Riittääkö 2 viikon Etelä-Italian reissulle tällaiset vaatteet:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hio

Vieras
kesäkuu ajankohtana..
Käsin mahdollista pestä vaatteita ja varmaan siis pesenkin pari kertaa ainakin.
Pärjääköhän näillä hyvin??

Minä: - 4 t-paitaa
- 3 hametta
- 2 kengät
- sukat
- pari toppia plus alkkareita

7v tyttö:

- 4 mekkoa
- toppi
- t-paita
- 2 caprit
- shortsit
- pitkähihainen paita
- sukkia ja alkkareita
- 2 kengät

5v poika:

- 5 t-paitaa/hihatonta paitaa
- 5 shortsit
- alkkareita sukkia
- 2 kengät
-pitkähih. paita

1v tyttö:

4 mekkoa
3 t-paitaa
caprit
sukkahousut
ohuet puuvillahousut
2 lyhythihaista bodya
neuletakki
pitkähih paita
2 kengät

hatut tietty kaikille

Sä et taida hikoilla kovasti? No huomaat sitten.. :)

Ehkä pari paitaa ottasin viel itelles lissee mukaan. Toki jos aiot ostaa sieltä vaatteita, ni silloin nuo on ihan sopivat määrät. Kun ei noilla normaalisti kyllä pärjää, jos pari kertaa meinaat käsin pyykätä. Tai itse en pärjäis.. Kiva lämmin, +30 pvä, niin menee parikin paitaa helposti. :D

Sinuna ottaisin mukaan yhdet pitkät housut ja pitkähihaisen paidan. Ilmeisesti tykkäät enemmän hameista kuin shortseista? Itse viiletän aina shortseissa (helppo liikkua) ja laitan hameen vain ravintolaan jne.

Miksi ihmeessä noin vähän vaatteita, jos joudut pesemään myös lasten vaatteet? Ota kaikille vähän yli viikon vaatteet mukaan ja sitten viet pesulaan kesken reissua. Muuten ei tule mitään.

[QUOTE="vieras";26372397]Miksi ihmeessä noin vähän vaatteita, jos joudut pesemään myös lasten vaatteet? Ota kaikille vähän yli viikon vaatteet mukaan ja sitten viet pesulaan kesken reissua. Muuten ei tule mitään.[/QUOTE]
Ja siis kannattaa muistaa, että atkalla vaatteisiin suttaantuu jäätelöä ja tomaattikastiketta ja kaikkea itä et edes välttämättä saa käsipyykissä puhtaaksi.

Yhteistyössä