Rikkaan miehen naisihanne

  • Viestiketjun aloittaja Kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti
Aikuinen
Riippuu täysin mehestä, mitä hän vaatii. Mutta keskimäärin naisen pitää olla myös suhteellisen varakas, näyttävä, osaa esiintyä tilanteessa kuin tilanteessa ja on ennen kaikkea naisellinen ilmestys. Vähävaraisuutta paikkaa kyl pikkasen naisen poikkeuksellinen ulkoinen komeus, kauneus siis.
 
ohjeet
Minkälaista naista varakas 40 kymppinen mies etsii itselleen? Onko kauneus tärkein piirre? Mitkä ovat tärkeimmät kriteerit luonteessa?
geelikynnet, ajeltu alapää, tekoripset, tursotetut huulet, botoxia poskissa, täytetyt tissit, hame joka hädintuskin peittää pe*seen ja tyhjäpää. Ehdottomasti ei omia aivoja.
Korkokengissä täytyy käpytellä somasti ja osata kantaa D&G laukkua käsivarrella ja suipistaa suuta silleen hyvin hyvin kiihottavasti. Johan on vara valita, takaan että miestä riittää ja moni jää rannalle vollottamaan kaipuutaan.
Esimerkkinä voisin äkikseltään mainita kaikki Viidakon tähtöset ja Heikki Lampelan julkisuuteen lanseeraaman naisen, joku Danita taisi olla.
 
Viimeksi muokattu:
Piireissä ollut
Tiukka tuhero ja naama ja kroppa sellainen että kehtaa näyttää omaisuutenaan. Pitää osata myös jonkinverran keskustella jossain edustustilaisukissa, ellet ole ihan kananen. Tyhmyytesi o silloin herttaista mutta se vaatii sitten hyvää ulkonäköä, semisöötiltä tyhmyyttä ei hyväksytä.
 
kolmekymppinen
Nelikymppiset, varakkaat miehet ovat jo järkevöityneet aiemmista kierroksistaan ja etsivät yleensä lika barn leka bäst -tyyliin samansuuntaista naisseuraa kuin itsekin ovat. RIippuu vähän, mitä varakkaalla nyt tarkoitat, tavisvarakasta esim. hyvä palkka, omistus-perheasunto stadin keskustan tuntumassa, pari sijoitusasuntoa/mökkiä... vaiko supervarakasta. Riippuu hyvin paljon mistä se varallisuus on tullut ja mitä mies tekee. Sieltä ympyröistä tai läheltä se nainenkin löytyy. Nelikymppisiä varakkaita, ihan "tavallisia" miehiä on paljon esim. it-alalla. Heillä on yleensä ihan tavanomaiset puolisotkin.

Oma varakas nelikymppiseni on kelpuuttanut minut kahdeksan vuotta vanhemman (ja minä hänet, onhan se molemminsuuntaista) aika samantapaisilla kriteereillä kuin mitä nyt yleensä ihmisissä viehättyy. Tullaan juttuun, seksi toimii, tykätään toistemme ulkonäöstä jne. Normaaleja juttuja, en tiennyt varakkuudestaan ennen kuin jo olimme vähän tapailleet, eikä hän minun sijoitusomaisuudesta tai yrityskuvioista.
 
Hahaa
Lähipiirin rikkaat miehet ovat naineet poikkeuksetta ns. maanläheisen naisen. Naisen, joka ei osaa meikata, ei omista korkokenkiä ja puhuu järkeviä. Naisten ammatteina on esim. matematiikanopettaja. Kaverini, jonka mies tienaa puoli miljoonaa vuodessa, ostaa vaatteensa ja laukkunsa kirpparilta ja marketeista. Yhtään kunnon laukkuakaan hänellä ei ole, vaan tekonahkaisia rumiluksia. Tämä on täysin totta, ei hiukkaakaan liioiteltua. Mies on itse tarkka vaatteistaan ja autoistaan, mutta peruspihi, eli ostaa uusia hyvin harvoin. Eikä ökyä, vaan vain hyvää ja suht kallista.
Mielikuva rikkaasta on jotain Cheekin ja Kimi Räikkösen välistä, mutta miettikää Nalle Wahlroosia. Sama vaimo koko iän, eikä kukaan edes tiedä, millaisilla autoilla ajelee.
 
