[QUOTE="akka";24917648]Mä jouduin erossa aikoinaan jättämään miehelle kaiken muun paitsi tietokoneen ja omat ja lasten vaatteet.Pyykinpesukonetta ja kuivausrumpua myöden,myös lasten sängyt jäi kun mies ne vaati.
Ajattelin että pääsen helpommalla ja mies on rauhallisempi,paskan marjat.
Olis kannattanu viedä osansa talosta ja kaikki kamat muutenkin,minähän ne olin ostanut.
Suostuin tyhmyyksissäni silloin minimielareihinkin kun mies niitä vaati.
Ajattelin että mitä vaan kunhan pääsen siitä pois.
Se oli suuri virhe.
Mies on piinannut mua vuosikausia eron jälkeen.Tehnyt lastensuojeluilmoituksia,jättänyt elareita maksamatta,lapsia hakematta ym. montaa muuta.
Mä riivin aikoinaan kasaan kaiken kirpputoreilta,ostin velaksi pyykinpesukoneen ja kuivausrummun, lapsille patjat osamaksulla kun rahaa ei ollut yhtään senttiä.
Nyt tekisin toisin.
Otat mukaan sen mitä sulle kuuluu,vaadit normaalit elatusmaksut ja jatkat elämääsi.
Mies jos on kusipää,se tekee kaiken mahdollisen kiusan minkä suinkin keksii jätät sä sille koko omaisuuden tai et.
Ajattele lapsia,jää rahaa ruokaan ja välttämättömiin menoihin enemmän kun et joudu kituuttamaan osamaksujen kanssa kuten minä jouduin puolitoista vuotta.[/QUOTE]
Hyviä näkökulmia!
Ei muuta kuin kova kovaa vastaan ja laita tavoitteeksi että putsaat ukon kerralla puhtaaksi. Soziaalitädeillä lasketat elarit, ne laskee ne viimesen tapin takaa äidin/lasten eduksi.