Riikan matkalle vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anuuu

Aktiivinen jäsen
27.09.2005
3 835
1
36
Ollaan tammikuun alussa menossa naisporukalla 2 vrk:n virkistäytymisreissulle Riikaan, meistä kukaan ei ole siellä ennen ollut joten kertokaahan mitä noin lyhyellä reissulla kannattaa Riikassa tehdä?

Suunnitelmissa olis löysä aikataulu, hyvää ruokaa... Mitä muuta? Juhlimaan ei olla menossa koska minä raskaana eikä muutenkaa juopottelu innosta meidän porukkaa.

Me oltiin toukokuussa likkaporukalla Riikassa. Vuokrattiin majoitus tämän firman kautta!!(linkki) Kämppä oli ihan luksus ja tosi luotettava firma- hyvä palvelu! meillä oli koko ajan emäntä / emännän puhelinnumero, jos olis tullu jotain probleemia.

http://www.riga-style.com/apartments/03m/index.html

ja aika kuluu ihan ravintoloissa ja kahviloissa istuskellen sekä shoppaillen. Kauppoja riittää shoppailuun ja esim. kenkäkauppoja on ihan pilvin pimein. Myös yöelämä on vilkasta yökerhoissa. Tanssia saa jos se kiinnostaa.
Ihania ravintoloita, eri tyyppisiä. Ja kevät kun oli, niin me käytiin myös ihastelemassa Jurmalan hiekkabiitsejä. Ihan mieletön ranta, sinne pitää vielä joskus päästä kesäaikaan. Elämys oli jo sinne meno, puksuttelu vanhalla venäläisellä junalla, kovat puupenkit, joilla istuttiin ja pari siltaa ylitettiin! ;)
Voin suositella! Todella mahtava paikka!!

Ei muuta kuin shoppailemaan kenkiä ja laukkuja,niitä sieltä löytyy vaikka kuinka paljon. Paratiisi =) Meillä ei ollut aikaa kuin yksi vuorokausi kierrellä joten ihan siinä lähimaastossa liikuttiin. Mahtava paikka,tahdon sinne uudestaan ja enemmän aikaa ostoksille!!

Zeppelin-hallit on nähtävyys, ne kannattaa käydä katsastamassa, siis kauppahallit, jossa myydään ihan kaikkea!! Tunnelma ja (hajukin) on elämys, aitoa paikallista meininkiä.

Itse olin likkakaverin kanssa pari yötä Riikassa. Meidän hotelli oli Radi un Draugi ja sijainti oli siinä hyvä, vanhassa kaupungissa. Shoppailtavaakin löytyi, mutta erityisesti nautimme kun varasimme itsellemme yhtäaikaisia hoitoja kauneushoitoloista (jos muistan oikein niin Bonitta oli ainakin yksi hoitola jossa olimme?). Ruoka oli ihan edullista ja hyvää. En muista pihvipaikan nimeä jossa nautimme ruhtinaallisten pihviannosten äärellä iltaa, mutta oli vanhassa kaupungissa.

Yhteistyössä