faktaa
Varakkaat miehet pitävät suoranenäisistä naisista, klassiset piirteet ja hoikka. Ei silikoneja, ei hiusjatkeita eikä geelikynsiä. Jakkupukutyylisistä hyväpalkkaisista fiksuista naisista. Jääkiekkoilijat ja formulakuskit on rahansa tienanneet saavutuksillaan, joten, heille kyllä kelpaa joku missi tai bimbo, mutta varakkaasta suvun vesa kyllä on kriittisempi.
 
pidän
Lähipiirin rikkaat miehet ovat naineet poikkeuksetta ns. maanläheisen naisen. Naisen, joka ei osaa meikata, ei omista korkokenkiä ja puhuu järkeviä. Naisten ammatteina on esim. matematiikanopettaja. Kaverini, jonka mies tienaa puoli miljoonaa vuodessa, ostaa vaatteensa ja laukkunsa kirpparilta ja marketeista. Yhtään kunnon laukkuakaan hänellä ei ole, vaan tekonahkaisia rumiluksia. Tämä on täysin totta, ei hiukkaakaan liioiteltua. Mies on itse tarkka vaatteistaan ja autoistaan, mutta peruspihi, eli ostaa uusia hyvin harvoin. Eikä ökyä, vaan vain hyvää ja suht kallista.
Mielikuva rikkaasta on jotain Cheekin ja Kimi Räikkösen välistä, mutta miettikää Nalle Wahlroosia. Sama vaimo koko iän, eikä kukaan edes tiedä, millaisilla autoilla ajelee.
Tuollaisia sairaalloisen piheinä, käyttäisivät rahaa ja pistäisivät sitä kiertoon.
 
Viimeksi muokattu:
RikasMies
Hahah eka vastaus oli täyttä roskaa. Miehen geenit hakevat kauniita lisääntymiskykyisiä naisia. Se ei riipu miehestä.

Hyväkroppainen naisellinen nätti tyttö, nuori, 20-25 v, on rikkaan miehen makuun. Ei liian vanha, tai ylimielinen, ylikoulutettu ongelmatapaus.

Ei tarvitse olla rikas, eikä uraakaan tarvitse olla. Kunhan osaa huolehtia miehestä.

T: Oikeasti rikas mies. Top 1% Suomen rikkaista.
 
Tasokkuutta löytyy
Kyllä melkein kaikki miehet haluaisivat kauniin vaimon itselleen ja myös älykkään, jos ovat itse älykkäitä ja fiksuja. Kaikki älykkäät ihmiset eivät ole rikkaita. Älykäs ja fiksu mies haluaa myös
keskustella vaimonsa kanssa, muustakin kuin ruuasta ja vaatteista. Ennen vanhaan hyvien perheiden tyttärille opetettiin keskustelutaitoa ja piti olla myös yleissivistystä, täytyy tietää, mitä
maailmassa tapahtuu. Naisen tulisi olla sellainen, että häntä kehtaa katso ja kuunnella, eikä tarvitse
nolostua tämän käytöksestä.
Naisen tulee olla jonkun verran koulutettu, muttei välttämättä akateemisesti koulutettu. Naisen luonteella on varmasti myös merkitystä. Esim. laulaja Paul Anka kertoi yhdessä haastattelussa toisesta ex-vaimostaan, siitä vaaleasta blondista, joka oli mukana Ruotsin miljonääriäideissä.
Paul Anka sanoi hänestä, että tällä oli aivan kamala luonne. Mies voi pettyä naiseen myös henkisellä
tasolla. Hyvä parisuhde ei perustu pelkkään seksiin tai ulkonaisiin olosuhteisiin, siis materiaan.
 
ainokainen
Kuten joku jo sanoikin, tähän pätee vanha viisaus lika barn leker bäst.

Jos mies on joku kouluttamaton duunaritaustainen nuosukas uusiorikas (kuten ilmeisesti nimimerkillä RikasMies kirjoittanut heppu) ei naisen tyylitajulla, maulla ja koulutuksella, perhetaustalla eikä sivistyksellä ole mitään väliä. Ulkonäkö riittää.

