Riitan Herkun asiakaspalvelusta, palautteisiin ei vastata :s

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja on se vaikeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

on se vaikeeta

Vieras
Minulla vuosi sitten himo Riitan Herkun hoikkis-juustoihin, mutta kyllästyin juustojen laadun epätasaisuuteen. Esimerkkinä 7 pakkausta, joista 5 olivatkin happamia ja huonolaatuisia. Kun taasen ostin irtomyynnistä, niin tämä oli paljon tasalaatuisempaa, mutta koska tätä irtomyyntiä on vain suuressa automarketissa kauempana kotoa ja vain yhtenä päivänä viikossa, en ole juurikaan tätä kautta onnistunut ostamaan.
Laitoin asiasta asiallista palutetta, ja kun tähän ei kahden kuukauden sisällä tullut mitään vastausta, laitoin uudelleen. Tähänkään ei vastattu. Nyt laitoin kolmannen kerran ja luulisi siellä nyt jonkun heräävän, alkaa oikeasti ärsyttämään, juustot eivät ole mitään ilmaisia ja kun ei mitään perusteta, ei selitetä mistä johtuu tai pahoitella että rahani on mennyt huonojen tuotteiden takia kuin kankkulan kaivoon, niin on se kumma! Laitanko suoraan toimitusjohtajalle jo viestiä että missä vika?

Mulla on kokemus, että aika moni paikka jättää vastaamatta. Esim. Kiasmasta ja monesta ravintolasta j a yhdestä k-supermarketista en koskaan saanut vastausta palautteeseeni, vaikka ei liene vie kuin kaksi minuuttia kirjoittaa vastaus: kiitos palautteestanne, välitän viestin eteenpäin, ystävällisin terveisin xx ja painaa send.

Itsellä sama kokemus Riitan herkun ap:sta... Ostin kaupasta valkohome juustoa ja juusto oli pilaantunut koska haisi erittäin vahvasti ammoniakille, palautin kauppaan ja otin rahat takaisin. Laitoin kuitenkin valmistajalle sähköpostia asiasta, ja kyselin mistä tämä vahva haju johtuu ja asiasta on kulunut nyt n. 3kk ja mitään ei ole kuulunut, laitoin palautteeseen omat yhteystietoni osoitetta, puhelinnumeroa ja email osotetta myöden... Joillain se ei vaan tunnu onnistuvan tuo asiakkaiden palautteiden/toiveiden ja kysymysten vastailu...

Mitä helvettiä te niiden yritysten kanssa hakkaatte päätänne seinään? Huonolaatuisten/pilaantuneiden tuotteiden takia pitää ottaa yhteyttä kunnan terveystarkastajaan jos ei yritys mitenkään reagoi.

Tai sitten ihan mielenkiinnolla vois laittaa vinkin vaikka kuningaskuluttajaan. Monestihan he tekevät pieniä juttuja just tollasesta. Ehkä rupeis herkkuakin kiinnostamaan kun tulee isommin esille.

mäkin olen ostanut riitan herkun tuotteita, ja sekin oli mun mielestä jotenkin oudon makuinen. enään en ole ostanut. mutta en kyllä valittanutkaan heille.
ehkä kuningaskuluttaja olisi kiinnostunut tälläisestä

Kyllä tuossa tapauksessa jo pitää ns. äänestää jaloillaan ja unohtaa koko firman olemassaolokin. Ellei firmaa asiakkaiden mielipiteet ja palaute kiinnosta, niin sellainen firma ei ainakaan mua tarvitse asiakkaakseen.

Ihme homma, meillä ainakin perussääntö on että asiakaspalautteisiin vastataan 24tunnin sisällä.Yleensä yritän vastata heti jos mun koneelle sellanen lähetetään. En periaatteesa vastaa kuluttajareklamaatioista mutta esim. loma-aikoina ne saattaa siirtyä mulle. oon huomannu et kuluttaja on NIIIN paljon tyytyväisempi jos sille vastataan kymmenen minuutin sisällä palautteesta ku et viikon päästä laitettais sama vastaus. :) Helpommalla pääsee itekkin.

[QUOTE="mona";25394051]Ihme homma, meillä ainakin perussääntö on että asiakaspalautteisiin vastataan 24tunnin sisällä.Yleensä yritän vastata heti jos mun koneelle sellanen lähetetään. En periaatteesa vastaa kuluttajareklamaatioista mutta esim. loma-aikoina ne saattaa siirtyä mulle. oon huomannu et kuluttaja on NIIIN paljon tyytyväisempi jos sille vastataan kymmenen minuutin sisällä palautteesta ku et viikon päästä laitettais sama vastaus. :) Helpommalla pääsee itekkin.[/QUOTE]

No sanos muuta, enemmän kuin menettämäni rahat, mua häiritsee se, ettei asiakaspalvelusta reagoida MITENKÄÄN, ihan kuin oisin pelkkää ilmaa. No, niin varmaan rahanikin ovat heille joten en taida enää ostaa kyseisen puljun tuotteita :(

Yhteistyössä