukea. Tuon ajan sisällä haamu tuli. Hiukan väriäkin, mutta ei tuo taida mitään merkitä?
Muistelisin, että olen törmännyt huonoihin kokemuksiin kyseisestä testistä.

Ja haluan nyt vain vastauksen kysymykseeni eli onko moni saanut turhia haamuja (testiajan sisällä) tuolla testillä?
 
väriä=plussa
Kyllä musta aika lupaavalta kuulostaa testiajan sisällä tullut haalea värillinen viiva! Itse en ole koskaan saanut noihin muuta kuin putipuhtaita negoja silloin kun en ole raskaana ollut. Tee uusi testi parin päivän päästä.
 
noppis:)
ollaan tässä 5 kk yritetty lasta.Oon testannu joka kk vain ja ainoastaan kyseisellä testillä.Aina näyttänyt puhtaan negan ja menkat alkanu sit lopulta.Kerran oli kovasti vatsassa raskausoireita,kipuja,mitä ei aiemmin ole koskaan ollut.Pari pv ennen menkkojen alkuja testasin kärsimättömänä ja tosi haalea viiva tuli ja oli siis punainen,menkat alko sit kummiskin lopulta,mutta luulen että kenties olisi ollut kyseessä raskaus joka vain loppui ennen alkua.Katsoin tuon kuvasi,mutta mää en kyllä tässä valossa nää siinä mitään viivaa...koita olla kärsivällinen ja odottele päivä pari ja testaa uusiks!Toivottavasti tärppää!
 
räpsyli
Ihan pakko vastata, vaikka yleensä vain taustailen...

Itselläni on nimittäin tuttu tilanne: sain samanlaisen haamun tänään heti muutaman minuutin kuluessa testauksesta (siis kyllä, mä näen tuossa kuvassa sen toisenkin viivan ;)). Toivon todellakin, ettei puheet rfsu-testien vääristä tuloksista pitäis paikkaansa. Hirveen jännittävää!

Muita oireita ei mulla kyllä ole kuin viikon kestäneet "menkkoja edeltävät tuntemukset" vatsassa sekä eilen ja tänään jonkin aikaa kestänyt lievä etova olo. Tisseissä ei minkään sortin kipuja, vaikka yleensä ennen menkkoja ne on kosketusarat ja turvonneet. Kiertopäivä tänään siis 27/29.

Kerrothan ap kuinka sun kävi? Mä lupaan myös ilmoitella.
 
tuuliatuulia
Mä testasin tänään RFSU:lla ja kahdenkymmenen minsan päästä oli selkeä haamu, joka sitten kuivui tunnin sisällä pois. Eilen testasin haamun Prisman testillä ja nyt on koopee 29/26-29. Toivottavasti olisi huomenna jo plussa! Onko kukaan koskaan kuullut tuosta pois kuivuneesta haamuista, siis testiajan sisällä?

Pidän peukkuja teill emuille kärvistelijöille! Toivottavasti tärppi kävisi!
 
rv14
Mulla tuli tätä raskautta testaillessa ensin RFSU:lla tuollainen haalea värillinen haamu, joka katosi kuivuttuaan. Aika paljon hyvää tahtoa sai olla, että siinä jotain näki. Tein testin tunnin rakossa olleesta iltapäiväpissasta. Seuraavana aamuna Apteekin omalla vaalea, mutta selvä viiva. Plussaonnea!
 
Valehaamu
Mä olen kuullut, että tuo kyseinen testi antaa aika usein haamuja, jotka osoittautuu negaksi (ja kyllä, nämä vale haamut ovat tulleet ihan testiajan sisällä). Itse ei ole kokemusta kyseisestä testistä, sillä mainitusta syystä en ole edes viitsinyt testiä ostaa...
 
räpsyli
Samaa mäkin olen lukenut noista rfsu-testien valehaamuista, valitettavasti. Mutta ehkä tässä itse vois kuitenkin vähän jo uskoa plussaan, sillä tein tänäaamuna testin myös Clearbluella, ja positiivista sekin näytti. Plussa oli nyt ihan selvästi nähtävissä, vaikka toinen viiva olikin paljon vaaleampi.

Nyt vaan jännittää, että pysyykö tyyppi matkassa mukana. Tiedän, että tein testit liian aikaisin; tänään kp 28/29.

Tsemppiä kaikille yrittelijöille!!!
 
mumeli
Itse sain RFSU:n testillä kaksi päivää ennen menkkojen alkua haamun. Sen viivan näki ilman kääntelyä ja vääntelyä tavallisen hehkulampun valossa. Seuraavana päivänä viiva jo vähän vahvistui ja testasin sitten vielä päivä sen jälkeen, kun oletettujen menkkojen olisi pitänyt alkaa eri testillä (en muista merkkiä) ja plussaahan tuo näytti. Nyt menen jo viikoilla 19+4. :) Onnea kaikille plussan metsästäjille!!!
 
ap testailija
Räpsylillä ei sitten ollut valehaamu. Varovaiset onnittelut!