Mutta jos kyseessä on jostain hyvästä suvusta oleva, eteenpäin pyrkivä kansainvälisissä piireissä liikkuva uraa luova mies, hän ei todellakaan katsele mitään silikonibimboa hetkeäkään. Tuollaiset naiset ovat vain yhtä tarkoitusta varten, ei niiden kanssa naimisiin mennä. Ymmärtänette mitä tarkoitan.

Eli se miehen tausta vaikuttaa todella paljon naisvalintoihin. Rikkaita miehiä on monenlaisia.
 
vaaksiainen
Minkälaista naista varakas 40 kymppinen mies etsii itselleen? Onko kauneus tärkein piirre? Mitkä ovat tärkeimmät kriteerit luonteessa?

Kumpi sinua nyt kiinnostaa, rikas vai varakas? Ja miten rikas/varakas määritellään? Kuka tahansa suomalainen sossun tuilla elävä on varakas verrattuna melkein kehen tahansa maailman ihmiseen.

Määritelmästä riippumatta maailmassa on varmasti vähintään miljoonia varakkaita miehiä. Se on miljoona yksilöä. Joilla jokaisella on oma naismakunsa.
 
Viimeksi muokattu:
vaaksiainen
Kuten joku jo sanoikin, tähän pätee vanha viisaus lika barn leker bäst.

Jos mies on joku kouluttamaton duunaritaustainen nuosukas uusiorikas (kuten ilmeisesti nimimerkillä RikasMies kirjoittanut heppu) ei naisen tyylitajulla, maulla ja koulutuksella, perhetaustalla eikä sivistyksellä ole mitään väliä. Ulkonäkö riittää.

Mutta jos kyseessä on jostain hyvästä suvusta oleva, eteenpäin pyrkivä kansainvälisissä piireissä liikkuva uraa luova mies, hän ei todellakaan katsele mitään silikonibimboa hetkeäkään. Tuollaiset naiset ovat vain yhtä tarkoitusta varten, ei niiden kanssa naimisiin mennä. Ymmärtänette mitä tarkoitan.

Eli se miehen tausta vaikuttaa todella paljon naisvalintoihin. Rikkaita miehiä on monenlaisia.
Niin. Tietyissä piireissä on ilmeisesti tapana ottaa sellainen trophy wife. Sekin, mitä trophy wife pitää sisällään, vaihtelee eri ympyröissä. Henkilökohtaisesti en ikinä huolisi miestä joka haluaa itselleen näyttelyvaimon.

Jos mies taas etsii oikeasti elämänkumppania, valintakriteerit lienevät rikkaalla miehellä samanlaiset kuin köyhällä. Eli otetaan sellainen mistä tykätään.
 
Viimeksi muokattu:
Kiinnostaa
Kysymyksessä on siis pääomatuloilla elävä miljoona omaisuuden omistava 45-vuotias mies. Itse olen 28-vuotias, kaunis, hoikka, alemman amk-tutkinnon omaava sihteeri. Luonteeltani olen iloinen, kiltti, hieman ujokin, ystävällinen ja hyväkäytöksinen. Mies sanoo kyllä olevansa umpirakastunut, mutta epäilyttää pidemmän päälle tämä oma tulotasoni häneen verrattuna. Lähteekö myöhemmin etsimään parempi tuloista ja oma ikäisempää naista.
 
Riippuu
Kysymyksessä on siis pääomatuloilla elävä miljoona omaisuuden omistava 45-vuotias mies. Itse olen 28-vuotias, kaunis, hoikka, alemman amk-tutkinnon omaava sihteeri. Luonteeltani olen iloinen, kiltti, hieman ujokin, ystävällinen ja hyväkäytöksinen. Mies sanoo kyllä olevansa umpirakastunut, mutta epäilyttää pidemmän päälle tämä oma tulotasoni häneen verrattuna. Lähteekö myöhemmin etsimään parempi tuloista ja oma ikäisempää naista.
Sinun piparin tiukkuudesta ja kosteudesta ja siitä kuinka asetat sen tarjolle...
 
Viimeksi muokattu:
hohhuhuh
Hahah eka vastaus oli täyttä roskaa. Miehen geenit hakevat kauniita lisääntymiskykyisiä naisia. Se ei riipu miehestä.

Hyväkroppainen naisellinen nätti tyttö, nuori, 20-25 v, on rikkaan miehen makuun. Ei liian vanha, tai ylimielinen, ylikoulutettu ongelmatapaus.

Ei tarvitse olla rikas, eikä uraakaan tarvitse olla. Kunhan osaa huolehtia miehestä.

T: Oikeasti rikas mies. Top 1% Suomen rikkaista.

Niin, no tollanen nätti nuori nainen kelpaa kyllä näyttelyesineeksi, mutta ei kyllä tuollaisesta ole lastesi äidiksi.
 
Viimeksi muokattu:
ne on sikoja
Kysymyksessä on siis pääomatuloilla elävä miljoona omaisuuden omistava 45-vuotias mies. Itse olen 28-vuotias, kaunis, hoikka, alemman amk-tutkinnon omaava sihteeri. Luonteeltani olen iloinen, kiltti, hieman ujokin, ystävällinen ja hyväkäytöksinen. Mies sanoo kyllä olevansa umpirakastunut, mutta epäilyttää pidemmän päälle tämä oma tulotasoni häneen verrattuna. Lähteekö myöhemmin etsimään parempi tuloista ja oma ikäisempää naista.

Aina kun ne on jossain bisnestä tekemässä ja yöpyvät hotellissa, niin on vonkaamassa mukaan hotellihuoneeseen hutsuja. Ja toki aina on joku lähtenyt. Tulee sitte rahanippu laukussa pullotten pois. Että tollasen miehen sinäkin luultavasti saat. Rikkailla on tämmönen tapana, ihan vanhat papatkin Jaguaarilla kehuskelevat.
 
Viimeksi muokattu:
Mietiskelijä
Kysymyksessä on siis pääomatuloilla elävä miljoona omaisuuden omistava 45-vuotias mies. Itse olen 28-vuotias, kaunis, hoikka, alemman amk-tutkinnon omaava sihteeri. Luonteeltani olen iloinen, kiltti, hieman ujokin, ystävällinen ja hyväkäytöksinen. Mies sanoo kyllä olevansa umpirakastunut, mutta epäilyttää pidemmän päälle tämä oma tulotasoni häneen verrattuna. Lähteekö myöhemmin etsimään parempi tuloista ja oma ikäisempää naista.

Ei tuonikäinen enää rakastu, kyllä ne rakastumiset on jääny sinne teini-ikään. Ja menestyneet ihmiset ei kuule rakasta kuin itseään. Pillua se haluaa, annat sitä ja elämä jatkuu.Siemenet sisään, toukka kasvamaan ja saat hyvässä lykyssä 5000 elastusmaksua kuukaudessa, verotonta tuloa.
 
Viimeksi muokattu:
ainokainen
Kysymyksessä on siis pääomatuloilla elävä miljoona omaisuuden omistava 45-vuotias mies. Itse olen 28-vuotias, kaunis, hoikka, alemman amk-tutkinnon omaava sihteeri. Luonteeltani olen iloinen, kiltti, hieman ujokin, ystävällinen ja hyväkäytöksinen. Mies sanoo kyllä olevansa umpirakastunut, mutta epäilyttää pidemmän päälle tämä oma tulotasoni häneen verrattuna. Lähteekö myöhemmin etsimään parempi tuloista ja oma ikäisempää naista.

Olet juuri sopivan ikäinen tälle miehelle. Hänen näkökulmastaan olet nuori! Miksi ihmeessä hän haluaisi oman ikäisensä naisen, jonkun rupsahtaneen nelivitosen?

Kieltämättä olet aika heikosti koulutettu, mutta monet it-alan ihmiset ovat myös aika sivistymättömiä, olen huomannut. Varsinkin jos heillä on vain kaupallisen alan koulutus. Mikä mies on koulutukseltaan, onko DI vai joku muu?
 
Viimeksi muokattu:
niiu
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijä;11677935:
Ei tuonikäinen enää rakastu, kyllä ne rakastumiset on jääny sinne teini-ikään. Ja menestyneet ihmiset ei kuule rakasta kuin itseään. Pillua se haluaa, annat sitä ja elämä jatkuu.Siemenet sisään, toukka kasvamaan ja saat hyvässä lykyssä 5000 elastusmaksua kuukaudessa, verotonta tuloa.

Jere Karalahdelle teki se venakko. Nyt on lapsi tulossa, vaikka Jere halusi, että tekis abortin. Lupasi elättää lapsen ja tukea taloudellisesti. Miljonääri on mies.
 
vaaksiainen
Olet juuri sopivan ikäinen tälle miehelle. Hänen näkökulmastaan olet nuori! Miksi ihmeessä hän haluaisi oman ikäisensä naisen, jonkun rupsahtaneen nelivitosen?

Kieltämättä olet aika heikosti koulutettu, mutta monet it-alan ihmiset ovat myös aika sivistymättömiä, olen huomannut. Varsinkin jos heillä on vain kaupallisen alan koulutus. Mikä mies on koulutukseltaan, onko DI vai joku muu?
Koulutus ja sivistys ovat kaksi eri asiaa. Minullakin on vain amk-tutkinto ja aika usein huomaa maistereiden kanssa että niiden yleissivistus sen oman, kapean alan ulkopuolelta voi olla hyvinkin heikko. Humanistit katsovat, ettei tarvitse ymmärtää edes perustietoja "kovista" tieteistä ja insinöörit eivät lue ensimmäistäkään kirjaa, näin kärjistäen.

Sivistys tulee siitä, että on älyllisesti utelias ja kiinnostunut kaikista maailman asioista ja toisaalta hyvistä käytöstavoista -mihin riittää ihan "perushyvät" käytöstavat. Jos joutuu johonkin oman kokemuspiirin ulkopuolella olevaan tilanteeseen eikä tiedä miten pitäisi käyttäytyä voi etukäteen tarkistaa käytösoppaasta tai jos tilanne tulee yllättäen, katsoa miten muut menettelevät.

Sinänsä minusta on todella omituista kuvitella että rikas mies olisi sen kummempi kuin kukaan muukaan. 45-vuotias mies voi rakastua, oli rikas eli ei. Mies voi jättää naisen 20 vuotta nuoremman takia vaikka olisi työtön ja köyhä ja rikas mies voi olla saman naisen kanssa koko ikänsä, vaikkei nainen olisi häävin näköinen tai koulutettu. Jne. Se on niin tapauskohtausta.

Huoria löytyy kaikissa hintaluokissa joten ei ole mitään syytä olettaa, että rikas mies pettäisi sen todennäköisemmin kuin köyhäkään.

Minusta on itse asiassa todella omituista että ap niin korostaa tätä miehen rikkautta. Ilmeisesti hän ei itse ole miehestä mistään muusta syystä miehestä kiinnostunut, kun se tuntuu olevan niin avaintekijä?
 
Viimeksi muokattu:
nallen auto
Lähipiirin rikkaat miehet ovat naineet poikkeuksetta ns. maanläheisen naisen. Naisen, joka ei osaa meikata, ei omista korkokenkiä ja puhuu järkeviä. Naisten ammatteina on esim. matematiikanopettaja. Kaverini, jonka mies tienaa puoli miljoonaa vuodessa, ostaa vaatteensa ja laukkunsa kirpparilta ja marketeista. Yhtään kunnon laukkuakaan hänellä ei ole, vaan tekonahkaisia rumiluksia. Tämä on täysin totta, ei hiukkaakaan liioiteltua. Mies on itse tarkka vaatteistaan ja autoistaan, mutta peruspihi, eli ostaa uusia hyvin harvoin. Eikä ökyä, vaan vain hyvää ja suht kallista.
Mielikuva rikkaasta on jotain Cheekin ja Kimi Räikkösen välistä, mutta miettikää Nalle Wahlroosia. Sama vaimo koko iän, eikä kukaan edes tiedä, millaisilla autoilla ajelee.

Nallella on Bentley ja kuljettaja, siis julkisesti tiedossa oleva auto. Kai hänellä mutakin kulkupelejä on, mutta toi on arkikäytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Hahaa
Nallella on Bentley ja kuljettaja, siis julkisesti tiedossa oleva auto. Kai hänellä mutakin kulkupelejä on, mutta toi on arkikäytössä.
Kun teinityttö ajoi skootterilla nallen Benteyn kylkeen. Oli Hesarissa. Tapahtui noin 5 vuotta sitten.
Mutta kai sillä on kartanon autotalli täynnä autoja? Eikä Bentley nyt kuitenkasn ole niin hirveän hieno auto....kjäh kjäh
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä