rfsu ovistesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lahja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lahja

Vieras
Onko kukaan muu käyttänyt?
Iloitsin siitä, että tuli kolmen testipäivän jälkeen selkeä viiva tikkuun, mutta sitten ohjeessa olikin, että viivan pitää olla yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. Sinänsä ymmärrän, mutta kai tuo viivan ilmestyminen nyt edes tarkoittaa LH-tason nousua, vai eikö? Ärsyttävän huono käyttöohje/tuoteseloste. En suosittele. Sitäpaitsi siinä on hassu asiavirhe, kehoitetaan testaamaan mahdollisesti jo alkanut raskaus ovistestillä :D

En ole tota kyseistä testiä käyttänyt, mutta ainakin myös Aconin testiohjeessa lukee, että viiva pitää olla yhtä vahva tai vahvempi, muuten tulos negatiivinen...Mut vois kuvitella, että jotain erittyy, jos jotain tulee tikkuunkin, viivaa siis.

Onko kokemusta sitten vastaavalla testillä oviksen bongaamisesta? Eli alkaako LH:n nousu niin, että sen huomaa peräkkäisten päivien viivoja vertailemalla? Vai pärähtääkö kerralla vahva viiva?
En pysty tekemään testiä täysin ohjeen mukaan, 4 tuntia virtsaamatta ja 2 tuntia välttäen runsasta juomista klo10-20 välillä ei sovi mun työpäivän rytmiin ollenkaan. Onko Aconissa samanlaiset ohjeet?

Mä olen tavallaan vähän huono sit vastaamaan tähän sen enempää, kun ite en ole saanut kerran kaks positiivista tulosta.. Mut muuten, ne viivat vahvistuu päivä päivältä, ainakin mulla. Kai näissä on yksilöiden välisiä eroja, et kenellä mitenkin sitä hormonia erittyy. Aconin testissä ei mun mielestä anneta muuta ohjetta kuin et ei aamuvirtsasta...
Onnea testauksiin; itselläkin edessä taas tänään...

Yhteistyössä