Riita miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:'(

Vieras
Onko lapsellista loukkaantua siitä, että mies ei huomioinut minua syntymäpäivänäni. Tai siis lahjan osti ja antoi monta päivää aiemmin ja toivotti tänään hyvää syntymäpäivää, mutta ei mitään muuta.

Minulle syntymäpäivät on tärkeitä... Ja oikeasti odotin tätä päivää kauan, olisin halunnut viettää kivan päivän miehen kanssa. En odottanut mitään lahjoja, kukkia tms, ihan vain yhdessäoloa ja hyvää mieltä.

Lopulta päivä meni siihen, että itkin illalla monta tuntia, mies ei reagoinut siihen mitenkään. Ja kun lopulta kysyi mikä on, ja kerroin hänelle, että olisin toivonut että hän olisi osoittanut välittävänsä syntymäpäivästäni niin hän suuttui. Nyt meni nukkumaan ja itse hain tyynyni ja peittoni sohvalle. Vaikka tuskin pystyn nukkumaan.

Sattuu vaan ihan helvetin lujaa just nyt. Eniten se, että mies ei tosiaan välittänyt mitään siitä, että näki kuinka itkin vaikka kuinka kauan. Ja se, että suuttui kun yritin kertoa miksi minulla on paha mieli.

Olenko aivan kohtuuton tässä asiassa?

Olet. Todellakin. Mies onnitteli ja osti lahjan. Mitä ihmettä siis valitat?

Mua ärsyttää sun miehen puolesta, on ollu varmaan tosi kiva katsella kiittämätöntä naista nyyhkimässä ja rypemässä itsesäälissä.

no et ole!
ei siinä paljon materia auta :headwall:

meidän perheessä synttärit oli aina iso juttu ja aamulla saatiin aamiaiset sänkyyn yms ja oonkin nyt omalle miehelle yrittänyt opettaa näitä tapoja koska mun mielestä se oli tosi upeeta, sitä arvosti sillon pienenä ja arvostaa edelleen!!

Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
Onko lapsellista loukkaantua siitä, että mies ei huomioinut minua syntymäpäivänäni. Tai siis lahjan osti ja antoi monta päivää aiemmin ja toivotti tänään hyvää syntymäpäivää, mutta ei mitään muuta.

Olenko aivan kohtuuton tässä asiassa?

Minusta olet.
Kerroitko miehelle selvällä perheenne käyttämällä kielellä, että et halua lahjaa ( hm, vai olisitko sitten loukkaantunut siitä ettei lahjaa tullut...?) vaan vain viettää kivan päivän miehen kanssa yhdessäolon merkeissä?

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mieshän on huomioinut sinua jo enemmän kuin keskiverto suomalainen mies. mee sen perässä petiin ja kainaloon

Kyllä! Edellisenä äitienpäivänä meillä mies kävi iltapäivällä toimistolta hakemassa huonekasvin ja toi sen 'lahjaksi'. Edellisenä vuotena (eka äitienpäivä) toi bensikseltä kahvin pahvimukissa, myöskin iltapäivällä.

Mutta kultainen se on =)

olen täysin puolellasi, vaikka ymmärrän toisaalta hyvin myös miestäsi. mielestäni on julmaa, että miehesi ei yrittänyt mitenkään lohduttaa vaan sen sijaan suuttui! (kuulostaa kaiken lisäksi ikävän tutulta..) uskon, että nyt on entistä pahempi mieli.

et ole kohtuuton, mutta miehesi tuskin ymmärtää reaktiotasi, kun kuitenkin muisti ja huomioi syntymäpäiväsi - vaikkakin etukäteen. kannattaa varmaan mennä vähän vastaan tässä asiassa. :/

piristystä ja hyvää synttäriä sulle joka tapuksessa! :)

Tosiaan, olitko kertonut miehellesi mitä toivot syntymäpäivänäsi "lahjaksi"? Meillä ainakin toiveet pitää sanoa todella selkeästi ja suoraan, ilman kiertelyjä ja kaarteluja. Ei ainakaan minun puoliso ole ajatustenlukija :D
Itse kerron siis suoraan mitä haluan.. Nyt odotankin jännityksellä saanko sunnuntaina lahjaksi pussillisen Makuunin irtokarkkeja ja hiusharjan :)

Itkit monta tuntia, kun miehesi ei huomioinut syntymäpäivää, jonka oikeasti huomioi jo ennemin??!
Ei sulla sitten oikeita murheita ole koskaan ollutkaan vissiin...

Se on kyllä mieheltä väärin, että ei kysy itkun syytä, mutta en ihmettele, että suuttui, kun kuuli syyn.

Meillä ei mies edes onnitellut viimeksi, kun mulla oli synttärit, mutta en mä siitä itkua vääntänyt tai edes suuttunut. Osti kyllä lahjan nyt kuukautta myöhemmin..

Yhteistyössä