Itse taidan loppuviikolla testata toisella yhtä laadukkaalla testillä aamupissasta, kun sellainen vielä pakettiin jäi. Palaan kertomaan tulokset.
 
rfsu:sta
Valitettavasti mä tulkitsisin ap:n testin negaksi. Kuvasta tietysti tosi paha sanoa, ja en haluaisi mieltäsi pahoittaa, Itsekin näen siinä kyllä toisenkin viivan, mutta minusta se näyttää ns. viivanpaikalta.
Olen itse tehnyt useamman negan sekä useita plussia myös saman merkkisellä testillä. (km viime kuussa, raskaus oli ensimmäinen laatuaan, ja piti varmistaa monella testillä...)
Ko. testit ovat ihan luotettavia kun luottaa ohjeisiin ja myös omaan harkintaan. Itse alkuinnostuksissa luulin plussaksi väärään paikkaa kertnyttä tummentumaa testissä, ts. tummaa väriä kertyi sen paksumman osan alareunaan, ei siihen kohtaan mihin viivan pitäisi tulla.

Toivon kuitenkin olevani väärässä, ja lähetän ap:lle plussaonnea!
Ilmoittelehan miten kävi. db db db db
 
plussaonnea
Alkuperäiselle plussaonnea uusintatestiin! Ilmottele tosiaan sitten miten kävi.

Entässs, tuolla kp:llä ei välttämättä näy testissä yhtään mitään, mutta toisaalta vois olla että pitäis haamuilla. Hankala sanoa, raskaushormonit nousee jokaisella niin erilai. Plussaonnea sulleki uusintatestiin!
 
ap testailija
Testasin uudelleen edellispäivänä, mutta en ehtinyt aamupissiä käyttää. Ihan samanlaista haamua sain taas eli ei merkitse mitään. Tosin tällä kertaa se haamu myös jäi siihen näkyviin testin kuivumisen jälkeenkin ihan himmeänä.
Ovulaatio on ilmeisesti ollut pari viikkoa sitten. Tjottailumielellä kun ollaan, niin ei ihan tarkkaa tietoa päivistä.
Jään odottelemaan ja testaan kunnon testillä, jos ei menkkoja näy.

Onko Tuuliatuulia jo saanut kunnon plussan?
Ja testasiko Räpsyli vielä uudelleen?
 
räpsyli
Yritin jo kerran vastata, mutta ei näköjään onnistunut...

Onnea testailija, kyllä tuo aika lupaavalta vaikuttaa. Mikä päivä kiertoa sulla on/pitäisi olla?

Mä testasin eilen malttamattomana, kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Selkeä, vaikkakin haalea viiva pärähti Apteekin testiin. Kai se on siis uskottava! Jännittää edelleen vaan kauheasti, että miten kaikki sujuu jatkossa. Jotenkin km pelottaa, vaikka ei olis aihettakaan.

No, ei pitäis varmaan huolestua turhista. PALJON PEUKKUJA itse kullekin!!!
 
tuuliatuulia
Moi! Mulle tuo näytti sitä valehaamua ja tämäkin kierto osottautui kemialliseksi eli vuoto alkoi muutaman päivän myöhemmin kp 31. Surku tuli, tällä kertaa oli ihan selkeät raskauoireet ja tuntemukset.
 
huonoja kokemuksia
Kannattaa katsoa rfsu:n testitikkua ennen testaamista, ja katsoa erottaako siinä sen kyseenalaisen viivanpaikan. Näin ainakin saa testaamisen jälkeen tietää, onko viiva muuttunut alkuperäisestä.. varmasta tuloksestahan se silti tuskin kertonee, koska oikein viivaa toivova varmasti näkee sen erilaisena.. mutta itsellä siis ainakin haalea viiva tai viivanpaikka näkynyt miltei aina rfsu:n testeissä, joten en enää luota niihin. Apteekin omat ovat tosi edullisia ja paljon paljon selkeämpiä. Rfsu:t vaan on helppo ostaa päivittäistavarakaupoista..
 
mahoke
Negalta se musta näyttää. Sain pari päivää ennen menkkoja testiajan sisään juuri sellasen ns. viivanpaikka harmaan, jonka näki selvästi valossa käännellen, mutta katosi kuivuttuaan.
Ihan selkeän, kauempaakin erottuvan punertavan haamun sain joskus Aconin 10 testillä, mikä ei pitäny sekään paikkaansa.
Joten mulla hailakatkin viivat jokatapauksessa aina negaa, kuinkas muutenkaan, 2,5 vuoden turhan yrityksen jälkeen...
 
Rfsu:sta
Voi itku, toivoin että olisin ollut väärässä. :(
Mutta toisaalta, onhan noi rfsu:t helposti ostettavissa, nyt ainakin tiedät millainen plussa Ei Ole ko testillä. Kyllä se heikkokin plussa on selkeesti samanlevyinen sen testiviivan kanssa. Ja ei mulla ainakaan ollut siitä epäselvyyttä sitten kun se lukuisten negojen jälkeen vihdoin tikkuun pärähti.
Paljon plussaonnea seuraaviin testeihin!
 

Yhteistyössä