RFSU:n haamu?!

  • Viestiketjun aloittaja Testailija.
  • Ensimmäinen viesti
testasin
Teinpä tänään ton rfsu:n Euromarketista ostetun testin. Siinä pakkauksessa minkä minä ostin sanotaan että tulos näkyy 5 MINUUTIN kuluttua eli silloin siinä näkyy se oikea tulos. Sitten siinä lukee että tulos tulee tarkistaa 30 min kuluessa,eli jos katsot sitä tunnin päästä sen tekemisestä niin tulos ei enää silloin ole todenmukainen. Mitä tarkempana tuota 5 minuuttia tulos katsotaan,sitä luotettavin on tulos. Lukekaa tarkkaan ne ohjeet.
Minulla näkyi selkeästi sen 5 minuutin kohdalla yksi punainen viiva vain,toisesta ei tietoakaan.
 
s.t
onkohan kaikissa raskaustesteissä viivanpaikka,koska olen nyt tehnyt rfsu:n,apteekin oman ja pari jotain muutakin testiä ja kaikki näyttänyt ihan selvää haamua testiajan sisään.menkat siis yli viikon jo myöhässä!
 
vauvahaaveilija
Täällä nostelen tätä ketjua kun googlesta tuli hyvä keskustelu esiin. Nyt noita RFSU:n testejä myydään Lidlissäkin :D jopa euron halvemmalla kuin K-supermarketissa. Oon kuluttanut tän 9kk yrittämisen aikana aika monta euroa apteekin testeihin ennen kuin tajusin nää edullisemmat. Mitään "melkein" tuloksia en oo saanu koskaan kunnes eilen...

Nyt KP 39/32-36 ja tosi kovat "kuukautiskivut", mutta mitään punaseen viittaavaakaan ei ole näkynyt. Eilen illalla RFSU:n testillä testatessa sain todella kirkkaassa valossa kääntelemällä näkyvän viivan paikan, joka mielestäni hieman punoitti ennemmin kuin oli harmaa. Onko kellään ollut kokemuksia tällaisista? Tänään aamulla tein taas testin ja paikka ehkä jollain tavalla näkyi, mutta ei ollut ainakaan vahvistunut... Hormonaalisen ehkäisyn lopetin joulukuun lopussa 2014 ja sen jälkeen kaikki kuukautiset tulleet-
 
Pådä
Täällä nostelen tätä ketjua kun googlesta tuli hyvä keskustelu esiin. Nyt noita RFSU:n testejä myydään Lidlissäkin :D jopa euron halvemmalla kuin K-supermarketissa. Oon kuluttanut tän 9kk yrittämisen aikana aika monta euroa apteekin testeihin ennen kuin tajusin nää edullisemmat. Mitään "melkein" tuloksia en oo saanu koskaan kunnes eilen...

Nyt KP 39/32-36 ja tosi kovat "kuukautiskivut", mutta mitään punaseen viittaavaakaan ei ole näkynyt. Eilen illalla RFSU:n testillä testatessa sain todella kirkkaassa valossa kääntelemällä näkyvän viivan paikan, joka mielestäni hieman punoitti ennemmin kuin oli harmaa. Onko kellään ollut kokemuksia tällaisista? Tänään aamulla tein taas testin ja paikka ehkä jollain tavalla näkyi, mutta ei ollut ainakaan vahvistunut... Hormonaalisen ehkäisyn lopetin joulukuun lopussa 2014 ja sen jälkeen kaikki kuukautiset tulleet-

Miten kävi? Oliko plussa ? :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä