M
Miisa
Vieras
Onko suhteen yksi perusriita rahankäyttö? Itse olen taas vaihteeksi niin turhautunut aviomieheni tapaan käyttää rahaa. Visaa ja kaikkia muita kortteja vingutellaan niin, että suhina käy. Sitten tulee laskujen maksun aika ja muut laskut jäävät taka-alalle, ettei vaan Visa mene pois käytöstä eli sen hoito on ykkösasia. Sitten välillä tehdään jos jonkilaisia ""joustoluottoja"" ja kuukausimenot kasvavat kun niitä yritellään hoitaa ja kierre on valmis. Onko tosiaan niin, ettei kaikkia ole luotu laskemaan yhteen kuukausituloja, vähentämään niistä menoja ja näin saamaan siitä järkeenkäyvän kuukausibudjetin? Koskaan meillä ei ole ollut ongelmaa tulojen määrässä, vaan käytöstä ja tavasta elää on kysymys.
Olenko muuten itse vastuussa hänen omissa nimissään tekemistä joustoluotoista, sillä en ole enää suostunut niihin takajaaksi lähtemään? Avioehtoa ei ole, mutta onko sillä mitään merkitystä kun omaisuutemme on yhteistä ja jos se myytäisin, niin kai omaisuus ja velat puoliksi menisivät? Yritin varata aikaa oikeusaputoimistoon, että saisin jonkun tolkun tähän rahankäyttöön. Pääsenköhän muuten sinne kun en kuitenkaan ole ihan rahaton?
Olenko muuten itse vastuussa hänen omissa nimissään tekemistä joustoluotoista, sillä en ole enää suostunut niihin takajaaksi lähtemään? Avioehtoa ei ole, mutta onko sillä mitään merkitystä kun omaisuutemme on yhteistä ja jos se myytäisin, niin kai omaisuus ja velat puoliksi menisivät? Yritin varata aikaa oikeusaputoimistoon, että saisin jonkun tolkun tähän rahankäyttöön. Pääsenköhän muuten sinne kun en kuitenkaan ole ihan rahaton?