rfsu:n r-testiin selvästi punainen, mutta hailakka viiva dpo 12. Help!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mollamariska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mollamariska

Vieras
Apua kun pitää olla tyhmä ja malttamaton hätähousu. Yritystä takana reilu 2 vuotta ja ei ole aikaisemmin ollut tarvetta tehdä raskaustestiä kun menkat alkaneet aina dpo 9-12. Nyt kuitenkin viimepäivinä on ollut outoa lievää öllötysoloa ja tänään aamupäivällä ei tehnyt yhtään mieli herkkuja joita yleensä himoitsen vaan jäi syömättä. Rintojen kipuilu loppuu yleensä muutama päivä ennen menkkoja mutta nyt on edelleenkin aristavat rinnat.

Niinpä menin kauppaan (kun ajattelin, etten todellakaan törsää tässävaiheessa kiertoa apteekin testeihin) ja ainoa testi jota siellä myytiin oli rfsu:n. Testin tein malttamattomana äsken kun olin ollut pissaamatta 2 tuntia ja 5 min aikana siihen tuli haalea vaaleanpunainen mutta selkeästi näkyvä viiva. Viiva siis näkyi selkeästi hämärässä eteisessäkin jossa ei valoja eikä ikkunoita lähellä.

Olen lukenut monesta paikasta, että noissa rfsu:n testeissä näkyy helposti viivanpaikka mutta onko se tuollainen vaaleanpunainen vai vaan harmaa? Huomenna teen aamupissasta uuden testin, mutta nyt alkoi jännittää ja iski epäusko voiko se oikeasti olla merkki, että kohta saan kunnon positiivisen tuloksen?

Se on kuules ihan oikea positiivinen tulos, sellainen haaleakin punertava viiva. Ne, mitä puhutaan viivanpaikkoina, on sellaisia värittömiä paikkoja, jotka kuultaa läpi tietyssä valossa ja katselukulmassa, siinä paikassa johon sen viivan pitäis tulla. Punainen viiva on siis plussa, positiivinen tulos! :)

Ihan uskomatonta kyllä jos oikeasti olisikin positiivinen! Syksyllä piti olla seuraava ivf aika ja olisi kyllä aivan super ihanaa jos sinne ei tarvitsisi mennä. Nyt vaan pitäisi olla liikaa innostumatta kun eikö suurinosa raskauksista päädy kuitenkin keskenmenoon ensimmäisten 12 viikon aikana.

Minä taas olisin varovainen ja tekisin jonkinmuun testin ennen kun innostuisin asiasta liikaa. Itse en ole kokeillut noita rfsu:n testejä mutta olen lukenut, että antavat herkästi väärän positiivisen tuloksen.

En tiedä oliko vielä tyhmempää intoilua (kuin testin tekeminen eilen), mutta tänään tein cb:n digitaalisentestin ja siihen tuli teksti "raskaana" eli kyllä se on nyt alettava jännittämään muita asioita kuin raskauden alkamista :)

Teki vain mieli tulla kertomaan kun ei viitsi vielä kenellekkään (paitsi miehelle) asiasta kertoa ;)

Nostan vanhan ketjun. Rfsu näytti mulle ”väärän” positiivisen ja useita haamuja. Todettu ultrassa, clearbluen diginä ja PC liuskoilla ja toisilla rfsu:n testeillä negaksi. Tai sit oli kemiallinen raskaus.

Yhteistyössä