V
"vieras"
Vieras
Meillä oli miehen kanssa riitaa. Sanoin miehelle jostain vaatteiden korjaamisesta pois, niin mies alkoi haukkua minun ulkonäköä. Tiettyä asiaa, josta mies kyllä tietää että olen tosi herkkä sen suhteen ja tunnen sen takia itseni usein tosi rumaksi. Tölväisin takaisin ja menin pois. Jatkoin siinä hommia ja mies alkoi vinkumaan että mikä sua nyt riipii taas ja lopeta toi kiukuttelu. Haukuinpa miestä sitten vielä k*sipääksi ja sanoin että anna olla, en halua puhua. Mies sitten asettui mun eteen ovenrakoon eikä päästänyt ohi, vaan intti että nyt kerrot mikä sulla on. Minä siihen että väisty, lopeta, päästä pois. Silloin mies otti minua harteista kiinni ja tönäisi taaksepäin. En edes loukannut mutta pelästyin. Typerä riita mikä johti typerään tekoon.
Mutta en tiedä voinko antaa miehelle anteeksi. Tuntuu ettei se osaa kuin haukkua minua ja näemmä nykyään myös töniä. Mitä tehdä? Jos haluan jatkaa miehen kanssa niin miten tekisin nyt selväksi että sen huono käytös ei oo jäänyt huomaamatta ja että en aio sellaista tulevaisuudessa sietää?
Mutta en tiedä voinko antaa miehelle anteeksi. Tuntuu ettei se osaa kuin haukkua minua ja näemmä nykyään myös töniä. Mitä tehdä? Jos haluan jatkaa miehen kanssa niin miten tekisin nyt selväksi että sen huono käytös ei oo jäänyt huomaamatta ja että en aio sellaista tulevaisuudessa sietää?