A
Ap-Pa
Vieras
Eli maksuista väännämme kättä. Minulla on uusi asunto jo lasten kanssa melkein tämän kuun alusta alkaen. Olen maksanut myös edellisestä asunnosta tämän kuun vuokrasta puolet, samoin tästä melkein koko kuun vuokran. Joten koska minulla on myös lakisääteinen 1kk:n irtisanomisaika edellisestä asunnosta johon ex jää. Niin ilmeisesti pitää minun maksaa vielä ensi kuussa puolet tuon irtisanomis ajan puitteissa vai miten menee? Eli sitä pohdin että mistä saan rahat. Koska itse olen kuntoutustuella joka on 558?/kk ja lapsilisä 210,50?. Asumistuki katkesi koska muutin tähän ja eivät ole päätöstä tehneet joten pitäisi siis maksaa tyhjästä kahden asunnon vuokrat yhteensä 1061?. Koska ex ilmoitti että elatuksia ei tule ennenkö niistä on sopimukset tai oikeuden määräys. Ja samoin korotukset tulee voimaan vasta elokuun lopussa niin kelasta sanottiin että pitää olla täysi kuukausi olla erossa. Sossu jelppasi jo takuun ja tämän kuun vuokran. en oikein jaksa uskoa että jelppaa enempää. eräpäivät molemmissa heti kuun alussa. ja tähän uuteen asuntoon en voi maksaa päivääkään myöhässä koska on 4kk määräaikainen aluksi (kuule kaikissa kaupungin asunnoissa tässä cityssä) luottotiedot on ok kylläkin.