RFSU:n r-testi, kokemuksia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pika-apua kaivataan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pika-apua kaivataan

Vieras
Hei,

onko kellään kokemuksia RFSU:n liuskaraskaustestistä, siis niistä marketeista saatavista? Muistan hämärästi lukeneeni joltain palstalta, että olisivat antaneet ns. vääriä positiivisia.

Tai miten sitä testiä tulisi tulkita: testiviivakohdassa kuultaa läpi valkoinen viiva (siis siinä näkyy valkoinen, samanlevyinen viiva kuin kontrolliviiva), ja sen reunaan muodostui ohuen ohut värillinen viiva. Jos joku nyt ymmärsi...

Kiitos, jos joku viitsii vastata!

Mulla teki tuollaisen samanlaisen ohuen värillisen viivan siihen valkoisen viivan reunaan, jopa kahdessa testissä (olivat tosin samasta pakkauksesta) enkä kyllä ollut raskaana silloin. Tein heti perään apteekin oman testin, joka näytti puhdasta negaa ja sieltä ne menkatkin sitten tuli. Kysyin tuosta asiasta RFSU:n kotisivuilla olevasta s-postiosoitteesta, enkä tähän päivään mennessä ole saanut vastausta, että missä mätti kun moiset testitulokset ne liuskat antoivat. Ja tämä siis tapahtui heinäkuussa...

Mutta toivottavasti sinun tilanteesi on toinen ja plussa-uutisia tiedossa!!

Moi,

kiitos vastauksesta Niksu. Tein kanssa aamulla sen toisen testin pakkauksesta, ja ihan samanlainen tulos eli ohut värillinen viiva valkoisen viereen. Ihme testi!! Pitää siis huomenna mennä apteekkiin ja ostaa kunnon testi. Ihme olisi jos olisin raskaana, mutta aina voi toivoa... :)

Eipä mitään. Näin jälkeenpäin tuntuu ihan lohdulliselta että joku muukin painii saman ongelman kanssa. Mä silloin tilanteen ollessa päällä ajattelin että haluaisin niin kovasti olla raskaana et kuvittelen koko viivan... =)

Mä pidän peukkuja ja varpaita pystyssä että saisit "kunnon" testillä toivotun tuloksen!!

Yhteistyössä