Riittääkö 6-vuotiaalle lastenkutsu-synttärit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PLÄÄÄÄÄH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PLÄÄÄÄÄH

Vieras
Eli ettei lasten vanhempia kutsuta, vaan pelkät muksut tulee kakulle?
Mun mielestä riittää, mutta tutun mielestä hän ei jaksa järjestää kaksia synttäreitä, joten aikuiset joutuvat raahautumaan mukaan..
Siis en tajua, luuleeko se että sit pitäs järjestää aikuisille toiset synttärit?:headwall:

Vttu kun ei varmaan vois vähempää aikuisia kiinnostaa jotkut 6v-synttärit.. ja pääseehän ne sukulaiset ja kummit käymään niillä "lastenkutsuillakin" jos paikalle tulevat. Mut miksi kaverien vanhempien pitää paikalle raahautua???
Mun tuttu on niin seurankipee, että haluaa itselleen kuuntelijoita vaikka millä verukkeella.. ja nyt ne on sitten muksu´nsa synttärit. Siellä sit on katottava muksujen leikkejä ja kuunneltava sen ämmän kotkotusta.

Enpä oo koskaan mitään vanhempienkutsuja lasten synttäreillä järjestänyt. Siihen asti kun lapset olivat pieniä eikä omia kavereita ollut, niin vanhemmat oli mukana, mutta het kun lapsilla oli omat kaverit noin 4-vuotiaana, niin ei meille mitään vanhempia kutsuttu. Sukulaiset kävi sitten erikseen, koska muutoin olis ollu ihan liikaa porukkaa kerrallaan

Meillä järjestettiin vaan yhdet synttärit jonne tuli kaverit vanhempineen ja kynnelle kykenevät sukulaiset. Osa oli vaan kavereita, osa lapsista kummien lapsia jne. Musta oli helpointa kutsua kaikki kerralla.

Meil on lasten kutsut tarhakaveille ja muille saman ikäisille lapsille ja sit eriksee sukulaisille ja kummeille...Lastenkutsuilla teema ja ohjelma ei sinne lapsi enkä itsekkään aikuisia halua...

Meillä on pidetty kaverisynttärit ja yleensä isovanhemmat ja kummit ovat käyneet joko synttäripäivänä tai lähimpänä viikonloppuna, mutta kutsuttu ei ole ketään aikuisia. Vain lapset kutsutaan ja sukulaiset tietää olevansa tervetulleita meille koska vaan, oli synttäreitä tai ei. Mä en välitä saada kotiini lasten kaverien vanhempia, kun en edes tunne heitä kunnolla. Tosin, mulla on kahvi keitettynä, kun lasten kotiin haku aika lähestyy ja tarjoan hakemaan tulleille vanhemmille kupposen ja "rääppiäiset" lasten tarjoilusta, jos tahtovat.

meillä tuossa iässä on olleet kaverisynttärit, mutta toki kahvia ja kakkua on tarjottu vanhemmille kun ovat tulleet hakemaan lapsosiaan kotiin.
asutaan sen verran kaukana mummosta ja kummeista että ei aikuissynttäreitä lapsille pidetä ollenkaan, mutta jos haluavat tulla saavat tulla samana päivänä (jos se päivä on vkl)

Yhteistyössä